Dat kan, ik haal het er niet uit qua tekst/reactie.
Ja ik weet niet. Volwassenen die met random kinderen gesprekken aangaan, beter niet.
Maargoed, ik zal wel een stuk context missen ik zou ook niet meteen willen beweren dat iemand meteen een creep is.
Nouja vaak gaat dat andersom volgens mij haha. Ik was vanmiddag even op iemand aan het wachten in de stad en toen begon er ook een kind dat daar met haar moeder in de buurt zat hele verhalen tegen me te houden
Wat een onzin. En meestal komen die kinderen zelf op je af. Zeker als je met een beestje loopt. Ik ben zelf zo ook ābevriendā met een groep buurtkinderen. Ze vinden mijn sport leuk en kwamen zelf om me heen hangen toen ik daarmee bezig was. Dat doen ze sindsdien vaker en het is best gezellig (en soms vet irritant haha) Van een aantal kennen de ouders mij inmiddels ook. Niks raars aan
No worries! @Hippe_kikker is een goede vriendin van me en ik ken haar humor.
@Hejira nou, nou⦠als een kind tegen me praat ga ik die niet negeren. Was gewoon lekker praten over de hond. Meer niet. Zo genoeg context?
En wat @Merrow zegt. Er zijn gewoon kinderen in de buurt die vaak even komen kletsen en de hond aaien.
Dus jullie zijn niet samen wezen knikkeren
Nee die had ik niet bij me
@twijfelaar @alicent @piupiu yup het is niet normaal⦠Dat begint bij mij binnen te komen. Er zit hier geen toekomst of verbetering in, in de hele branche niet. Ik zal een andere branche in moeten gaan, dat maakt het wat moeilijker. Misschien ga ik naar een soort job coach zoeken, kijken wat die zeggenā¦
Dat weet ik niet. Maar fijn dat je het even toelicht.
Foto!!!
Ik heb volgende een wortelkanaal behandeling maar ga nu al volledig bad op de pijn. Lastige is alleen dat ik niet eerder heen kan.
Dus dat wordt de komende twee weken op ibuās an paracetamols leven.
@ellegirltalk en @Luzarl Oh joh, ik dacht echt dat je heel weinig zou verdienen, maar dit nog heel prima! Ik ga me er eens in verdiepen
Er zit een jongen in de vriendengroep van mijn vriend waarmee ik de laatste maanden een beetje over en weer heel licht aan het flirten ben. Het stelt niet zooo superveel voor (hoewel ik wel echt pissed zou zijn als de rollen omgedraaid worden dus ik weet dat het niet fraai is) maar ik betrap mezelf er de laatste tijd dus een beetje op dat het wel wat met me doet en ik er ook overdag steeds meer aandenk en zelfs ga uitkijken naar die avonden omdat ik hem dan weer zie waarom ben ik zo.
Ja keukentextiel verhuizen is een goeie.
Als ik meer heb uitgepakt dan kan er ook een kast denk ik op die plek van de dozen.
Vandaag naar het graf naar mijn vader geweest. Was wel heftig om het zo voor de eerste keer te zien met het kaartje erop. Mijn moeder en zus waren er toevallig ook. Heb daarna de hele dag bij mijn moeder gezeten en met haar gepraat over vanalles ook veel over mijn vader natuurlijk. Daarna hebben we samen gegeten en televisie gekeken. Echt een hele fijne dag met mijn moeder gehad
Ik ga zo voor eerst in een half jaar en überhaupt voor het eerst zelfstandig zonder mān leidinggevende een vierdaagse vrij intense training geven voor 15 mensen en ik voel me even zo incapabel. Slaat nergens op, want elke keer dat ik hem geef de afgelopen 3 jaar is iedereen enthousiast. Mn directe collegaās zijn blij dat ik hem nu helemaal geef en hebben hun medewerkers opgegeven. Iedereen lijkt er vertrouwen in te hebben, maar ik heb 5 uur geslapen van de stress en zie het even niet.
Ah lastigā¦snap het wel hoor! Het is soms gewoon fijn om even dat soort aandacht te krijgen.
Zo kut als je gevoel niet overeen komt met je verstand! Spanning voor zoiets lijkt mij niet gek. Hopelijk heb je er na vandaag vertrouwen in en slaap je vannacht lekker
Nou, als jij een goed en passend (bij ons) systeem bedenkt en ons op die manier werk uit handen neemt zou ik daar best heel wat voor over hebben!
Maar dat geldt wellicht niet voor iedereen, en je moet het ook maar kunnen missen.
Die 150 voor 3 uur die @Luzarl noemt vind ik dan vrij laag.