Wat je even kwijt wil #66

Ik krijg op Instagram de hele tijd (en dit is mijn eigen schuld want ik klik er wel ook veel op) vage slechte bouquet romans geschreven door AI met een rare mysogiene ondertoon en heel veel billionaires :joy::joy::joy::joy:
En soms ook met weerwolven en billionaires. Oh en ook bijna altijd een zwangerschap en een intens slechte vrouw

Heb even screenshots gemaakt :joy: soms zijn er filmpjes bij (the secret double life of my billionaire husband is zelfs een serie met hele korte afleveringen geloof ik)

6 likes

Ik ga elke keer zo stuk om dat filmpje op TikTok van my jewellereelelrry “wat vind je het leukste aan je baan als storemanager bij my jewellereelelrrY?” En dat die meid op het einde dan zegt “elke dag leuk gekleed gaan naar je werk”
Echt fijn als dat dé drijfveer van je manager is :joy:

17 likes

Yesss ik mag vandaag een woning bezichtigen die op papier perfect is maar door vorige mensen die in aanmerking kwamen wel al meerdere keren is geweigerd, vind het echt zo spannend

37 likes

Hahah ik blijf er ook elke keer om lachen :joy: Alsof dat ook de enige baan is waar je leuke kleding aan kan :joy:

1 like

Weet je waarom het geweigerd is? Kan ook zijn dat die mensen hun papieren niet op orde hadden, maar het kan natuurlijk ook een grote ravage zijn… spannend!

5 likes

Nee heb geen idee! Ik hoop vooral dat het niet komt doordat het 1 grote puinzooi is inderdaad :stuck_out_tongue: ik ga het zien vanmiddag

2 likes

hahahha ik heb dat account al zo lang geblokkeerd echt tenenkrommend. net als most wanted

1 like

In 15 minuten tijd even €1000 aan zorgkosten er doorheen gejaagd, ik blijf het bizar vinden dat 4 spuitjes botox gewoon vloeibaar goud lijkt te zijn :rofl: Gelukkig wordt het wel vergoed (geen cosmetische ingreep uiteraard).

2 likes

Kan ik iemand blij maken met 2 digitale zegels van max verstappen, van de jumbo?

1 like

Mijn moeder spaart ze voor haar vrijwilligerswerk op de basisschool dus heel graag!

3 likes

Ik heb even gauw in de app gekeken en ik heb er 18 voor je moeder!

2 likes

Heel graag! Ik vraag even of ze een nieuw linkje stuurt en dan dm ik je. Bedankt vast!

3 likes

Soms zie ik hier in IJsland mensen ingepakt alsof het -20 is, maar het is hier gewoon een comfortabele 10 graden.

2 likes

Dit is wel een nieuw dieptepunt :joy::joy::joy::joy:

Ik kom hier nooit meer vanaf.

15 likes

Hahaaaa fantastisch wat een prut

2 likes

ableism but make it sexy

2 likes

Mijn nicht doet een of andere wandeltocht in een Afrikaans land om geld in te zamelen maar nu plaatst ze steeds foto’s en filmpjes van allemaal kinderen die ze daar tegenkomt. :expressionless:
Heb alleen niet zó’n band met haar dat ik haar daarop aan durf te spreken.

Nee, daar ben je nog lang niet. Een vriendin stuurde een TikTok door over een boek waar een vrouw een affaire had met haar deur. You read that right. Heet Unhinged :door: En nee ik heb het niet gelezen, maar er werden wat quotes gedeeld en I just can’t.

16 likes

Net als die mevrouw in een documentaire die helemaal into de Eiffeltoren was als ik het gebouw me goed herinner. Kijk daar staat ie! Ja daar staat ie…
:rofl:

1 like

Hoe vind je het in IJsland? Nog naar het piemel museum geweest uiteindelijk? :smiley:

1 like