Wat je even kwijt wil #66

Oeh ja ik keek bij Paradiso! Nu weet ik niet wat ik moet dan want intussen heb ik al verklapt dat ik bijna een leuk verjaardagscadeau had voor m’n vriend maar dat het is uitverkocht en toen zei hij dat hij het wel leuk vind maar eigenlijk niet zo goed kent :joy: (ik dacht dat hij fan was omdat hij een keer op thundercat zat te hypen bij de Tiny desk concert van Mac Miller)

1 like

Ja dat Tiny desk concert luisterde ik! En toen zat hij zo the hypen op Thundercat. Nouja gemiste kans, was alsnog leuk geweest als het nog een verrassing was maar nu weet ik het niet meer

Mijn verstandskies doet weer eens een poging om er doorheen te komen en die pijn is zo irritant :confounded:

Vooral omdat het al drie jaar af en aan bezig ermee is. En elke keer zegt mijn tandarts dat die kies nog lang niet bij de oppervlakte is

1 like

Meer dan genoeg te doen op werk maar mijn nagels lakken en een afwas doen is ineens toch belangrijker. Ik moet echt vaker naar kantoor gaan. Want zit nu met zo’n onrustig gevoel te lunchen omdat ik vrees dat ik nu ook belangrijke dingen vergeet :smiling_face_with_tear:

3 likes

Bij mij heeft het echt 5 jaar geduurd voordat ie bij de oppervlakte was. Twee dagen geleden eruit laten halen omdat ie ontstoken bleek te zijn :sob:

2 likes

Echt leuk thuis komen van vakantie in deze stromende regen :sob:

1 like

Vet lief. Ik help sinds een paar weken drie ochtenden per week met schoonmaken bij een kleine koffiebranderij. Ik was maandag dus jarig en vandaag kreeg ik ineens een cadeaubon voor een concert of theaterkaart (voor €25 euro).

Wel grappig want kon aan de uitgiftedatum zien dat hij dat snel vandaag had geregeld want hij zei ook ja ik hoorde dat je naar de Spice Girls wil als ze komen optreden dus hier alvast een bijdrage. :smiling_face_with_three_hearts:

(Ik snap ook wel als ze komen dat ik hier geen kaartje mee kan kopen haha maar het idee is heel lief. En anders gebruik ik het voor een ander concert. :grin:)

38 likes

Ik ben 4 uur te vroeg op het vliegveld :joy::joy: my god wat erg

8 likes

Altijd als ik bij familie op vakantie ben, ben ik de enige die regelmatig spf smeert (mijn tantes zijn van het olie smeren en urenlang onbeschermd op het strand bakken) dus ik dacht dat ik het qua zon(on)veiligheid wel gezien had, maar nu was er gisteren een vrouw die zwoor bij cola smeren voor een extra tan, om vervolgens een anderhalve literfles uit haar strandtas te pakken, over zich heen te gieten en te gaan liggen :rofl:

16 likes

Omg ik moet al janken als ik denk aan de wespen en andere insecten die daarop afkomen :sob:

6 likes

En hoe blijft dit zitten dan lig je toch in een plas cola

2 likes

Ja ook dat ja, gadverdamme haha

1 like

Je plakt aan elkaar toch

4 likes

Ja het zand om d’r heen werd ook modder, zo nu en dan schonk ze wat over haar hand en smeerde ze het weer uit over d’r armen :’). We zijn na een half uur op een andere plek gaan liggen dus heb niet meer gezien hoeveel insecten erop af kwamen

4 likes

Ik heb heel erg de behoefte om dieren te aaien en te knuffelen maar de katten in het kattencafé zijn niet in the mood :smiling_face_with_tear:

2 likes

Jeetje nou heel bijzonder! Voordeel voor de rest van het strand, die hebben geen last van welk insect dan ook

3 likes

Ik ga stuk, je huisje heeft een bad toch? :sweat_smile:
Superleuk dat het zo beviel trouwens! Hierna naar fien en teun vakantiepark?

2 likes

Omg staat zelfs in de faq van Coca Cola Veelgestelde vragen | Coca-Cola NL

16 likes

Allergie voor katten ontwikkelen. Dan komen die beestjes wel

1 like

Hahahahaha dan is het toch niet zo uniek als dat ik dacht dat het was :smiling_face_with_tear: