In het boekentopic komen regelmatig Engelse boeken voorbij!
Dank je wel! Daar had ik zo snel niet aan gedacht. ![]()
En anders daar even vragen, zijn genoeg die mee willen denken.
denk niet dat de monteur voor z’n tanden komt.
MONTEUR!!!
Oh haha ik dacht ook al wat bijzonder dat een klant om een cup a soup vraagt, niet vaak gehoord
Ik krijg echt nooit wat te drinken aangeboden bij de tandarts, jij? ![]()
Alleen dat matige bekertje water op het eind om alle ranzigheid eruit te spoelen ![]()
Hahaha ja! Eew nu moet ik ineens denken aan spoelen met cup-a-soup ![]()
Omg mijn gevoelige tanden could never ![]()
bij mijn tandarts staat wel zo’n standaard kantoor koffiemachine apparaat in de wachtruimte. Altijd al beetje vreemd gevonden maar misschien haalt het personeel daar ook te drinken.
Het ging gewoon heel goed! Heb nu ook wel weer zin in volgende week gelukkig.
Love jouw brein
Doet me denken aan deze tikitol
Nu je het zegt nee niet echt. Ik zat met hetzelfde verhaal in mijn hoofd als @stervis hierboven verteld. Maar heel logisch is het niet als we het er zo over hebben.
Haha dat het lepeltje rechtop blijft staan
Ik wilde net de gordijnen ervoor doen en een vriend van me is hier en was hier al vanaf gister. Er kwamen 2 mensen langslopen met een kinderwagen voor een tweeling. En hij zei “oh die mensen laten zo vaak die kinderen uit he!” Het komt misschien nu niet grappig over maar echt het klinkt alsof ze een hond uitlaten ofzo pahaha ![]()
Echt een nachtmerrie dit soort artikelen, maar hoe groot is een bedwants nou? In dat filmpje komen formaten voorbij van een luis tot een vlieg.
Ik overweeg wel niet meer met het ov te gaan ![]()
Ik wil een nieuwe wasmachine bestellen, maar ik moet opmeten of het wel door het trapgat past en ik snap gewoon niet hoe ik de diepte moet meten of dat past icm de traptreden want je zit ook met de hoogte toch. Ik zie het gewoon ff niet voor me en sta zo voor die wasmachine

Ik heb net voor t eerst in m’n leven zo’n voetmasker gedaan waarbij over een paar dagen de vellen van je enkels rollen, maar hoe kan het eigenlijk dat het zolang duurt voor dat proces opgang komt?
Vond het wel heel lekker trouwens, heb me nooit echt bezig gehouden met m’n voeten maar ze zagen er de afgelopen tijd zo walgelijk uit dat ik t eens wilde proberen.