Oh, enjoy, zo’n vette serie! Ben ook heel benieuwd naar Gen V, spin off die later deze maand komt
Ik zou vandaag gaan zwemmen en had mn tas al klaargezet en bikini aan maar nu is het helemaal bewolkt en koud? Echt jammer
En ik ben aangenomen bij een leuke baan in april, maar nu weet ik niet wat ik in de tussentijd moet doen. Iets tijdelijks zoeken? Of gewoon ergens beginnen en weer ontslag nemen? Lastig pff
Lekker in een koffietentje ergens ofzo? April duurt nog best wel lang, dus het is niet zo dat je dan na een maand weer ontslag neemt ofzo.
Ik kan niet nu beginnen omdat ik (nog) in Duitsland ben, dan zou het november worden. Ik hoop eigenlijk dat ik genoeg kan freelancen en dan een baantje ernaast inderdaad.
Oh je gaat weer naar NL! Fijn dat je de keuze hebt gemaakt voor jezelf. Dan zou ik indd proberen hier en daar wat te freelancen.
Nou in april dus weer naar het buitenland, dus daarom moet ik die tijd ff vullen. en thanks!!
Oeeh welk land ga je dit keer
Weet ik nog niet, een vakantiebestemming ik zal er tegen die tijd wel meer over posten uiteraard
Oh nice! Iets van animatie ofzo? Wel lekker lang zomer dan haha
Echt een vette serie!
Soldier boy😇
Oh sorry kutadvies dan, ik had bewust nog even gecheckt maar Google Maps zei dat ze nog wel gingen.
Heerlijk. Lagos is heel leuk en mooi! Veel plezier alvast!
Ik ben een gevoelig teer bloemetje waarom moet ik met gemene stinkende mensen dealen
(Ik heb honger en kan niet helder nadenken)
Dit vind ik zo apart, als mensen dat verkeerd gebruiken. Je ziet toch hoe die fuckin smiley kijkt man.
Bijvoorbeeld: mam ik heb super erge krampen en last van mn menstruatie en zij:
Ja, doet mij altijd denken aan een te dure winkel op zo’n vakantiepark
Zelfde geldt voor de Spar
Op Vlieland, 5 euro voor een potje kaneel, crazy
De plus zit bij mij op de hoek en als ik iets vergeten ben haal ik het daar maar elke keer denk ik, hier wil je gewoon niet komen
Nou dit moet ik vaker doen (niet het amper slapen) maar heb nu een supertoffe wolfcut en loop al selfies makende door de stad heen.
Cool goeie zet van je! Rock de selfies