Sittinggggg, sitting is the opposite of standing. Sitting is the opposite of running around.
Ik kan niet de enige zijn die dit al de hele week in haar hoofd heeft
Sittinggggg, sitting is the opposite of standing. Sitting is the opposite of running around.
Ik kan niet de enige zijn die dit al de hele week in haar hoofd heeft
Ik heb al de hele dag âde 3 biggetjesâ van K3 in mijn hoofd. Ruilen?
Vond die vlog trouwens maar een Lucky tv ripoff
En de Coop!!! Echt haat aan die winkel (en hij zit hier ook nog eens mega veel in de buurt)
Ik haat echt alles aan de DCC: allemaal doen alsof ze zo braaf en conservatief en hihi zijn Americaâs Sweethearts
maar ondertussen doen ze sexy dansjes in skanky pakjes en rollen ze in hun bikini op het strand voor hun jaarlijkse kalender die ze aan hitsige fans verkopen. Ze krijgen ook bijna niets betaald overigens. En ugh zo neerbuigend: het zijn volwassen vrouwen maar moeten als kleine kinderen in kleermakerszit op de grond zitten en op alles âyes mâamâ âno mâamâ zeggen.
Vreselijk, dus ja ik volg het al seizoenen lang en mis geen aflevering
Jean Louis Michel toch?
Dit 1000%
Heb twee keer naast een Coop gewoond en vond dat verschrikkelijk.
Ik vind ze vooral leuk omdat ze uit Den Haag komen (ik ook), maar dat gevoel heb ik dan weer niet bij Di-rect of Anoukđ€. Maar verbaast het je dan dat iemand uit die groep een beetje van het padje af is? Maakt me wel nieuwsgierig haha
MTV! Eerder was het volgens mij op TLC
Koffers aan het pakken, bijna naar IJsland
Ooh jaloers, wat fantastisch. Het is mijn favoriete land. Heel veel plezier!
Thanks! Ben echt benieuwd, heb je nog tips/aanraders?
Koop een hand gebreide IJslandse trui bij de iceland knitting association (ofzo iig een winkel in Reykjavik die ze verkoopt en zoiets heet)
Die prullevent
Ik ben er 2 keer in de winter geweest, en dat schijnt nogal een andere ervaring te zijn dan bijvoorbeeld deze periode.
Het allermooiste en meest bijzonder vond ik het zwarte strand bij JökulsĂĄrlĂłn, omdat daar ijsschotsen aanspoelen en dat geeft zoân prachtig gezicht op dat zwarte zand met de zon die erin reflecteert, maar geen idee hoe dat nu is als het warmer is. Ik zou ook 2 dagen bijvoorbeeld in Reykjavik doorbrengen, vind dat ook echt een leuke stad. Fish market is een heel goed (maar ook wel chic) visrestaurant, en ik vond het Reykjavik kunstmuseum HafnarhĂșs heel tof. Verder is het vooral gewoon de natuur, de temperatuur en het feit dat het zo dunbevolkt is wat het zo bijzonder maakt voor mij.
@Lovepink jaaa nu wordt alles uitgezonden op mtv idd (oude en nieuwe seizoenen), hiervoor ook op FOX geloof ik.
En inderdaad, het is echt een grote hoe-show maar dan onder het mom van âworldclassâ. Die contracten zijn ook bizar. En toch vind ik het geweldig en zou ik willen dat ik ook zo kon dansen we zijn echt gehersenspoeld haha
https://vm.tiktok.com/ZGJ7ACq6p/
Ik ga stuk ik zag dit filmpje over een winkel in haarlem. Waar een vrouw werkt die blijkbaar helemaal leip word als je alleen even wilt kijken en niks koopt. Nu vraagt ze zelfs 1 euro entree hahaha.
Daar ben ik dus met een vriend van mij geweest. Wij waren echt helemaal verward.