Wat je even kwijt wil #66

Ik was er doorheen, ging lekker met mn aanvraag tot ik mn opleiding moest invoeren en deze er niet tussen stond. Kennelijk kan je het niet meer aanvragen als je al gestart bent, helaas.

Balen ook dat jij het niet aan kan vragen voor je opleiding. De regeling blijft bijzonder. Kan me er elke aanvraagronde weer boos om maken.

4 likes

Wat een flutsysteem is het ook

9 likes

Micropenis en chronisch schetenlatend :smiling_face_with_tear:

1 like

Vandaag en morgen nog werken en dan 2 weekjes vakantie! Zo aan toe. Gaan gelukkig woensdag direct weg, paar dagen naar Wenen. Daarna vooral klussen in ons huis waar ik dan weer geen zin in heb.

6 likes

In december ook nog even met 2 vriendinnen naar Thunderdome. Over 20 dagen zie ik eindelijk blink-182 live. :heart:

5 likes

Wanneer baby’s worden geboren met tanden (wat dus heel soms gebeurd) dan worden zij afgewezen/afgestoten door hun moeder omdat de borstvoeding dan niet prettig is vanwege het bijten in de tepel.
En deze afstoting zou er toe leiden dat een kind bepaalde eigenschappen ontwikkelt. Er schijnen dus meer wereldleiders te zijn die ook geboren zijn met tanden.

3 likes

Wat is dit voor theorie :sweat_smile:. Er zijn ook genoeg baby’s zonder tanden die nooit borstvoeding krijgen omdat de moeder daar niet voor kiest of het niet lukt. Wat een bullshit om dat dan afwijzing/afstoting te noemen. (Niet persoonlijk tegen jou want ik snap ook dat jij dit niet hebt bedacht)

39 likes

Maar het is toch altijd de schuld van de moeder toch? Wie moeten we anders de schuld geven?

5 likes

Ik werd net in de wacht gezet bij de Australische ambassade en toen hoorde ik een hele diepe brom en dacht ik ‘wtf is dit geluid’, maar het bleek een didgeridoo te zijn die ze als wachtmuziek gebruiken.

35 likes

eindelijk het begin van woke terreur

Gedver, ik kocht zo’n zak mini fruit-tella en vroeger was geel de smaak citroen maar nu is dat dus banaan?! Bahh!

10 likes

Oooh right op die manier
 met tanden die al naar boven zijn gekomen zeg maar :joy:

3 likes

Wat misleidend ook met zo’n bovenaanzicht op de banaan :angry:

10 likes

Ja ranzig he!!!

4 likes

Wtf gatver

3 likes

Wat een verraad
 Gadver

2 likes

Ah bah wie heeft dat verzonnen. Juist die citroen zorgt dar fruitella goed, voor zover dat kan met snoep, in balans is. Super zoet van de aardbei, friszoet (?) van de sinaasappel en dna die citroensmaak.

15 likes

Nou ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die die smaak ranzig vind! Haha

Ik dacht eerst dat ze gewoon niet meer smaakten want natuurlijke smaak en kleurstoffen blablablabla maar toen ging ik de verpakking beter bekijken en stond op de achterkant dus dat het banaan was. Wat ik dus echt niet uit het plaatje kon halen.

1 like

Ik houd heel erg van banaansmaak in ijs, snoep, yoghurt etc maar de structuur van fruitella klopt gewoon niet bij banaan ofzo. Vond het daardoor ook niet lekker

6 likes

Mijn kind werd geboren met twee tanden en kreeg geen borstvoeding. Is er nog iets wat ik kan doen? Help!

3 likes