Pardon?
Ah shit ik lag nog in bed en zag de flitsen maar was te lui om te gaan kijken haha
Wat is het al weer lang donker buiten ik ben hier nog niet klaar voor
Micropenis kan ik plaatsen maar leg aub die tanden even uit.
Ik sta in de wachtrij voor het stapbudget, ik hoop zo dat het deze keer gewoon lukt. Scheelt me toch weer de helft van mn collegegeld. Zit met laptop en 2 telefoons in de wacht, zou dan toch moeten lukken.
Vind het bijna spannender dan concertkaartjes kopen.
Nah, sta ik net nog op 13 minuten, worden het er ineens weer 18. Loopt gewoon op. WTF
vreselijk frustrerend die wachtrij! Hopelijk lukt het je
Ik kreeg van de week een mail dat mijn opleiding niet langer in aanmerking komt voor stap budget (en het is niet eens een of andere coach opleiding)
Ik was er doorheen, ging lekker met mn aanvraag tot ik mn opleiding moest invoeren en deze er niet tussen stond. Kennelijk kan je het niet meer aanvragen als je al gestart bent, helaas.
Balen ook dat jij het niet aan kan vragen voor je opleiding. De regeling blijft bijzonder. Kan me er elke aanvraagronde weer boos om maken.
Wat een flutsysteem is het ook
Micropenis en chronisch schetenlatend
Vandaag en morgen nog werken en dan 2 weekjes vakantie! Zo aan toe. Gaan gelukkig woensdag direct weg, paar dagen naar Wenen. Daarna vooral klussen in ons huis waar ik dan weer geen zin in heb.
In december ook nog even met 2 vriendinnen naar Thunderdome. Over 20 dagen zie ik eindelijk blink-182 live.
Wanneer baby’s worden geboren met tanden (wat dus heel soms gebeurd) dan worden zij afgewezen/afgestoten door hun moeder omdat de borstvoeding dan niet prettig is vanwege het bijten in de tepel.
En deze afstoting zou er toe leiden dat een kind bepaalde eigenschappen ontwikkelt. Er schijnen dus meer wereldleiders te zijn die ook geboren zijn met tanden.
Wat is dit voor theorie . Er zijn ook genoeg baby’s zonder tanden die nooit borstvoeding krijgen omdat de moeder daar niet voor kiest of het niet lukt. Wat een bullshit om dat dan afwijzing/afstoting te noemen. (Niet persoonlijk tegen jou want ik snap ook dat jij dit niet hebt bedacht)
Maar het is toch altijd de schuld van de moeder toch? Wie moeten we anders de schuld geven?
Ik werd net in de wacht gezet bij de Australische ambassade en toen hoorde ik een hele diepe brom en dacht ik ‘wtf is dit geluid’, maar het bleek een didgeridoo te zijn die ze als wachtmuziek gebruiken.
eindelijk het begin van woke terreur
Gedver, ik kocht zo’n zak mini fruit-tella en vroeger was geel de smaak citroen maar nu is dat dus banaan?! Bahh!
Oooh right op die manier… met tanden die al naar boven zijn gekomen zeg maar
Wat misleidend ook met zo’n bovenaanzicht op de banaan