Wat je even kwijt wil #66

En ik moet zeggen dat ik dat voor Nnea ook echt overdreven vind :sweat_smile: ben er eens geweest toen het nog niet zo lang open was, toen aten mijn toenmalige vriend en ik vegan en toen ging de kok een heel lekkere verrassingspizza voor ons maken. Die was echt wel heel lekker.

En hun gevouwen pizza’s voor afhaal waren ook sweety tijdens covid.

Maar laatst ben ik eens binnengelopen met m’n vriend, kregen we een heel ongezellig plekje achterin het restaurant en was de pizza gewoon echt lekker maar ook niet wauw. Ga ik liever naar Fuoco Vivo 300 meter verderop, lekkere pizza en gewoon gezellig restaurant

3 likes

Inderdaad! Echt heerlijke pizza’s zijn dat en aardige mensen!

5 likes

Nog een topper: dansen en playbacken op Sex on the beach. In groep 6, voor een zaal bejaarden uit het plaatselijke verzorgingshuis.

18 likes

Ik had voor vanmorgen een bloedsuiker onderzoek gepland staan. Dus ik word wakker om 7 uur sochtends om op tijd mijn haar te wassen etc. Het onderzoek zou namelijk plaatsvinden om 8 uur. Ik ga uiteindelijk naar beneden, en zie een schaaltje chocolaatjes op tafel staan van gisteren nog. En zonder na te denken dauw ik zo’n kinder maxi schoko Bon Bon naar binnen. Ik moest uiteraard nuchter zijn voor dat onderzoek :joy: echt wat een fucking ei ben ik omg. Nu heb ik het maar naar morgen verplaatst haha

16 likes

Zo ik had net zoiets kuts. Ik ben in Turkije dus we gingen lekker nepproducten shoppen en we hadden een bedrag afgesproken van 55 euro voor wat parfums. Hij laat me pinnen en ik reken het na, heeft hij me 95 euro laten pinnen. Dus ik zei dat meteen en hij zei meteen oh sorry sorry en gaf me € 40 terug (thank god dat ze ook euro’s hebben en niet alleen lira want ik word vannacht alweer opgehaald door de airport transfer) dus alles is goedgekomen maar pff ik heb echt een zweetrug ervan…

8 likes

Ahh wat irritant! Ik vind het ook zo vervelend als ze in een restaurant (en andere winkels) het pinautomaat zo naar je toe houden om contactloos te pinnen, dat je niet kan zien wat ze hebben ingetypt. Heb al een aantal keer gehad dat er iets heel anders stond.

1 like

40 euro contant? Bij dit soort trucjes ben ik dan gelijk bang dat het nepgeld is

8 likes

Ja ik ook wel een beetje maarja het is niet anders dan toch. Gelukkig woon ik in Duitsland waar contant betalen de norm is en cash geld niet altijd wordt gecheckt (vooral niet in nachtwinkels) dus ik ga het wel zien

Dat scheelt, snel spenden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Snel bifi worsten en vapes inslaan

Ja @arcobaleno hij liet het wel gewoon zien dus ik had het eerder moeten intypen maarja je staat met die parfums en tassen en dan denk je ff snel bliepbliep

3 likes

O

7 likes

Waar vind jij het de lekkerste?

Er is een pakket bij mij bezorgd met cold pressed juices voor de buurvrouw, maar ik heb geen plek in de koeling dus nu staat het te verpieteren in de doos. Zo stressvol :hot_face:

1 like

Ik heb allemaal nep Kylie make up, ben nog steeds benieuwd welke soort kanker ik daarvan ga krijgen. Is sowieso gemaakt van asbest ofzo

9 likes

Tom ford luchtjes voor 20 euro

Haha als er een plek is waar ik niet verbaasd zou zijn als ik genept word is het wel zon nep producten markt haha

8 likes

Biecht: ik heb als kind dit nummer gedaan op een playbackshow. Inclusief rode pruik :no_mouth: Helaas geen eerste geworden.

2 likes

Jeetje, werd erbij verteld dat het koel bewaard moest worden? Ik neem wel eens pakketjes aan voor mijn buren maar kijk nooit wat er mee moet verder eigenlijk

2 likes

Nou idd😂

2 likes

Die 40 euro valt nog mee zolang de douane je koffer maar niet gaat openen

3 likes