Wat je even kwijt wil #66

Ik vind 6 film ook al best veel!! Maar ze zijn toch hilarisch die films :joy:

3 likes

Uiteindelijk wel rond 7:00 tot 10:00., ik leek vannacht wel een zombie hahaha. Maar het was echt naar, iemand heeft mijn moeder echt flink de grond in staan boren en heeft de meest vreselijke dingen in haar gezicht gezegt en verkondigt dat ze een slechte moeder is geweest voor ons (wat niet zo is) en ze was zo gekwetst en ik vond het zo vreselijk zielig. Het betreft een familielid maar ik hoef hem echt nooit meer te zien

4 likes

Ik had vanochtend een liftende lieveheersbeestje op mijn broek
Ging even zo een 2/3 kilometer mee op de fiets.
Grappige passagier

27 likes

Ik sta op het punt platform Crocs te bestellen maar ik durf het niet helemaal. Aaaah help

6 likes

Nog een week tot we vertrekken naar Frankrijk en dan krijg ik toch ineens tijdstress. Wil nog wat dingen op werk afhandelen en moet thuis ook nog van alles doen. Ik ga denk ik maar een lijstje maken.

3 likes

Nee niet doen je gaat meteen op je bek. Ze zijn leuk maar extreem lastig om op te lopen (en ik ben ervaren met platformzolen). Echt zonde van je geld

7 likes

Thanks voor de tip!! Ik ben ook queen plateau, maar dan zal ik het inderdaad maar niet doen. Het is ook niet zo een flexibele schoen he

1 like

Nee het is gewoon een blok plastic. Ik ben een paar keer echt best wel hard gevallen. Gun ik jou niet :joy:

2 likes

hahahahha waarom reageren mensen hier nou weer een duimpje op

30 likes

Ja, ik vind dat altijd zo gemeen.

26 likes

Ik heb net voor het eerst een pokebowl zonder rauwe vis op, dan is de lol er ook wel af :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Echt een teleurstelling.

13 likes

… waarom zonder

3 likes

Omdat ik pas net zwanger ben en ik pokebowls niet gelijk wilde opgeven, maar ik wacht wel gewoon 9 maanden want dit is vreselijk :joy:

41 likes

Heee dat is nieuws toch? Gefeliciteerd!

3 likes

Wie is Evert?

3 likes

Ik post best veel toch? Maar misschien niet zoveel als sommige dagboekposters :skull: Nee ja it’s not that serious. Maar soms vind ik posts echt dagboekposts of heel suf en krijgen ze een duim hahaha (of zegt de persoon iets doms, of humble bragt iemand, etc. Er zijn heel veel manieren om een duim te winnen)

17 likes

Ik wou al reageren wat zuur van je, maar toen zag ik je titel :joy:

1 like

:tipping_hand_woman:t3:

1 like

JA daarom vroeg ik het! gefeliciteerd!!!

14 likes

Gefeliciteerd!!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes