Wat je even kwijt wil #66

Ik heb een longontsteking en voel me zo beroerd. En moet me morgen wat beter voelen anders moet ik weer bellen met de huisarts. Maar nu begin ik te twijfelen of ik me nou beter voel of niet.

7 likes

Gisteren een migraine aanval gekregen die vandaag de hele dag aanhield. Ben nu ook zo misselijk door al de medicatie maar blij dat het gister en vandaag was aangezien we morgen op vakantie gaan

2 likes

Ik ben uitgenodigd om een auteur te ontmoeten en ik heb nog college gehad over haar werk en ik heb echt zin om heel hard te fangirlen nu maar niemand die ik ken leest die auteur ook (geloof ik) dus kom het even hier melden. Einde dagboekpost.

17 likes

Ik ben niet fit en vooral heel erg moe. Ik ga zondag op vakantie, dus beter dat ik niet ziek word.

Wat cool!!

(Ben nu eigenlijk wel benieuwd welke auteur, maar kans is groot dat ik haar dan ook niet ken :sweat_smile:)

6 likes

Jeanette Winterson!

8 likes

Ik heb nog zo veel vakantiedagen staan op mijn werk dat ik vandaag tot het eind van het jaar
elke maand een week vrij heb ingepland. Wat er eigenlijk op neer komt dat ik dit jaar nog maar 40
dagen hoef te werken. En dat klinkt al lekker maar ik heb nog steeds ruim drie weken aan vrije dagen staan.

78 likes

Kan niet wachten tot deze dag voorbij is. Nog een uurtje en dan kan is het wel een redelijke tijd om naar bed te gaan denk ik.

9 likes

Nu is ook redelijk hoor. Ik doe lekker met je mee.

6 likes

Maar zij is toch heel erg bekend? Wel super dat je haar gaat ontmoeten. Snap het fangirlen wel!

4 likes

Maar maar maar, hoe? Kun je bij jullie onbeperkt dagen mee nemen naar het volgende jaar en blijven ze dan zolang geldig of heb je veel overuren gemaakt?

Wel een heerlijk vooruitzicht hoor, genieten :sunglasses: elke maand een week vrij

Het is een beetje een combinatie van dingen. Ik heb vanuit de corona jaren uren kunnen meenemen. Via onze nieuwe cao kregen we extra dagen maar de cao was er pas laat doorheen dus ik kreeg die dagen pas laat bijgeschreven. Ik heb best wel tactisch vrije dagen opgenomen waardoor ik soms maar twee vrije dagen hoefde in te leveren voor een week vrij. En inderdaad veel ‘overuren’ ik heb een functie waarvoor ik regelmatig in het weekend of ‘s avonds een afspraak heb en die tijden mag ik compenseren.

4 likes

Goed dat je het nu grotendeels inzet! Kun je niet een deel van de uren verkopen bijv.? En dan in een van die vrije weken op vakantie :tipping_hand_woman:

1 like

Ja ik kan verkopen maar dat levert niet echt wat op. Die drie weken laat ik voor nu gewoon staan voor volgend jaar. Verkopen kan altijd nog.

Ik bedenk me ook wel dat het thuiswerken mij helpt om vrije dagen ‘over’ te houden. Voorheen moest ik voor elke monteur een vrije dag opnemen nu werk ik zo’n dag gewoon thuis.

5 likes

We hebben het hier weleens over het foutief gebruiken van emoji’s, met deze in het bijzonder: :smirk:

Ondertussen in de buurtapp:

Buurvrouw 1: ‘Er is daar en daar een ernstig ongeluk gebeurd, even de andere afslag nemen’

Buurvrouw 2: ‘:smirk:

Buurvrouw 2: ‘Bedankt voor de info !’

10 likes

Oo ik heb net een van haar boeken gelezen, wat cool dat je haar gaat ontmoeten!

2 likes

Het lijkt zo alsof buurvrouw 2 een hele disturbing kink heeft.

5 likes

Haha ja die gaat er zo even langs rijden😏

11 likes

Ohja herkenbaar mijn vriend interpreteert deze ook zo. Echt hoé dan

3 likes

Ik kan niet slapen en zie op fb allemaal oproepen voor knip/verfmodellen. Waarschijnlijk op dit tijdstip niet het handig om te versturen maar heuh misschien morgenmiddag (of nouja vanmiddag?) een nieuwe coupe.

4 likes