Wat je even kwijt wil #66

Volgens mij kan een verhuis bedrijf dat ook doen :laughing:

4 likes

Klopt!

1 like

Het is ook gewoon te zien op Net5, mocht je gewone tv hebben

6 likes

Waarom hebben al die rugby spelers allemaal van die perfecte billen? Ik ben jaloers! :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik heb het gevoel dat m’n schoonzus aan het bevallen is (zou anderhalve week voor de uitgerekende datum zijn), maar ik vind het zo irritant dat ik dat “gevoel” heb!!! Want het slaat waarschijnlijk nergens op en ik wil er ook helemaal niet op zo’n manier mee bezig zijn :joy:

4 likes

Fijn ik heb een briefje gekregen met " Uw pakket ligt op nummer 10"
Ik woon op nummer 10… nu mag ik dus raden waar die ligt

17 likes

Haha same. Ik heb een mailtje met “uw pakket is bezorgd bij de buren. Er is een handtekening gezet door: BRENDA”

Ik heb geen buurvrouw die Brenda heet? Waarom zeggen ze niet op welk nummer het pakket is :sob:

7 likes

Ik scan nu die code en die doet het niet. En in mn app staat er “ja sorry het is vandaag niet gelukt dus we plannen iets nieuws” Queee

1 like

Als ik die filmpjes van dat redbull stalen ros voorbij zie komen kan ik alleen maar denken aan alle mensen die ik dagelijks hun behoefte zie doen in dat water. En dan blijft het niet bij alleen plassen :smiling_face_with_tear:

1 like

Familielid is fysiotherapeut, die heeft ernaar gekeken en advies is foto laten maken om te kijken hoe groot scheur(tje) is maar is niet zo ernstig dat hap moet gelukkig.

17 likes

Wow, wat is dit? Stalen Ros? Bij Den Haag centraal is er een heel stuk in het water gebouwd, met een tribune en weet ik het allemaal😂 Het deed me denken aan ter land, ter zee en in de lucht.

wat shit zeg, hopelijk heb je er niet te lang last van en herstelt het goed. sterkte!

3 likes

Welke mat? Om het bad dicht te ritsen? Die heb ik zelf weggegooid, ik gebruikte 'm echt noooit.

2 likes

Haha ja dat is het! Ook echt precies hetzelfde concept. Verder super leuk, maar er zijn betere plekken om zoiets te doen… een week terug zou het eigenlijk al plaatsvinden en toen moest het verzet worden omdat het water te vies uit de test kwam :joy:

2 likes

Nee, voor op de vloer!

Jaaa zo leuk! Heb alle afleveringen achter elkaar gekeken. Echt van genoten.
Zij is zo leuk en eindelijk is niet alles visgraat met zwarte stalen deuren.

3 likes

Ja echt een leuk mens 🫶

1 like

Ik voel dit zo erg. Ik heb nog steeds niet mijn nieuwe keuken geheel ingeruimd omdat ik gewoon stress krijg van wat een handige indeling is. Alsof ik het niet kan veranderen, maar goed.

3 likes

Haha dit gaat mijn sws ook gebeuren pff :cold_sweat:

Ik kan er tegenwoordig gewoon echt van genieten om een review te schrijven voor een restaurant/hotel/bedrijf om ze aan te raden/mensen voor dezelfde dingen die ik heb meegemaakt te behoeden… Voel me echt een boomer

7 likes