Wat je even kwijt wil #66

Echt een nachtmerrie dit soort artikelen, maar hoe groot is een bedwants nou? In dat filmpje komen formaten voorbij van een luis tot een vlieg.
Ik overweeg wel niet meer met het ov te gaan :sob:

Ik wil een nieuwe wasmachine bestellen, maar ik moet opmeten of het wel door het trapgat past en ik snap gewoon niet hoe ik de diepte moet meten of dat past icm de traptreden want je zit ook met de hoogte toch. Ik zie het gewoon ff niet voor me en sta zo voor die wasmachine

afbeelding

9 likes

Ik heb net voor t eerst in m’n leven zo’n voetmasker gedaan waarbij over een paar dagen de vellen van je enkels rollen, maar hoe kan het eigenlijk dat het zolang duurt voor dat proces opgang komt?
Vond het wel heel lekker trouwens, heb me nooit echt bezig gehouden met m’n voeten maar ze zagen er de afgelopen tijd zo walgelijk uit dat ik t eens wilde proberen.

1 like

Komende week wordt genieten volgens mij

2 likes

Echt zin in, ben zo nieuwsgierig haha.

1 like

Ik heb het nog nooit gedaan maar ik hoorde van een vriendin dat ze met sokken aan sliep omdat je anders de vellen in je bed hebt liggen

2 likes

Gadverdamme nou dat vind ik dan weer een anders uiterste, uhhh ik zal een update geven als t zover is :joy: :cry:

1 like

Ik heb ooit een keer nav alle verhalen hier zo’n sokkenmasker van de action geprobeerd en het deed precies niks bij mij. Heb het langer laten inwerken dan volgens de verpakking moest, maar er gebeurde vervolgens echt helemaal niks. Echt een anticlimax

2 likes

Ligt eraan of ze volwassen zijn of niet. Zou de volwassenen niet direct vergelijken met een normale vlieg, misschien wel met een kleine vlieg

Kan je niet je huidige wasmachine opmeten en gewoon het zelfde formaat opzoeken?

2 likes

Voor hetzelfde geld valt het heel erg mee hoor, maar zij had veel schilfers en wat vellen en dat in bed lijkt me idd niet chill

1 like

Zo goor

1 like

Ja heb ik gedaan, de eventuele nieuwe is 3,5cm dieper en dan denk ik ja wat is 3,5cm nou, maar ik wil hier morgen ook niet staan met coolblue dat ik weer zo’n kneuzig vrouwtje ben dat niet kan meten en het niet past. :smiling_face_with_tear: Heb het inmiddels kunnen meten en het zou moeten passen.

2 likes

Deze vraag had je nou niet moeten stellen :dotted_line_face:: Wat je even kwijt wil #66 - #3011 door Merrow

Ik had ook een foto gemaakt van eentje die ik met wcpapier had gepakt:

Bedbug

2 likes

De enige soort van geruststelling hierin is dat je hem in elk geval niet over het hoofd ziet :sob:

1 like

Ik krijg op Instagram de hele tijd (en dit is mijn eigen schuld want ik klik er wel ook veel op) vage slechte bouquet romans geschreven door AI met een rare mysogiene ondertoon en heel veel billionaires :joy::joy::joy::joy:
En soms ook met weerwolven en billionaires. Oh en ook bijna altijd een zwangerschap en een intens slechte vrouw

Heb even screenshots gemaakt :joy: soms zijn er filmpjes bij (the secret double life of my billionaire husband is zelfs een serie met hele korte afleveringen geloof ik)

6 likes

Ik ga elke keer zo stuk om dat filmpje op TikTok van my jewellereelelrry “wat vind je het leukste aan je baan als storemanager bij my jewellereelelrrY?” En dat die meid op het einde dan zegt “elke dag leuk gekleed gaan naar je werk”
Echt fijn als dat dé drijfveer van je manager is :joy:

17 likes

Yesss ik mag vandaag een woning bezichtigen die op papier perfect is maar door vorige mensen die in aanmerking kwamen wel al meerdere keren is geweigerd, vind het echt zo spannend

37 likes

Hahah ik blijf er ook elke keer om lachen :joy: Alsof dat ook de enige baan is waar je leuke kleding aan kan :joy:

1 like

Weet je waarom het geweigerd is? Kan ook zijn dat die mensen hun papieren niet op orde hadden, maar het kan natuurlijk ook een grote ravage zijn… spannend!

5 likes