Maar je zit er toch niet aan vast meteen? Of bedoel je dat je het dan jammer vindt dat het zo mooi lijkt maar niet is? Want dat is ook kut haha. Bij ons is alles vrije sector altijd loting
Haha ja dat laatste! Ik hoop dat het echt is wat ik ervan verwacht, maar ben ook een beetje bang en vervelend ook dat er geen foto’s van de binnenkant zijn waardoor ik het niet van tevoren kan checken
Hoeveelste sta je dan?
Ja dat an sich vind ik ook al vreemd, dat er geen foto’s zijn. Ik duim voor je!
Tweede!
Ik werk ook in marketing (SEA), vond het ook verschrikkelijk om mensen dingen aan te smeren en andere mensen alleen maar rijker te maken, maar doe het nu bij een ngo en het is nu juist heel bevredigend, want het geld dat ik ophaal met mijn advertenties gaat (voor 92%) naar projecten waarmee we heel veel mensen helpen. En ik vind vooral het gedeelte van het analyseren van de data en aan de hand daarvan je campagnes tweaken en de performance te zien stijgen wel ook het leukste onderdeel, dat schrijven van advertenties kan me eerlijk gezegd gestolen worden, maar hoort er nou eenmaal bij Alhoewel ik het nu wel veel leuker vind dan toen ik nog bij een agency werkte en het voor SaaS en stomme webshops moest doen
@Marsepein data zou juist de basis voor zo’n beetje alles moeten zijn! Moet zeggen dat wij er ook niet heel goed in zijn, maar dat is ook deels waarvoor ze mij hebben aangenomen, dus ben dat nu stapsgewijs aan het verbeteren
Oh dat betekent nog echt niks hoor! Ik ken ook iemand die hem heeft gekregen al 21e en dat was ook een normale woning
Ik had dus eens als kind een make up poeder in mijn moeders spullen gevonden. Ik zat in groep 8 en besloot in de pauze het op mijn hele gezicht te doen tijdens de pauze tussen de middag. Zonder spiegel. Kwam ik op school en de juf vroeg waarom ik zo oranje was. Had ik dus blush op mijn hele smoel gesmeerd.
En een andere keer vond ik een zwart oogpotlood ofzo en toen wilde ik ook in een pauze mijn wenkbrauwen tekenen want wist ik veel. Nou toen deed ik dat bij 1 wenkbrauw en het was vreselijk maar ik kon het er niet meer goed afwassen. Dus liep ik met een lichtzwarte wenkbrauw (ik ben wit met donkerblond haar). Moest ik daarmee naar school.
Mijn vriend ligt naast me te slapen en ik denk ineens aan deze 2 dingen en moet zo lachen hierom.
Klinkt wel echt heel tof!
En thanks iedereen voor alle reacties! Ik ga de komende weken/maanden echt even heel goed nadenken wat ik nou eigenlijk wil en belangrijk vind. En dit keer geen impulsieve beslissingen maken haha.
Succes ermee, altijd lastige situatie, soms is je buikgevoel volgen gewoon heel goed, maar waarschijnlijk ook geen slecht idee om niet té impulsief beslissingen te nemen. En mocht je meer willen weten over wat ik doe, stuur maar een berichtje
Ik ben in de beekse bergen in een vakantiehuisje omdat we/ik meer kinder dingen wil doen en het was een beetje kamperen voor ons, maar het was zo leuk.
Kan je ook niks vinden via andere sites? Dus als je het adres googlet?
Nee helaas!
Nu afwachten of ik uitgenodigd word voor een bezichtiging, je zou het opzich wel verwachten als je als tweede eindigt bij de loting maar ik heb nog niks in mijn mailbox duimen maar
Omg ik moet nu uit bed. Het is half 7, maar het voelt echt alsof het nog midden in de nacht is. Ben helemaal verbaasd en nog doodmoe. Meh
Hahaha ik had exact dit! Ook zo verbaasd.
Het is ook zo donker dat helpt niet!
Verschilt per woningstichting. Sommigen nodigen alleen nr 1 uit en anderen 1 tm 5 voor een groepsbezichtiging. Ik duim iig voor je!
Ja ik ook! Haha. Dacht ineens van zo! Da’s nog donker om 8 uur haha
https://www.instagram.com/reel/Cxifw0_OT7H/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Omg, Lenny en zijn sjaal Iconic
Hah waar? Dat is vast al uitverkocht nu dan hè was een leuk cadeau geweest voor iemand
Edit: ja ik zie het al helaas