De hele wachtruimte stinkt naar cup-a-soup kip
Hè bah
Ik dacht dat ik net een mail ontving met als afsluiting âmenselijke groetâ en ik wou al gillen. Maar er stond toch gewoon vriendelijke . Mijn brein is moe.
In het boekentopic komen regelmatig Engelse boeken voorbij!
Dank je wel! Daar had ik zo snel niet aan gedacht.
En anders daar even vragen, zijn genoeg die mee willen denken.
denk niet dat de monteur voor zân tanden komt.
MONTEUR!!!
Oh haha ik dacht ook al wat bijzonder dat een klant om een cup a soup vraagt, niet vaak gehoord
Ik krijg echt nooit wat te drinken aangeboden bij de tandarts, jij?
Alleen dat matige bekertje water op het eind om alle ranzigheid eruit te spoelen
Hahaha ja! Eew nu moet ik ineens denken aan spoelen met cup-a-soup
Omg mijn gevoelige tanden could never
bij mijn tandarts staat wel zoân standaard kantoor koffiemachine apparaat in de wachtruimte. Altijd al beetje vreemd gevonden maar misschien haalt het personeel daar ook te drinken.
Het ging gewoon heel goed! Heb nu ook wel weer zin in volgende week gelukkig.
Love jouw brein
Doet me denken aan deze tikitol
Nu je het zegt nee niet echt. Ik zat met hetzelfde verhaal in mijn hoofd als @stervis hierboven verteld. Maar heel logisch is het niet als we het er zo over hebben.
Haha dat het lepeltje rechtop blijft staan
Ik wilde net de gordijnen ervoor doen en een vriend van me is hier en was hier al vanaf gister. Er kwamen 2 mensen langslopen met een kinderwagen voor een tweeling. En hij zei âoh die mensen laten zo vaak die kinderen uit he!â Het komt misschien nu niet grappig over maar echt het klinkt alsof ze een hond uitlaten ofzo pahaha