Ik heb echt een verzameling van die boeken nog staan
Jaaa ik had crashende computers (waarom geen idee) en iets over lichamen en heb daar zoveel van geleerd
Het is gebeurd.
Wat was smerig, de mandjes?
Oh nee hoor, gewoon de vloer en alles. Maar dat vind ik eigenlijk van vrijwel alle winkels. Zie je zo allemaal stof en haren liggen overal bah. Maargoed mn rant is wel klaar hoor, hou gewoon echt niet van winkelen.
Ik haal te vaak koffie op het station. Die vrouw van de kiosk begroet me inmiddels met ‘eehhh vrouwke!!’ en gaat dan een gesprek met me aan alsof we al jaren besties zijn. Ik haal misschien 1x per week ofzo en vandaag niet. Zit ik in de trein die nog even stilstond voor vertrek en net in de coupe naast de kiosk. Ging ze heel blij naar me zwaaien hahaha helemaal gezellig die vrouw
Verdikkeme 10 uur geslapen en nog voel ik mij alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
Ik zag een tegenhanger van de Romeinen, een man die vroeg aan z’n vrouw hoe vaak zij denkt aan haar ex bff en toen dacht ik ja dit is ons Romeinse rijk
Ik zag ook een tegenhanger waarvan ik denk dat ie accurater is: moord.
Crimeshows, podcasts, boeken, maar ook de angst voor jezelf of je geliefden. Mannen schijnen daar veel minder mee bezig te zijn, maar ik denk dat ik praktisch elke dag wel een keer aan moord denk.
Moord en sektes
Echt hard aan het genieten van de afgelopen dagen. Van cracky pubs en een festival naar een 5 sterren hotel op een landgoed dankzij onze last minute gecancellede Easyjet vlucht. We hebben alle 7 een eigen grote suite gekregen en echt zoveel lol gehad. Allemaal gekke fotos vanuit bad, gezopen in de cocktailbar, badjas en pantoffel fotos, roomservice besteld tot half 3 snachts en filmpjes van losgaan op hardcore afgespeeld via de Google Nest. Straks weer naar het vliegveld voor poging 2 maar ik wil eigenlijk niet weg
En als klap op de vuurpijl kan je ook nog geld krijgen van Easyjet
Ik ben mijn huis aan het schoonmaken met koptelefoon met muziek op en omg ik kan zoo genieten van écht slechte nl rap (seffelinie, nass). Schaam me er wel enigszins voor maar I love it kan er niks aan doen.
Aah super leuk!! Ik hou van zulke gezellige mensen haha
Ik ben ziek, mer blehh ik voel mij dan altijd zo lullig tegenover mijn werk. Enja het werk gaat gewoon door en kunnen zonder mij maar voel me gewoon schuldig.
Ik heb morgen een cursus en zou daar samen met een collega heen gaan. Nu is ze ziek en pff ik heb echt te veel sociale angst om alleen te gaan. Komen zeker 20 andere mensen. En nu moet ik ook met het ov want ik zou met haar meerijden. Het liefst zeg ik af.
Er waren hier jongens aan het blowen in een fucking speeltuin dus ik ben full karin naar ze toegelopen en ze zeiden sorry mevrouw en gingen weg. Snap echt niet waarom andere ouders niks zeiden??
gewoon gaan, je kunt dit! als je er eenmaal bent geweest ben je trots op jezelf. en dan ‘s avonds iets lekkers te eten bestellen of zo, of iets anders wat je fijn vindt
Echt lief iemand heeft m’n omgevallen fiets rechtop gezet!!