Ik dacht altijd dat ik geen pull ups kon maar ik kon er net gewoon 3 achter elkaar toen ik het eens serieus probeerde
Nee een achterband vervangen is echt onmogelijk! Plakken vind ik geen probleem, maar heb het ooit eens proberen te vervangen en halverwege heb ik het toch maar opgegeven. Voorband zou ik nog wel aandurven
Dat is echt heel aso. Sowieso het gemak waarmee sommige mensen van gesprekspartner wisselen op een feestje ofzo, oké dan.
Als ik zelf een bekende zie die in gesprek is en ik wil diegene graag spreken zorg ik dat ik een moment uitkies waarop dat ook kan.
Zie je tegenwoordig ook vaak bij ouders met kinderen, dan is de ouder met iemand in gesprek en komt het kind gillend Mamaaaaaa/Papaaaaaa aanrennen en dan is het meteen “ja wat is er schatje”
Nou als mijn ouders vroeger met iemand in gesprek waren was het gewoon “ik ben nu in gesprek, even wachten”
Mijn zusje is na een enge week uit het ziekenhuis, ben echt euforisch. Voel me herboren. Zo gelukkig!!! 🥹
Ik ben in de bergen en het onweert ZO hard, ik kan daar zoooo van genieten Echt hdp
Ik heb best wel laat en uitgebreid geluncht (in een restaurant). Dus rond avond etenstijd totaal nog geen honger. Maar nu begint dat te komen en natuurlijk niks in huis.
Heb vooral zin in chips
Altijd wanneer ik slechte films, zoals Sharknado, kijk, kijk ik op IMDB of Letterboxd of de acteurs het daarna nog is gelukt om in een fatsoenlijke film te spelen.
Lijkt me zo erg om alleen maar in slechte films te spelen
Het is sneuer als een acteur die ooit in Blockbusters gespeeld heeft alleen nog maar in Steven Seagal-achtige films speelt.
Even weer een zeikbericht. Ik moet het even kwijt.
Ik zit met mijn schoonfamilie op Texel. Sowieso al lastig met mijn autistische hoofd. Veel mensen, met meerdere mensen op een kamer slapen en om je heen etc.
Appt mijn moeder in de groepsapp van mijn familie dat mijn tante plotseling is overleden. Ik kan het even niet meer aan. Hoezo drop je dat zo in die app. Het is steeds kutding op kutding. Hoe doen andere mensen dit.
Wat erg! Gecondoleerd.
Kan je niet eerder weg? Denk dat ze wel begrijpen dat je door het nieuws wat meer rust nodig hebt
Wat naar. Sterkte
Kun je het delen met de mensen waarmee je nu bent?
Mijn vriend en ik gaan morgen weer naar huis.
Ik liep jankend van iedereen weg. Ze begrijpen het wel. Schaam me weer rot. Vandaar hier ff de uitlaatklep.
Oooh schaam je alsjeblieft niet. Je verdriet is zo logisch. Sterkte!
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, lijkt me doodnormale reactie. Gebruik die uitlaatklep maar even!
Onze (nieuwe) GFT bak is gejat toen we op vakantie waren. Waarom zou je dat doen? Ons huisnummer staat er ook op . Echt nutteloos om te jatten want je kunt ze gratis aanvragen…
Wat verdrietig, gecondoleerd logisch dat je verdrietig bent
@Ohappyday de onze ook inmiddels een nieuwe aangevraagd en gekregen. Zo raar? De medewerker van de gemeente die ik sprak zei dat er een tag / gps achtig iets in zit en ze de bak blokkeert voor ophalen. Mn vriend denkt bij iemand een extra container in de tuin te hebben zien staan waar er stickers afgehaald waren. Die bak ligt vol met restafval nu. Misschien de reden van jatten bij ons… extra opslagplek ofzo. Vet random wel
Ik was net op net feestje van mijn tante en ik vind het zo leuk om te zien dat mijn opa en oma de hele avond op de dansvloer staan!! Alleen met terug fietsen viel mijn oma met de fiets en hoewel ze zij dat het wel ging wil ik dat mijn opa en oma nog 20 jaar op de dansvloer kunnen staan
Zo leuk! Hoe oud zijn ze?
Ik ben zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig maar ook dooodmoe, maar door de adrenaline kan ik dus gewoon niet slapen? Wat en veselijk iets laat me slapen
Klinkt heel naar heb je nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk?
Hoe erg is het ook dat er toch nog een stuk of 9 Sharknado films zijn
Edit: oh nee toch niet er zijn ook wat docu achtige specials over de films