We zijn nu inderdaad aan het kijken hoe we dingen kunnen regelen. Mijn werk is gelukkig mega begripvol en flexibel, ze nemen taken over waar nodig, mag veel thuis werken etc.
Ik heb al aan mijn moeder gevraagd of ze wat maaltijden wil maken voor in de vriezer, zodat ik niet elke avond hoef te koken en we toch gezond blijven eten zonder te bestellen.
Toevallig gaat mijn vader volgende week mee naar het ziekenhuis voor een controle en blijft dan ook in ons huis om te werken, zodat ik even naar kantoor kan. En ik probeer mijn man er van te overtuigen dat ie idd vrienden in moet schakelen zodat ik even weg kan. Vind het namelijk ook geen fijn idee dat hij alleen in huis zit, hij is van de week al bijna gevallen met krukken.
@Doperwt Dat van die bureaustoel had ik al aan gedacht, we hebben ook een rolstoel, maar omdat we dus zoveel drempels in huis hebben, gaat dat heel lastig. Hij kan bijvoorbeeld al niet de keuken in met een rolstoel, want hoge opstap.
Het helpt voor mij ook niet mee dat ik adhd heb en veranderingen lastig zijn voor me, dus dat maakt het nog uitdagender.