Wat je even kwijt wil #66

Dat is toch ook kut!? Hoop dat je inmiddels (bijna) thuis bent.

3 likes

Ja gelukkig wel! :grin:

2 likes

Heb zondag in de tuin gewerkt en nu heb ik toch een spierpijn in mijn bovenbenen. Zelfs zitten of de trap op lopen gaat hartstikke moeilijk met veel pijn. Echt, hoe krijg ik het voor elkaar?

3 likes

Ik heb denk ik 3 uur geslapen wtf het lukte gewoon niet :sob::sob::sob:

Nog steeds als ik Odido (voorheen T-mobile) in het hoekje van mijn telefoon zie staan, denk ik dat gehackt ben. Kan niet wennen aan de naam.

15 likes

Ik had gister echt een zware dag met mijn vader (hij is oud en niet echt zelfstandig) dus ik zit nu op mn bed voor me uit te staren en te hopen dat het vandaag beter gaat :+1:t2: ik wil heel graag dankbaar zijn dat hij hier is maar soms gaat dat een beetje lastig

23 likes

Ik moet elke keer denken aan Ovide en zn vriendjes

13 likes

Dat hoeft toch ook niet altijd! Je mag daar heus wel van balen hoor. Ookal houd je van ze. Je ouders kies je namelijk niet uit.

Zijn er voor vandaag dingen die het voor jou wat makkelijker maken? Nog rustiger aan doen?

2 likes

Eerlijk volgens mij vindt bijna iedereen het vermoeiend om een van hun ouders op bezoek te hebben in het buitenland. Natuurlijk is het ook heel leuk dat ze er zijn, maar je moet ze toch vaak veel op sleeptouw nemen en entertainen (en je zit ineens weer de hele dag op elkaars lip en vaak komt je ouder-kind dynamiek op een gekke manier terug). Had dit zelf ook altijd en ik heb nu internationals als huisgenoten en die hebben hier ook last van. Hoop dat je toch een fijne dag kan hebben vandaag!

17 likes

Mocht iemand zich ooit laten verleiden een tosti te bestellen bij Starbucks: do not do it. I repeat, do not!

7 likes

Je maakt me nu wel nieuwsgierig

3 likes

Ja echt precies dat!! En vast wel, we gaan zo ontbijten en dan naar een museum en dan moet ik in de middag ook gewoon nog werken. Komt allemaal in orde, thanks

5 likes

Echt niet te hachelen. Hoe je dit kan verpesten is me echt een raadsel. Misschien nepkaas ofzo, brrr.

Vanmiddag is mijn allerlaatste ellendige busrit naar huis want morgen wordt mijn auto geleverd :partying_face:

37 likes

Ja en zo zompig met die bovenkant zo nat ofzo. Heel vies :sob:

2 likes

Verdikkeme ik nu ook, inclusief lied :no_mouth:

2 likes

Mijn contract is onlangs afgelopen. Ziek uit dienst gegaan. Een hoop geregel met het UWV. Allemaal best wel een beetje krap, en daardoor uiteraard: (nog meer) stress.

Krijg ik zojuist de eindafrekening van mijn oude werkgever gestort. Ik had gerekend op een bepaald bedrag, wat prima was geweest. Maar het is echt 6 keer zoveel. En de tranen lopen over mijn wangen😂 van schrik en blijdschap, en waaaaaah.

129 likes

Ik heb besloten dat ik vanaf dec goed ga sparen en dan hopelijk richting eind 2024 terug ga verhuizen naar mijn oude woonplaats. Ik hoop dat het tegen die tijd gaat lukken met een woning vinden, maar ik zie het positief in.

28 likes

Is best een prestatie om een tosti te verpesten. Maar dank voor de heads up

3 likes

Ik zou met mijn ex naar 50 cent in de Ziggo Dome komende donderdag en heb al veel mensen gevraagd of ze met me mee willen maar niemand kan :disappointed:. Wilde echt heel graag heen maar of het nou zo’n strak plan is om met liefdesverdriet daar tussen de mensen te gaan staan in mijn eentje weet ik niet.

2 likes