Wat je even kwijt wil #66

Thanks voor de tip!! Ik ben ook queen plateau, maar dan zal ik het inderdaad maar niet doen. Het is ook niet zo een flexibele schoen he

1 like

Nee het is gewoon een blok plastic. Ik ben een paar keer echt best wel hard gevallen. Gun ik jou niet :joy:

2 likes

hahahahha waarom reageren mensen hier nou weer een duimpje op

30 likes

Ja, ik vind dat altijd zo gemeen.

26 likes

Ik heb net voor het eerst een pokebowl zonder rauwe vis op, dan is de lol er ook wel af :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Echt een teleurstelling.

13 likes

… waarom zonder

3 likes

Omdat ik pas net zwanger ben en ik pokebowls niet gelijk wilde opgeven, maar ik wacht wel gewoon 9 maanden want dit is vreselijk :joy:

41 likes

Heee dat is nieuws toch? Gefeliciteerd!

3 likes

Wie is Evert?

3 likes

Ik post best veel toch? Maar misschien niet zoveel als sommige dagboekposters :skull: Nee ja it’s not that serious. Maar soms vind ik posts echt dagboekposts of heel suf en krijgen ze een duim hahaha (of zegt de persoon iets doms, of humble bragt iemand, etc. Er zijn heel veel manieren om een duim te winnen)

17 likes

Ik wou al reageren wat zuur van je, maar toen zag ik je titel :joy:

1 like

:tipping_hand_woman:t3:

1 like

JA daarom vroeg ik het! gefeliciteerd!!!

14 likes

Gefeliciteerd!!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Nog onder de 80! Ik weet niet hoe oud precies eigenlijk, maar het is heel leuk dat ze gewoon nog een actief leven leiden! Van de week waren ze x aantal jaar getrouwd en zijn ze uit eten geweest en daarna naar de film en ze doen ook elka jaar wat voor valentijnsdag!

4 likes

als het echt een domme post is oké maar dit was een super normaal bericht ook

8 likes

Omdat de doden waarschijnlijk door een overdosis of slechte drugs zijn. Denk dat ze iets hebben van ja hadden ze geen drugs gepakt dan hadden we 0 doden :grimacing:🫠

1 like

Oehhh zal ik meedoen? Hahaha! Zou alleen niet weten met welk onderwerp lol

5 likes

Het ging laatst (volgens mij in een zwangerschapstopic waar ik per ongeluk op blijf klikken haha) over de geur van fietsenzaken enzo en sindsdien heb ik daar zo’n trek in, wat een verlangen!!! Ik denk dat dat komt doordat ik flink verkouden ben geweest en mijn normaal gesproken best goede reukvermogen nog niet helemaal terug heb. Ik heb echt zin om met mijn neus tussen de fietsbanden te staan, zalig.

24 likes

Jullie kunnen elkaar de hand schudden.

Nee geintje, ik kan het me wel voorstellen

4 likes