Ik had een paar maanden geleden mijn email opgegeven bij een site van zo’n chick die een ebook verkoopt en ‘programmas’. Iedere paar dagen een spam mail, moest er wel om lachen.
Maar deze is gewoon vet gemeen/nasty/dramatisch hahaha
zeik mailtje
Weetje…
… ik heb het voor elkaar gekregen om compleet van mijn acne af te komen zonder dure behandelingen en heftige medicijnen.
De stappen uit censuur beep pas ik zelf ook elke dag toe.
Mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld zijn enorm omhoog gegaan.
Mijn puistjes zijn altijd weg gebleven en zullen ook nooit meer terugkomen, zolang ik mijn methode maar blijf aanhouden.
Wil je dat niet?
Schrijf jezelf dan nu uit door onderin de mail op ‘Uitschrijven’ te klikken.
Even goede vrienden. Ik slaap er niet meer of minder om.
Ik wil namelijk alleen mensen op deze mailing die hun puistjes willen verwijderen en daardoor een veel beter en gelukkiger leven gaan realiseren.
Bijna elke week vertel ik je wel over mijn methode om acne de baas te worden.
Dat jij misschien denkt dat het niet mogelijk is om zonder een zwaar medicijn van acne af te komen, is dat jouw mindset. Er zijn genoeg mensen die hun puistjes hebben zien verdwijnen; en dat dankzij mijn e-book.
Ik heb geen zin in negativiteit. Dat is er al genoeg op de wereld.
Dus wil jij geen mails meer ontvangen? Schrijf je dan nu uit.
Ik zal je dan geen mails meer sturen over hoe jij - serieus - je puistjes kunt verwijderen. Je blijft dan gewoon rondlopen met lelijke en pijnlijke ontstekingen.
Soms moet je uit je comfort-zone en je ‘believe-system’ treden om nieuwe mogelijkheden te kunnen zien én aan te pakken.
Wil je verandering? Ga dan aan de slag met censuur beep
Meid doe rustig hahahaha