Ah ja dat zou kunnen inderdaad! Maar nog steeds kan ik het me gewoon niet voorstellen, alle dagen en alle tijden al gereserveerd voor een jaar voor, inderdaad, een pizzeria ![]()
Ben beetje zenuwachtig, ik moet morgen op een externe werk locatie een punctie uitvoeren, is toch weer altijd spannend haha
Ja was er een x met een date heen die helemaal hyped was, vond ze lekker maar niet lekkerder dan andere goeie pizzeriaâs
En ze staan ook in de world top 50 voor pizzaâs, geloof ik. Zelf nooit geweest dus kan je niet vertellen of er terecht is!
Ik heb die Cheeky Girls nog veel te vaak in mijn hoofd ![]()
Nee, ze houden gewoon een bepaald aantal plekken vrij voor inloop, het is een niet heel groot restaurant én mega populair. Met de drukte in Amsterdam nu moet je bij wel meerdere restaurants verder van tevoren reserveren maar als een pizzeria in de top 50 van de wereld wordt geranked wordt ie natuurlijk wel een stuk populairder.
@Shadina wat je zegt over dit restaurant is nergens op gebaseerd ![]()
Ik ben een keer naar een concert van the Pussycat dolls geweest en toen was ik net 20 ofzo en wij waren toch wel een beetje verbaasd of hadden niet verwacht dat de gemiddelde leeftijd 13 was ![]()
![]()
![]()
Ik heb als 10 jarige op Letâs talk about sex van Salt ân Peppa opgetreden. Waarom hield niemand ons tegen ![]()
ik een dans optreden gedaan op âpeaches and creamâ van 112âŠ
Collega ging laatst eten bij Nnea en wilde een tonno zonder de varkensworst die er blijkbaar ook op zit. Hij eet geen varkensvlees vanwege zijn geloof. Maar ze weigerden dat eraf te laten âwant de kok wil dat nietâ. Pardon?
Alsof het een sterrenrestaurant met vast 7-gangen-menu is ipv een pizzeria.
Dan nog
Haha een sterrenrestaurant krijgt ook sterren omdat de service perfect is. Daar is (bijna) alles mogelijk. Dit is gewoon pure arrogantie van de keuken. Lees ook in online reviews dat ze alleen bereid zijn iets aan te passen als het om een allergie gaat. Het is een fucking pizza, doe niet zo moeilijk. In Italië doen ze ook niet moeilijk als je iets er niet op hoeft te hebben.
Anyway, ik ga net zo lief bij de Italiaan hier in de straat eten in mijn dorp. Authentieke pizzaâs voor de helft van wat ze bij die ballentent vragen.
Of alles mogelijk is verschilt dan wellicht per restaurant. Ik ben al eens bij een restaurant geweest waar elke gang voor alle gasten tegelijkertijd werd uitgeserveerd, daar was niks mogelijk qua aanpassing en dat heb ik al vaker voorbij zien komen. Daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen.
Het restaurant (met ster) waar wij al heel lang heen willen heeft ook superduidelijk op de website staan dat geen rekening wordt gehouden met allergieën, intoleranties of andere beperkingen. ![]()
Verder ben ik het met je eens, hoor!
Ik vind het wel grappig
Ik deed om 09:30 een bestelling bij bol en krijg zojuist al een mailtje van PostNL met een track&trace? Damn wat snel.
Ja dat snap ik wel, maar ik blijf het gewoon vreemd vinden dat er inderdaad allemaal mensen denken en in meegaan van âah ik reserveer alvast voor dinsdsg 23 juli 2024 om 17:30â en dat het daardoor al helemaal vol zit voor een jaar
Zo stond ik vol overtuiging 2become1 van Spice Girls te playbacken
Heyah mama van K3 is ook zo nummer, dat je denkt hoe is dit voor kinderen?
Waarom ben ik gvd altijd alles kwijt ![]()
Het was in eerste instantie ook niet voor kinderen, maar sloeg toch aan en toen zijn ze verdergegaan met het maken van kindermuziek!