Wat je even kwijt wil #66

Ligt het aan mij of zijn Instagram comments gewoon zoooo fucking negatief en shitty over letterlijk alles? Ik ga er nu maar gewoon vanaf de laatste tijd want ik kan er steeds slechter tegen en vind het gewoon zonde van mijn energie en leven.

5 likes

Het is nooit te laat om dit te corrigeren. Zo’n hekel aan, ik heb ook zo’n naam met een letter anders dan normaal, en dat levert bij luie mensen ook altijd op dat ik het moet corrigeren. Bij de meeste is 1 keer voldoende, maar bij 1 stugge volhouder ben ik hem Jaap gaan noemen, terwijl hij eigenlijk Henk (voorbeeld) heet. En toen hij vroeg waarom ik hem toch Jaap noemde, legde ik de situatie uit met een smile. Heb nog een mijn naam genoemd en toen moest hij lachen, en het is nooit meer fout gegaan.

5 likes

Ja dat valt me ook op! Net nog bij een vrouw die voor 5 euro voor haar gezin van 5 kookt, best afwisselende en voedzame maaltijden, die dan gezeik krijg ā€˜oh waren de kruiden en olijfolie die je gebruikt gratis?’, echt jezus doe niet zo zuur man.

4 likes

Creatief. :exploding_head:

Het nare ding is eruit thank god

2 likes

Wat zei je prima, maar dan reageer ik niet?

Kan daar zo slecht tegen, doe gewoon beetje moeite voor iemand zn naam.

Had vroeger een juf die mijn naam afkorte, vond ze makkelijker dan 2 extra letters zeggen. Als kind vond ik dat al extreem kut en toen reageerde ik pas op haar als ze mn volledig naam zei.

8 likes

Geweldig aangepakt!

Helaas reageert niet iedereen op deze manier en zo heb ik inmiddels acht verschillende varianten van nog steeds die boerentrienennaam :angry:

3 likes

Vroeger kocht ik bij Mac Cosmetics oogschaduw voor €15,-. Dat was als mini keekie al duur.
Vandaag had ik nieuwe oogschaduw nodig voor mijn wenkies.
€25,-! Echt sick. Als ik het door had dan had ik wat anders gekocht.

4 likes

Lang leve inflatie

Ik moet allemaal volwassen keuzes gaan maken en ik ben hier zo niet aan toe. Ik ben gewoon nog steeds 19 en hou me bezig met Netflixen en winkelen en that’s it hoor.

30 likes

Voor het eerst een schoonmaakster ingehuurd deze week en wat een genot om in een brandschoon huis te komen na werk 🄹

32 likes

Ik was toenstraks in een koffiehuis en ik liep richting de wc en opeens beet een hond (windhond) me in m’n hand maar ik trok snel weg en ik dacht nog: huh gebeurd dit nu, want het ging zo snel. En daarna liep ik terug naar m’n vriend en die zei toen tegen me: pas op voor die hond want die heeft me net gebeten, en schijnbaar had hij nóg iemand gebeten. Dus toen toch maar naar het baasje gelopen om te zeggen dat die hond gebeten had en die reageerde eerst een beetje quasi verbaasd terwijl ze dus wel gezien had dat die al andere mensen had gebeten en daarna zei ze: Ja de hond is volgens mij een beetje bang hier en vindt het hier niet fijn, waarop ik heb gezegd dat ze in het belang van de hond beter weg kon gaan dan. Maar vond het zo bizar dat je dan toch nog bedenkt om te blijven zitten om je kop koffie te drinken terwijl je hond ondertussen al 3 mensen heeft gebeten??

Anyway, einde dagboekpost maar ik moet er toch de hele dag aan denken. Stel dat het bij een kind was gebeurd oid?

13 likes

Hier precies hetzelfde, echt iedere cent waard!! Dat ik dat heb uitgesteld

2 likes

Ga alleen!!! Lekker op gaan in de muziek, lachen, huilen. Lekker in je eigen bubbelšŸ’• sterkte met je liefdesverdriet…

3 likes

Bakje azijn opwarmen en neerzetten, werkt zelfs tegen gourmetgeur

1 like

Nou ja, wat raar.
Kijk wel uit met hondenbeten, als ze te diep zijn moet je een tetanusspuit halen bij de dokter.

4 likes

Grrrr. Ik had gisteren eindelijk de motivatie om eens naar vacatures te kijken, ben al een hele tijd niet echt gemotiveerd op m’n werk en zit niet super op mijn plek. Collega’s en salaris is meer dan fijn en daarom blijf ik een beetje hangen.

Nu had ik gisteren de (bijna) perfecte vacature gezien. Met mijn vriend besproken, die zag mij het ook zeker doen. Dichtbij huis, sluit aan bij kennis, ervaring en competenties.

Ik helemaal blij, vanochtend nog eens bekeken en een beetje nagedacht over brief en een beetje dagdromen hoe het zou zijn daar te werken. Verder de hele dag gewerkt en had vanavond een afspraak. Daarna besloten dat ik morgenavond een sollicitatie wil doen. Kijk ik net is die vacature weg. Ik baal er echt van, hij stond tot half oktober open. Nu twijfel ik of ik er morgen achteraan moet bellen.

7 likes

Ik was laatst aan het praten met een buurvrouw van m’n oom. Ik noemde toen zijn naam en toen vroeg ze wie is dat dan? Dacht die vrouw al 15 jaar dat z’n naam Carlos was terwijl zijn hele naam lijkt er totaal niet op haha. M’n oom heeft haar ook nooit verbeterd of iets. Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij het wel prima vond ook, maakte hem niet uit hoe ze hem noemde :joy:

13 likes

Zeker bellen, je weet maar nooit toch?

14 likes

Ja ga ik ook doen. Maar vast interne kandidaat ofzo. Aan de ander kant, wie weet, ik denk echt dat ik goede kans maak met mijn cv.

6 likes

Zou kunnen inderdaad. Maar zeker bellen, succes morgen!

3 likes