Ik was gisteravond naar een concert van HAEVN en in de metro terug naar het hotel kwam er een man naast ons zitten die er ook was geweest. We raakten in gesprek en hij vroeg hoopvol of we Nederlands waren. Nou dolenthousiast toen we ja zeiden. Deze man is groot fan van Nederlandse muziek en probeert Nederlands te leren. Hij liet vol trots zijn playlist op spotify zien en er kwam een hele spreekbeurt over alle Nederlandse radiozenders die hij altijd luistert (radio 2 is zijn favoriet). Ik vraag me af of er in Nederland Ăźberhaupt iemand woont die een grotere radiofan is . Was echt een fantastische afsluiting van mijn avond.
Oh lord⌠een hele lijst met Snelle en Suzan en Freek?
Hahahaha nee die zaten er gelukkig niet in. Wel 1 nummer van Kensington maar hij benoemde nadrukkelijk dat hij alleen dat specifieke nummer leuk vindt.
Hahaha zelfs in het buitenland is Kensington de Nederlandse Imagine Dragons
Ik ga stuk. Oudere mensen hebben echt 0 chill. Ik liep net door de poortjes van de selfscan en ik sneed blijkbaar een ouder koppel af. Maar ik kwam niet tegen hun aan of iets en ik was ook niet heel dicht in die buurt. Maar meneer vond het nodig om me uit te schelden. Ik keek zo van wtf en toen zei hij " Ja ik heb het tegen jou ja en je ziet er ook nog eens lelijk uit."
Moest zo hard lachen omdat hij zon vieze onverzorgde vent was en hij dacht dat hij me daarmee wel even hard zou beledigen.
Pardon
Lol @ mannen die denken dat hun mening over je uiterlijk je week kan maken of breken hahahaha
Jaa echt he ohnee een 50er met vies lang haar en kleding die aan het vergaan is vind mij geen lekkerding. Ik ga meteen iets veranderen!!
klinkt verschrikkelijk
Wie is het!!!
Nice. Beter dan die zanger van de 1975
Ik ben voor werk een opleiding aan het doen en het gaat me nu al zo slecht af. Ik kan gewoon niet lezen? Na 2 zinnen ben ik al kwijt wat ik daarvoor heb gelezen en bij de vragen denk ik echt ??? hier heb ik niet over gelezen
Ik weet dat dit komt omdat ik nooit geleerd heb om te leren (ben niet verder gekomen dan 3e klas vmbo) maar damn er blijft niks hangen. Dat laatste merk ik ook in het dagelijks leven trouwens, zodra ik iets een tijdje niet doe ben ik het helemaal kwijt en moet ik het wiel opnieuw uitvinden. Lastig
Ja top Heb niet zoveel met voetbal, maar vind het heerlijk om mee naar het stadion te gaan.
Je moet alleen geen honkballer hebben. Die wedstrijden duren eindeloos
Of tennisser
Ik zit bij de pedicure in mijn Lidl slippers omdat dat de enige slippers waren die ik heb op het moment
Ik sta op het punt een jas te bestellen bij de ANWB
Ik zit bij de tandarts en er komt een monteur binnen. Die moet even wachten, dus de assistent vraagt of hij wat wil drinken. En hij zegt: âcup-a-soupâ. Haha huh, oddly specific.
Ze moest ook helemaal op zoek naar een zakje en heeft er uiteindelijk een ergens achteruit een kast gevist.
Haha en dan krijg je prei crème ofzo
De hele wachtruimte stinkt naar cup-a-soup kip