Even weer een zeikbericht. Ik moet het even kwijt.
Ik zit met mijn schoonfamilie op Texel. Sowieso al lastig met mijn autistische hoofd. Veel mensen, met meerdere mensen op een kamer slapen en om je heen etc.
Appt mijn moeder in de groepsapp van mijn familie dat mijn tante plotseling is overleden. Ik kan het even niet meer aan. Hoezo drop je dat zo in die app. Het is steeds kutding op kutding. Hoe doen andere mensen dit.
Wat erg! Gecondoleerd.
Kan je niet eerder weg? Denk dat ze wel begrijpen dat je door het nieuws wat meer rust nodig hebt
Wat naar. Sterkte
Kun je het delen met de mensen waarmee je nu bent?
Mijn vriend en ik gaan morgen weer naar huis.
Ik liep jankend van iedereen weg. Ze begrijpen het wel. Schaam me weer rot. Vandaar hier ff de uitlaatklep.
Oooh schaam je alsjeblieft niet. Je verdriet is zo logisch. Sterkte!
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, lijkt me doodnormale reactie. Gebruik die uitlaatklep maar even!
Onze (nieuwe) GFT bak is gejat toen we op vakantie waren. Waarom zou je dat doen? Ons huisnummer staat er ook op . Echt nutteloos om te jatten want je kunt ze gratis aanvragenâŠ
Ik was net op net feestje van mijn tante en ik vind het zo leuk om te zien dat mijn opa en oma de hele avond op de dansvloer staan!! Alleen met terug fietsen viel mijn oma met de fiets en hoewel ze zij dat het wel ging wil ik dat mijn opa en oma nog 20 jaar op de dansvloer kunnen staan
Zo leuk! Hoe oud zijn ze?
Ik ben zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig maar ook dooodmoe, maar door de adrenaline kan ik dus gewoon niet slapen? Wat en veselijk iets laat me slapen
Hoe erg is het ook dat er toch nog een stuk of 9 Sharknado films zijn
Edit: oh nee toch niet er zijn ook wat docu achtige specials over de films
Ik vind 6 film ook al best veel!! Maar ze zijn toch hilarisch die films
Uiteindelijk wel rond 7:00 tot 10:00., ik leek vannacht wel een zombie hahaha. Maar het was echt naar, iemand heeft mijn moeder echt flink de grond in staan boren en heeft de meest vreselijke dingen in haar gezicht gezegt en verkondigt dat ze een slechte moeder is geweest voor ons (wat niet zo is) en ze was zo gekwetst en ik vond het zo vreselijk zielig. Het betreft een familielid maar ik hoef hem echt nooit meer te zien
Ik had vanochtend een liftende lieveheersbeestje op mijn broek
Ging even zo een 2/3 kilometer mee op de fiets.
Grappige passagier
Ik sta op het punt platform Crocs te bestellen maar ik durf het niet helemaal. Aaaah help
Nog een week tot we vertrekken naar Frankrijk en dan krijg ik toch ineens tijdstress. Wil nog wat dingen op werk afhandelen en moet thuis ook nog van alles doen. Ik ga denk ik maar een lijstje maken.
Nee niet doen je gaat meteen op je bek. Ze zijn leuk maar extreem lastig om op te lopen (en ik ben ervaren met platformzolen). Echt zonde van je geld
Thanks voor de tip!! Ik ben ook queen plateau, maar dan zal ik het inderdaad maar niet doen. Het is ook niet zo een flexibele schoen he
Nee het is gewoon een blok plastic. Ik ben een paar keer echt best wel hard gevallen. Gun ik jou niet
hahahahha waarom reageren mensen hier nou weer een duimpje op