Wat je even kwijt wil #66

Echt nog nooit zulk slecht weer gehad op m’n verjaardag :cry: maarrr ben al in bad geweest, roze joggingpak aan en lekker in m’n eentje naar Barbie zometeen :v:t3: heb iedereen die een poging deed om langs te komen vandaag afgehouden, kind naar de opvang gebracht en mezelf het cadeau van een hele dag alleen zijn gedaan, heerlak.

96 likes

Ik heb een halve dag werk erop zitten en zelfs dat voelt al als een opgave, en heb pas over een paar weken vakantie :smiling_face_with_tear:

Gelukkig ben ik nu vrij en kan ik de rest van de middag Handmaid’s Tale kijken

2 likes

Ik had zo’n topdag gisteren, fijne mensen om me heen, lekker stukkie hardlopen, goed weer.
Gisteren was ik aan genieten en vandaag ben ik zo rozig ervan en aan nagenieten.
Echt mijn plekje gevonden wel.

49 likes

Wat fijn, zijn jullie verhuisd of op vakantie?

Nee, ik was dagje weg! Haha.

2 likes

Oh heerlijk! Kan je echt even van opladen.

3 likes

Ik zag net een filmpje van iemand die een rauw ei van een lepel naar binnen slurpt en je ziet dat witte ei-slijm zo bij iemands mond naar binnen glijden en gatverdamme

1 like

Ik heb zaterdagavond 4 uur lang op een houten bakje gezeten en mn achterste doet nog steeds pijn.

1 like

Ga ik een sup bestellen ja of nee? Ik heb het twee keer gedaan, vond het erg leuk, geen groot talent. Maar je kunt er ook een kano van maken, dat kan ik wel ook goed. En ik woon in de buurt van water, maar moet wel even 5 min rijden met dat ding. En ik zou het alleen moeten doen, ga ik dat dan ook echt doen alleen?

3 likes

Ligt het nou aan mij of zijn die before en after precies hetzelfde? :sweat_smile:

13 likes

Ik kan de kleine dingen altijd zo waarderen. Mijn vader had dus via Marktplaats een bureaustoel gehaald voor mij (had ik gevraagd) maar het moest cash dus hij schoot het even voor. Dus hij kwam hem brengen zaterdag en toen ik zei ik maak het wel over kreeg ik terug je krijgt hem van mij! :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik zou opzichtig zeggen dat je heel graag nieuwe make up wilt van CT

7 likes

Ik moet altijd meteen denken aan Eugene Levy (en z’n zoon is net zo).

4 likes

Allemaal goeie vragen om over na te denken. Voor m’n persoonlijke overweging: Ik heb lessen gehad en hoef er niet mee te sleuren want kan nog net niet de auto in het water parkeren :joy: Af en toe een sup huren in m’n eentje ga ik niet zo snel doen want dat is me een stap te ver en dan ben je weer afhankelijk van anderen. En die 200 euro gaat mij geen pijn doen, maar is wel veel geld. En het lijkt me een fijne zelfstandige manier van ontspannen in de natuur (my fave). Maar helemaal met je eens, hamvraag; ga ik me dan alsnog elke keer wel over de drempel zetten en het gewoon doen.

4 likes

Slechts 200 euro voor een sup? Dat is relatief goedkoop, voor een sup betaal je gemakkelijk honderden euro’s meer. Wil je met me delen waar je deze hebt gezien?

3 likes

Lidl! In meerdere soorten, ook gewoon van mistral, die heb ik op t oog (is -300 trouwens) :wink: en daar heb ik ook les op gehad en beviel toen goed

2 likes

Ik ga vanavond naar de barbie movie en ben nu hyped de barbie playlist aan het luisteren!

6 likes

Dan denk ik dat je mijn ex tegen bent gekomen

9 likes

ik ben even een linkedin berichtje aan het genereren en ik CRINGE van mezelf word er echt misselijk van

8 likes

Mijn vriend is bijna jarig en ik ben hetzelfde als jouw vriend. Onze keukenweegschaal is gisteren kapot gegaan en ik heb al gezegd dat hij maar even moet wachten tot na zijn verjaardag om een nieuwe te kopen. Zal een flinke verrassing zijn wat het cadeau is straks.

9 likes