Dashboarding (powerbi) is al een begin, kun je al snel veel inzichtelijk maken of patronen in je data ontdekken. Zijn ook genoeg trainingen online voor of youtube videos!
@Mrs.Fraser heb je ook al overwogen om af en toe thuiszorg te laten komen om hem te helpen met het wassen en dergelijk? Bijvoorbeeld een paar keren per week zodat je zelf ook iets minder actief er mee bezig moet zijn? Het lijkt me zowel mentaal als fysiek heel zwaar voor je op dit moment.
Jaaa ik zou heel erg graag bij de overheid/EU gaan werken! Of een think tank, beetje die richting.
Ik zou inderdaad beginnen met het aanmaken van dahsboards, zodat je patronen kunt ontdekken. In mijn bedrijf werd er ook weinig mee gedaan, ik heb het gewoon zelf geĂŻntroduceerd. En ben begonnen met mails met overzichten etc aan de directie te sturen. Zodra ze zagen hoe interessant het was, kreeg ik er steeds meer vragen over.
Kun je geen zorgverlof opnemen bij je werk?
Twee meisjes van rond de vijftien in de MacDonalds:
meisje 1: âja en ook een fles wijn voor mij want ik hou ook van wijn hoorâ
Meisje 2: " o ja? Van wat voor wijn dan?"
Meisje 1: âgewoon droge zoete witte wijn, lekker goedkoopâ
Wat is er ââ, dat minderjarigen het over alcohol hebben of dat ze voor droge zoete witte wijn kiest?
Optie 3: je noemt het nooit zoete droge witte wijn. Witte wijn is droog als het suikerpercentage laag is en een zoete witte wijn heeft juist druivensuiker die nog niet is omgezet in alcohol.
Aha duidelijk dat ik niet drink.
Allebei
Kijk toen ik stage liep in Parijs waar alles schofterig duur was kocht ik ook de meest vieze goedkope witte wijn bij de monoprix op het station om die aan te leggen met limonade tot het wél te zuipen was. Maar deze meisjes moesten nog leren cola te drinken zonder de hik te krijgen volgens mij.
Omg een taak die ik 20 jaar geleden al had moeten volbrengen dus :o
Ik ging net met mân nagel over een onderzetter van steen en 't maakte een beetje hetzelfde geluid als een nagel over een krijtbord, ik kreeg nog steeds kippenvel als ik er aan denk
Never Forget liebfraumlich aan 1,19 euro in de spar in gent. Zorgde voor een goedkope rush tijdens de studies, zo walgelijk.
Ik zit al de hele tijd aan een cringe interactie van vanmiddag te denken. Ik was net uit mijn grot gekropen en had de hele dag aan iets gewerkt dat al mân hersencapaciteit had verorberd. Dus toen ik sociaal wilde doen lukte dat niet, ik kraamde echt onzin uit.
En waarom blijft dat dan zo lekker door je hoofd spoken? Diegene is het vast alweer vergeten.
Schrijf de interactie even uit, dat praat makkelijker
Nee ik wil deze cringe niet uitgeschreven hebben, dan heb ik grotere kans dat ik het ooit vergeet.
Fair enoughđ
Ik kom waarschijnlijk in aanmerking voor een bepaalde woning, super fijn want het is een stuk ruimer dan hoe ik nu woon en heeft een buitenruimte en zit daarnaast ook nog eens op een centrale locatie. Maar het is op basis van een lotingsysteem waar volgens mij alleen maar woningen in terecht komen die al vaak geweigerd zijn. Dus nu ben ik meteen bang dat het een soort krot is. En ik kan geen fotoâs zien van de binnenkant