Ik ga vanavond uit, maar twijfel nog of ik zin heb (of dat ik t spannend vind en het daardoor niet weet…)
Nouja en de naam ook hoor, hoe verzin je het
Ik zit echt in zo’n heerlijke twilight zone, afgelopen week laatste dag op mijn oude werk en half oktober pas beginnen met mijn nieuwe baan, en nu zit ik in mijn eentje op Ibiez met in mijn ene hand een witte vino en mijn andere een biertje, helemaal hdp
Mijn satisfyer laadt niet meer op en heel mijn vrijdagavond is verpest
Als je geen warmtepomp hebt is de douchekop een alternatief
huh hoezo kan dit niet met een warmtepomp
Daarmee is het water toch heel snel koud. In ieder geval sinds mijn ouders het hebben heb ik na drie minuten al koud water
ik heb net voor het eerst in m’n leven politie gebeld en een getuigenverklaring afgelegd er was een man agressief aan het schreeuwen tegen een paar meisjes en hij dreigde om te slaan met een fles wijn
Oké ben gewoon gegaan en het is wel eht gezellig
Verwijderde je niet iedereen op insta die ging vliegen? Of was dat vlees eten😂
Ja vlees! Maar sinds het overlijden van mijn moeder zijn mijn opvattingen allemaal wat milder geworden gelukkig
Oeh, waar ga je heen? Is je vader alweer weg? Was het uiteindelijk wel fijn samen?
Een naaktslak in je bed??? Plz zeg me dat je aan het kamperen bent
Door een open raam kan ook nog zag ik laatst
Lag vannacht om half 3 in bed (uitgaan duurde tot 1 uur en daarna nog naar een vriendin, die ging de frietpan aanzetten). En voor het eerst in jaren was ik niet compleet overprikkeld (ja een deel van jullie haat dat woord, maar kan het niet anders omschrijven #specialsnowflake) en wilde ik niet na een uur al naar huis
Vanmorgen wel op tijd eruit om te hardlopen en boodschappen (ipv mijn hele slaapritme naar de klote brengen). Ben wel echt heel moe nu, maar ergens voelt het ook goed dat het dus gewoon blijkbaar echt beter gaat met me, anders kon dit niet.
Ik heb een warmtepomp maar herken dit totaal niet
Wat goed! Knap dat je ook gewoon bent gaan hardlopen.
Ik ben het make-over programma van Jelka van Houten aan het bingen and i loveeeee it. Te zien op prime!
Het plan was heel ver hardlopen, toen hoorde en voelde ik de spier ? van bovenbeen knappen en nu kan ik amper staan erop. Kapot veel pijn maar ben nog onderweg naar huis met trein dus kan ook niet instorten (wel meltdown door alle prikkels en dit en de pijn) en kan niks doen tot ik thuis ben