Wow ik vind dat oprecht heel knap. Ik kan niet eens normaal stilstaan in een rijdend voertuig.
Zoveel moeite gedaan om de restjes van mijn zolen uit mijn nieuwe schoenen te halen. Om er zojuist achter te komen dat ik bij mijn oude schoenen mijn speciale steunzolen er niet in heb zitten (dus waarschijnlijk weggegooid met mijn oude oude schoenen) en die zolen die erin zitten ook helemaal vastgeplakt zitten aan de schoen.
Ja no shame in his game hoor! Als dat je lukt in een rijdende metro heb je een skillset waar ik alleen maar bewondering voor kan hebben!
Nu niet meer denk ik?
Ik heb een veel te gezellige avond gehad met een vriendinnetje terwijl ik morgen een belangrijk gesprek heb. š„¹ Maar het komt goed! Heb mezelf net tot in den treuren voorbereid en alles uitgeschreven.
ja mijn grootste irritatie toen ik nog in die winkel werkte
Ik geniet zo. Het is de laatste dag bij mn domme werk. En heel veel mensen zijn ziek. Dus ze struggelen zo maar mijn probleem is t niet meer de ballen.
Heb je nog spacecake ofzo gebakken als traktatie
Ga je de boel nog op stelten zetten?
Nja ik heb laatst een hele la aan naai accessoires leeg gejat. En heb eigenlijk t hele 1.5 jaar al streken uitgehaald hier haha.
@Luzarl kom je nu mee dit was echt een goeie geweest. Vooral omdat sommige mensen hier zich strak vreten aan traktaties hahaha.
Waarom werkt het niet voor je en vind je het kut?
Ik voel mij zoān naief stadsmens: Airbnb geboekt op de Azoren naast een rivier om lekker tot rust te komen. Ik was vergeten hoeveel LAWAAI stromend water kan maken. Ik vind dit helemaaaaal niet ontspannen
Ik had een verkeersboete voor een paar km te hard en wil die net gaan betalen. Maar hij staat ineens op betaald bij het CJIB???
De brief hiervan is nooit aangekomen, dus het zal toch niet zo zijn dat die verkeerd is bezorgd en dat iemand anders hem heeft betaald? Kan ook geen documenten meer inzien, zoals het ijkrapport. Heel raar.
Ik ga het CJIB niet bellen trouwens hierover, donāt poke the bear.
Soms worden facturen op betaald gezet als ze naar een incassobureau zijn doorgestuurd⦠maar ik weet niet hoe dat bij het CJIB werkt. Weet je wel of je op tijd zou zijn geweest met betalen?
Ik had nog ruim een maand zelfs. CJIB stuurt zelf aanmaningen als je laat bent en verhoogt de boete dan.
Mmmmmmm hahah wat irritant
Haha nou of niet. Enige wat ik kan bedenken is dat het is kwijtgescholden vanwege een stroom aan bezwaren. Was een mobiele controle op echt een lullige plek (vlak voor een 60-bord), dus daar gaf ik al een beetje gas bij.
Ik vind dit leuk! Wil je vertellen wat jullie gaan doen en wat je hebt aangeschaft?
We gaan naar Disney dus ik heb een klein cadeautasje met o.a. lippenbalsem, gezichtsmaskertjes en pleisters. Allemaal met Disneyprintjes of course, nu nog wat snoep en dan ben ik klaar haha!
Sorry ben een klein kind