Nog onder de 80! Ik weet niet hoe oud precies eigenlijk, maar het is heel leuk dat ze gewoon nog een actief leven leiden! Van de week waren ze x aantal jaar getrouwd en zijn ze uit eten geweest en daarna naar de film en ze doen ook elka jaar wat voor valentijnsdag!
als het echt een domme post is okƩ maar dit was een super normaal bericht ook
Omdat de doden waarschijnlijk door een overdosis of slechte drugs zijn. Denk dat ze iets hebben van ja hadden ze geen drugs gepakt dan hadden we 0 doden š«
Oehhh zal ik meedoen? Hahaha! Zou alleen niet weten met welk onderwerp lol
Het ging laatst (volgens mij in een zwangerschapstopic waar ik per ongeluk op blijf klikken haha) over de geur van fietsenzaken enzo en sindsdien heb ik daar zoān trek in, wat een verlangen!!! Ik denk dat dat komt doordat ik flink verkouden ben geweest en mijn normaal gesproken best goede reukvermogen nog niet helemaal terug heb. Ik heb echt zin om met mijn neus tussen de fietsbanden te staan, zalig.
Fietsmeneerā¤ļø
Hahaha o nee, ik wilde zeggen hoe lief en leuk ik het vond, maar toen ging het plotseling over ~dat heerlijke gevoel~ dat hij krijgt van fiets.
Mijn peuter is vandaag verbrand door de zon. Armpjes, stukje van de rug en wangen. Voel me zooo erg schuldig. Ze was ingesmeerd verschillende keren maar wilde maar niet uit het zwembad en heeft dus hele dag in het zwembad gespeeld op vakantie en dat was er teveel aan zeker?
Wou dat ik de tijd kon terugdraaien. Het ziet zo rood. Gelukkig klaagt ze niet. Probeer haar veel te laten drinken maar is moeilijk. En heb haar bij het avondeten een trui aangetrokken in het restaurant omdat ik niet wou dat andere ouders het zagen dat die armen zo rood zagen. Pfff echt voel me zo kut.
We hebben deze maand een extra maand extra uren moeten draaien vanwege een domme planning van de managers . Maar vanaf morgen mogen we eindelijk weer later beginnen. Ik vind op dinsdag met iets nieuws beginnen stom. Dus ik kom vandaag gewoon later en start rustig mn ochtendje. Suck my dick.
We werden gisteren ineens ingehaald door een politiemotor die zoān bordje aanzette van āvolg, politieā en naar rechts gebaarde. Dus wij de spitsstrook op⦠Reed hij weer door naar de volgende auto om die erop te attenderen dat de spitsstrook open was.
Ook omdat (ookal staat dat soms op de fles) geen enkele zonnebrand water proef is. Misschien waterproef alsin bij wat spetters of een beetje zweet blijft het zitten. Maar in het zwembad is het binnen no time weg.
Wat rot! Zoān shirtje kun je dr misschien aan doen ja! Of als je dat nu niet hebt anders een normaal t-shirt om in ieder geval rug en schouders te beschermen moesten wij vroeger ook altijd van mān ouders aan als we gingen zwemmen haha
Disney!
Ja ik vind dat echt zoān basic onderwerp. Voor mijn gevoel zit er elke week wel een Disneyfreak lol
Wat moet je hier veel invullen over jezelf zeg, als je je op wil geven
Zoveel betere opties wel tegenwoordig dan zoān lelijk wit katoenen t-shirt dat ik dan vroeger aan moest. En dat plakte ook helemaal koud aan je als je uit de zee kwam
Ik haatte vroeger mijn watershirt altijd ontzettend. Het was inderdaad altijd koud en plakkerig.
Nu was ik vorig jaar op CuraƧao de eerste dag echt gruwelijk verbrand. Netjes gesmeerd hoor, maar gewoon daadwerkelijk de zon ontzettend onderschat & uren aan een stuk liggen snorkelen. De rest van de vakantie ben ik met een water t-shirt het water in gegaan en heb ik de vriendin waarmee ik was omgekocht dat ze dit nooit aan mijn moeder zou vertellen
Ik heb zo ontzettend slecht geslapen vannacht. Ik denk dat ik pas na vier uur sliep want die tijd heb ik nog op de klok gezien. Ik ben vandaag thuis aan het werk en heb echt zin om mijn bed weer in te duiken.