Maar zij is toch heel erg bekend? Wel super dat je haar gaat ontmoeten. Snap het fangirlen wel!
Maar maar maar, hoe? Kun je bij jullie onbeperkt dagen mee nemen naar het volgende jaar en blijven ze dan zolang geldig of heb je veel overuren gemaakt?
Wel een heerlijk vooruitzicht hoor, genieten
elke maand een week vrij
Het is een beetje een combinatie van dingen. Ik heb vanuit de corona jaren uren kunnen meenemen. Via onze nieuwe cao kregen we extra dagen maar de cao was er pas laat doorheen dus ik kreeg die dagen pas laat bijgeschreven. Ik heb best wel tactisch vrije dagen opgenomen waardoor ik soms maar twee vrije dagen hoefde in te leveren voor een week vrij. En inderdaad veel āoverurenā ik heb een functie waarvoor ik regelmatig in het weekend of ās avonds een afspraak heb en die tijden mag ik compenseren.
Goed dat je het nu grotendeels inzet! Kun je niet een deel van de uren verkopen bijv.? En dan in een van die vrije weken op vakantie ![]()
Ja ik kan verkopen maar dat levert niet echt wat op. Die drie weken laat ik voor nu gewoon staan voor volgend jaar. Verkopen kan altijd nog.
Ik bedenk me ook wel dat het thuiswerken mij helpt om vrije dagen āoverā te houden. Voorheen moest ik voor elke monteur een vrije dag opnemen nu werk ik zoān dag gewoon thuis.
We hebben het hier weleens over het foutief gebruiken van emojiās, met deze in het bijzonder: ![]()
Ondertussen in de buurtapp:
Buurvrouw 1: āEr is daar en daar een ernstig ongeluk gebeurd, even de andere afslag nemenā
Buurvrouw 2: ā
ā
Buurvrouw 2: āBedankt voor de info !ā
Oo ik heb net een van haar boeken gelezen, wat cool dat je haar gaat ontmoeten!
Het lijkt zo alsof buurvrouw 2 een hele disturbing kink heeft.
Haha ja die gaat er zo even langs rijdenš
Ohja herkenbaar mijn vriend interpreteert deze ook zo. Echt hoƩ dan
Ik kan niet slapen en zie op fb allemaal oproepen voor knip/verfmodellen. Waarschijnlijk op dit tijdstip niet het handig om te versturen maar heuh misschien morgenmiddag (of nouja vanmiddag?) een nieuwe coupe.
Mijn moeder verstuurt
en
ook beide als verdrietige smileys en ik word daar ook echt wild van steeds want zo lijkt het alsof ze mega sarcastisch is haha.
Voor de 4e keer deze nacht wakker en nu lukt het niet meer om in slaap te vallen
Nou ik heb net ook maar gevraagd hoe vaak mn partner aan t Romeinse Rijk denkt. āWtf? Nooit, hoezo zou ik me daarmee bezig moeten houden?ā Ik voel toch enige teleurstellingā¦
Edit: oh ja en ik probeerde nog van āook niet een paar keer per maand ofzoā āneeā āeen paar keer per jaar?ā āNee ook niet, hou eens op.ā
Ben rond 6 eindelijk nog in slaap gevallen. Dus nu megabrak
Hier dezelfde reactie.
āWTF? O ja dat was ook al op de radio ja, wat een gezeikā
Ik: maar hoe vaak denk je er dan aan?
āNooit!! Waarom zou ik daaraan moeten denken? Kom we gaan naar bedā
Echt nooit?
āNee tuurlijk nooit, slaat toch nergens op.ā
Sommige goldband liedjes zijn leuk maar moet echt om ze cringen (en iemand van hun was/is klant bij mijn werk en hij was zo dom/van de wereld af)
Echt waarom is het OV in Utrecht altijd zoān drama, moet naar het UMCU voor een ziekenhuisafspraak en ik sta nu al 25 minuten tussen honderden studenten te wachten op een of andere bus, wat een verschrikking
Als je op CS bent kun je ook de tram pakken. Gratis pro-tip, je kunt ook aan de Jaarbeurszijde instappen, want dan kun je nog zitten. Als je bij het Stationsplein instapt heb je wel zoān drom studenten namelijk.
Maar ja het is wel vaak kut inderdaad, vooral alles richting de Uithof.
de trams rijden niet