Wat je even kwijt wil #66

Zou wel even een screen maken voor de zekerheid voor ze hier later op terugkomen en ze er een extra bedrag bovenop gooien!

5 likes

Is toch leuk! Ik vind het cute. Ook de snoep haha. Net een schoolreisje
(Wij mochten vroeger voor vakantie altijd snoep scheppen bij Kruidvat. Zus en ik heb nu 25 jaar later nog steeds die gewoonte. Elke vakantie/weekendje weg heeft er wel iemand van ons snoep voor onderweg geschept bij Kruidvat :sweat_smile: )

16 likes

Jaaaa dit doe ik ook elke vakantie, haha!

3 likes

Lol ik heb net een vaag afgeknipt lineaaltje gewoon weg gepleurd. Dat is de enige lineaal die ze hebben en die is best belangrijk. Maar heb al 100x gezegd dat ze daar een fatsoenlijke voor moeten halen. Dus ik fantaseer al helemaal over de eerst volgende x dat ze die nodig hebben. Want er is letterlijk niks anders waarmee ze kunnen meten hahaha.

42 likes

Ik voel me best wel gaar maar heb echt super nieuws te horen gekregen dus voel me tegelijkertijd echt on top hahaha.
Kan alleen niet wachten tot ik lekker naar bed kan vanavond? :joy:

5 likes

Hahaha ben ook eerder weg gesneaked omdat collegas ineens een hand kwamen geven en bijna emo gingen vertellen dat ze me gingen missen. Dacht hier heb ik geen zin in want ik mot jullie allemaal niet ajuus.

17 likes

Toen ik de zonneklep open deed zag ik dat er beestje op zat maar ik was aan het rijden dus zag telkens in m’n ooghoek dat ding lopen maar kon niks doen :cry:

Mijn bus rijdt niet en kan wel janken omdat ik nu pas mega laat thuis ben. Ja lekker overdreven maar laat mij

4 likes

Het vervolg op mijn rijbewijs-saga: Morgen eerste rijles!!! Anxiety op 100!!! Heb wel al 2 keer een halfuurtje of zo wat op een parking en verlaten straat gereden met een vriend dus ik heb er tenminste al een klein beetje feeling mee…

29 likes

Nou update, val bijna in slaap en ben echt alles behalve productief! Toen ik 21 was had ik vanavond een fles wijn open getrokken om het te vieren maar ik ben echt kapot. Wat gaat de tijd toch snel (behalve nu!!!). :weary:

3 likes

Yay, verhuisbedrijf gaat bijna alles doen. Verhuizen met minder stress.

56 likes

Ik ga over anderhalve week met mijn moeder op vakantie, zij regelde de vlucht en ik het verblijf
Komen we er nu bij toeval achter dat ze alleen een vlucht voor zichzelf heeft geboekt echt omg deze vrouw

44 likes

Niet om je nog meer stress te geven, maar weet je zeker dat het er ƩƩn is?

8 likes

Staalwol in alle gaten vriendin!

4 likes

Neeee en nu? Kun je nog een vlucht voor jezelf boeken?

Hmm zou het een hint zijn…

3 likes

Ja is nu gelukkig wel gelukt maar was even stress paniek :woozy_face:

10 likes

Ja je zou het bijna denken he hahaha
Ben wel blij dat we er nu achter kwamen en niet op het vliegveld want dan had ik echt gejankt van frustratie

9 likes

En, hoe was het? Kwam het in de buurt van ideale omstandigheden?

0/10 would not recommend de tk maxx in centro. Gelukkig was er nog Sephora :tipping_hand_woman:

2 likes