Wat je even kwijt wil #66

Waar ga je heen?

1 like

Turkije weer een kort weekje, naar mn vriendin die daar woont

10 likes

Die allergie heb ik al, maar voor een korte periode heb ik de klachten er wel voor over :joy:

2 likes

ik heb een nieuwe baaaaaan en net officieel ontslag ingediend bij mijn huidige werk whaaa

78 likes

Jeeeej gelukt met onderhandelen dus?

3 likes

yes!

2 likes

Hahahah ja en ook een sauna. Maar het was niet schoon dus dat vond ik wel :sparkles: kamperen :sparkles:

18 likes

ben van kopenhagen naar malmo aan het liften en we mochten (met 5) in een lege tourbus mee maar nu moeten we bij de grensovergang (de brug!!!) onder de stoelen verstoppen omdat de chauffeur (vrouw) geen zin heeft om te stoppen bij de douane😭

43 likes

Haha leuk avontuur!

3 likes

Nog een uurtje en ik heb een week vakantie, halleluja :heart_eyes:

1 like

Goed om te weten dat dat zo makkelijk gaat :joy:

2 likes

Ik vind het ook kamperen hoor. Je zit toch met andere tattas in de natuur.

7 likes

Een groepje vrouwen stonden elkaar te overtuigen dat ze de donuts echt niet moesten kopen, 1 iemand wilde het gewoon heel graag en die anderen zaten de hele tijd “Doe het nou niet!!!” alsof ze een dosis heroine zag liggen.
Ik snap wel hoe dat gaat, want je maakt dan met vriendinnen zo’n afspraak van “We gaan nu gezond leven” maar het waren allemaal “normale”, leuke, vrouwen en als je een freaking donut wil kopen KOOP GODVER DIE DONUT.
Ugh…

17 likes

Ik lag lekker op de bank te chillen met de tv aan en op mijn telefoon te scrollen. Hoor ik ineens tering hard geklop op mijn deur. Ik schrok er zo van dat mijn freeze reactie ook was om de tv zachter te zetten en niet te reageren :joy:

Ik vermoed dat het mijn buurvrouw is maar die komt altijd voor onzinnige dingen langs die ze ook gewoon even kan appen. Maar ik ben nu een soort van door mijn eigen huis aan het sluipen want ik heb geen zin om zo weer een halve hartaanval te krijgen. En ik heb al helemaal geen zin om open te doen :sweat_smile:

5 likes

Ik heb zoooo’n waardeloze dag gehad vandaag. Ik stond al op met hoofdpijn, vervolgens hartstikke veel telefoon op werk, een klant gaf mij aan de telefoon de schuld van z’n eigen onweten en bleef daar zo lang over doorgaan dat ik dusdanig boos/gefrustreerd werd dat ik moest huilen (dat heb ik altijd als ik boos/gefrustreerd raak :smiling_face_with_tear:), toen heeft m’n baas t vervolgens gelukkig voor mij opgenomen, en om de dag compleet te maken kreeg ik vervolgens ook nog rugpijn.
Zó blij dat het nu weekend is. Heb zelf pizza gemaakt dus dat zit nu in de oven en de rest van de avond ga ik horizontaal op de bank en lekker niks doen. :blush:

16 likes

Ik ben aan het ‘werk’ maar zo niet productief vandaag, heb er ook totaal geen zin in vandaag.

Bij mijn thuisbezorgdbestelling staat al bijna 10 minuten dat de bestelling zo bezorgd wordt, geeeef eten nuuu😭

3 likes

@Radio jij ging naar de pokemon dingens in het van gogh museum toch? Ik zag net een video dat mensen als gekken zon poster probeerde te bemachtigen. Soort black friday achtig iets leek het wel. Ben bang dat ze nu voor 100erden eus op markplaats staan.

1 like

Ik hoop dat Odido een vroegtijdige dood beleeft. Wat een GEKUT.

8 likes

Ik wil vooral weten wie dat kei lelijke logo heeft goedgekeurd. Het lijkt wel een logo voor een naschoolse opvang

1 like