Wat je even kwijt wil #66

Oef dit klinkt echt heel erg naar. Wat rot zeg! Hoop dat je snel thuis bent…

5 likes

Ik ben dan bang dat het toch een poging van mijn ouders is om duurzamer om te gaan met water.

Aah shit, dat klinkt heel naar.

2 likes

Jaaaa ik wil dit graag zien maar prime is echt de enige streamingsdienst die ik niet heb (/leen)

2 likes

Ah shit zeg. Knuffel :heart:

1 like

Ben je thuis veilig lieve @anon81378386?

Ik heb gisteren het besluit gemaakt dat ik echt terug wil naar Nederland. Ik werd namelijk gebeld door mijn oude werkgever of ik op oproepbasis en flexibel/vanuit huis weer voor hun wil komen werken. Ik had echt een steuntje in de rug nodig om te besluiten want terugkomen naar Nederland zonder huis en baan is natuurlijk niet echt te doen. Ik moet wel nog een huis of kamer vinden en het vertellen aan mijn gezin dus dat zijn twee obstakels maar ik ben wel heel blij met mijn keuze. Ik ben nu lekker op vakantie (@Krabpaal in Turkije) dus dat doen we daarna wel…

110 likes

Ik vind het super goed van je dat je de keus hebt durven maken! En wat fijn zeg dat je werkgever je graag terug wil :blush:

3 likes

Ik weet niet of ik in het juiste topic zit, maar ik moet even mn frustratie kwijt. De ramp in Rotterdam is nu 2 dagen geleden en alle wappies komen nu om de hoek om overal hun vraagtekens bij te zetten. Het verbaast mij echt elke keer hoe ver deze mensen gaan, gadverdamme.

4 likes

Nou maar ECHT! Dat zag ik vanochtend ook, toen ik weer eens de fout maakte om reacties te lezen. Mensen zijn walgelijk.

2 likes

Ik snap echt niet hoe mensen zo respectloos kunnen zijn?! Ik hoop ook echt dat niemand ooit zoiets mee hoeft te maken, maar misschien zou het ze wel eens doen realiseren dat niet alles een complot is.

3 likes

Ja, ik ben nu thuis. Aan het instorten.
Bedankt allemaal :revolving_hearts:

18 likes

Let je wel goed op jezelf! Laat je ook naar de spier kijken.

2 likes

Ja, ga afspraak maken met fysio en/of huisarts

5 likes

Als het echt een spierscheur kan zijn zou ik naar de hap gaan?

4 likes

Ik heb via marktplaats een tubble royale op de kop getikt! Kan ik eindelijk in bad. :heart_eyes:

Edit:
Echt een goede deal 65 euro exclusief verzendkosten en ziet er gewoon netjes uit. Denk dat ik via de site van tubble zelf nog die mat aan ga schaffen.

11 likes

Knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Hopelijk vind je snel een nieuwe woonplek.
Fijne vakantie :heart::heart:

3 likes

Superknap dat je de knoop hebt doorgehakt!

3 likes

Wat is verhuizen toch kut! Helemaal gesloopt van al dat georganiseer en gesjouw. Hoe doen influencers die om de haverklap weer ergens anders gaan wonen dit allemaal zeg, tering

7 likes

Een woord: verhuisbedrijf.

5 likes

Haha ja maar ook dan…
Het logisch inpakken en organiseren van je spullen vind ik misschien nog wel het zwaarst :laughing: het denkwerk

3 likes