Wat je even kwijt wil #66

Wat is het toch met die kinderen die achterop de fiets zitten? Ze kijken altijd zo chagerijnig naar je om zo van: “Hoe durf jij achter mijn moeder te fietsen.”
Ik maak er maar een staarwedstrijd van en meestal win ik die.

13 likes

Ik vind het hilarisch als kinderen chagrijnig kijken. Hun hele gezicht verandert dan in een soort propje. Doen ze trouwens ook als ze heel hard over iets nadenken

5 likes

Ik wist serieus niet dat anderen dit ook hebben want iedereen om me heen vindt het leuk, inrichten van nieuwe huis en snapten niet dat ik er zo lang over deed en hoezo chagrijnig en keuzestress, is toch leuk joh ah heerlijk. @Crusti_Croc

Dit is voor mij serieus onderwerp van therapie geweest in het verleden en ik had toen een mantra bedacht (en ik ontmasker mezelf meteen mocht mijn therapeut meelezen :wave:t4:) maar het is… tromgeroffel…
Een plek is beter dan geen plek
Ik liep nogal vast op dat definitieve wat je zegt, alsof het niet nog te veranderen is maar voor 100 jaar daar Heel Beslist En Verplicht moet blijven staan :sweat_smile:

15 likes

Dit is zo herkenbaar! Ons huis ligt vol met spullen op random plekken, laatjes en kastjes die met van alles en nog wat gevuld zijn.

Je hebt vast wel professionele organizers die dat beter kunnen. Misschien moet ik daar eens gebruik van gaan maken.

3 likes

Goeie mantra! Ik vind dit ook echt het allerergst van verhuizen. Het is ook dat ik weet dat het me zoveel moeite kost om een plek te bedenken dat ik er niet later nog een keer over na wil hoeven denken. Maar volgende keer ga ik jouw mantra proberen.

3 likes

Ik heb dus serieus weleens overwogen om mezelf te verhuren als opruimer/inruimer, omdat ik dat echt leuk vind. Ik vroeg me alleen altijd af hoe mensen me zouden vinden en welk uurtarief je daarvoor kan vragen (ik denk namelijk dat er best mensen zijn die zo iemand zouden willen inhuren, maar er ook weer niet heel veel voor zouden overhebben en ik wil het dan wel als werk doen).

7 likes

Ja gevolg is namelijk dat ik er niet uit kom wat het beste is waardoor ik serieus maanden uit dozen leef. En ik heb uiteindelijk toch echt liever dat iets niet 100% handig in de kastjes staat, dan dat je elke keer weer in een doos staat te graaien naar iets en je het helemaal niet kan vinden.
En perfect bestaat toch niet, dus ernaar streven is ook zonde van mijn energie.

Ik probeer het ook toe te passen op studie bijvoorbeeld als ik te lang blijf hangen in getwijfel/uitstellen/perfectionisme/faalangst: iets schrijven (en inleveren) is beter dan niks schrijven (inleveren).

5 likes

Die ik tegenkom op insta verdient er volgens mij wel prima mee want ze heeft nu allemaal mensen in dienst.
Ik denk dat het vooral mond tot mond is in het begin en misschien beginnen als iets dat je uitprobeert naast ander werk? Dan kun je ook iets lager inzetten qua uurtarief en dan later ophogen als het is gaan rollen.

1 like

Dat beroep bestaat gewoon! Staan ook wel eens dingen van op social deal. Meestal vragen mensen voor een intakegesprek + 2 uur organizen iets van 150 euro

1 like

Ik heb het weer eens veel te bont gemaakt vannacht en me ook wel een beetje belachelijk gedragen :smiling_face_with_tear: gelukkig kan ik morgen ook nog herstellen.

2 likes

Ahh herkenbaar haha. Ben wel benieuwd naar wat dan te bont is 🫣

1 like

Ik heb net voor het eerst een sweetie (fruit) gegeten en het was zo zo zo lekker :yellow_heart: net pomelo maar dan zoeter. Wel echt een operatie om schoon te maken maar worth it

6 likes

Zo lekker ! Alleen verkopen ze die hier niet meer op de markt :sob:

2 likes

Oh wat stom ): Ik had deze bij een Turkse supermarkt gevonden, misschien het proberen waard om daar eens te kijken?

5 likes

O.a. veel te laat gaan slapen, veel gedronken. Maar het was verder wel een leuke avond!

1 like

Terwijl al mijn vriendinnen trouwen en kinderen krijgen, ben ik (met de hond) zojuist bevriend geraakt met een 8-jarige. Verschil moet er wezen

33 likes

Creeeeppp! /s

Edit: hopelijk zo duidelijker

1 like

Hier moet je echt even wat meer context omheen bouwen…
EDIT: Of bedoel je de hond is die 8 jarige.

2 likes

Ik neem aan dat ze met haar hond wandelde ofzo en een kind tegenkwam, kind vond hond helemaal geweldig en vroeg of kind vroeg of ze vriendjes konden worden.
Niet zo heel gecompliceerd🙄
En ik vind het commentaar van @Hippe_kikker volledig onnodig.

11 likes

Dit is sws een grap he

5 likes