Wat je even kwijt wil #66

Wat leuk!

Grote stukken eventueel door het raam?

5 likes

Naar binnen of naar buiten? Want bij naar buiten wil ik wel graag helpen haha.

3 likes

Jeej gefeliciteerd! Is het een mogelijkheid om door het raam te verhuizen? Mijn verhuizing naar de derde etage was het makkelijkste ooit door een Verhuislift te huren en gewoon alles door het raam naar binnen :grimacing:

1 like

Ik werk terug bij een bank en was echt weer blij om een finance bro in een patagonia-jasje te zien. Sommige zaken zijn niet veranderd en heb dat gemist.
Misschien moet dit in opbiechttopic.

@MakeFezHappen Ik zou echt wat verhuisbedrijven contacteren, zij hebben de ervaring en er is voor hun niets te moeilijk. Een lift en alles via raam transporteren, de grote zaken reeds uit elkaar halen. Als je de luxe hebt om dat te doen, zeker doen!

10 likes

Hmm daar kan ik even naar kijken, al vrees ik dat het lastig wordt omdat het bijna allemaal kiep/kantelramen zijn… ik heb contact gezocht met twee verhuisbedrijven en wacht nu even de facturen af!

4 likes

Ik vind mijn benen altijd veel mooier en slanker als ik schoenen aan heb en ik snap niet hoe dat komt :joy:

Omdat je hielen dan hoger staan?

2 likes

Nee niet per se, want ik draag voornamelijk schoenen die gewoon vlak zijn. Misschien dat het komt doordat de dikke zolen mijn benen optisch langer maken ofzo?

3 likes

Omg ik heb zoveel financieel gezeik gehad dit jaar en nu krijg ik 750 euro terug omdat ik in de kou heb gezeten vorig jaar :tada:

105 likes

Hahaaaa doet me denken aan deze.

M’n vriend en ik citeren nog dagelijks uit deze poetische teksten

21 likes

Mannelijke tegenhanger

11 likes

Ben echt bang om bedwantsen te krijgenšŸ’€

4 likes

Ben/woon je in Parijs? Ik ga er eind november een weekendje heen :cockroach::sweat_smile:

Ik heb een mini playbackshow gedaan op it wasn’t me :sunglasses:

9 likes

Dat is hetgeen wat ik het meest ga missen denk ik aan mijn kinderloze bestaan. Basisschool musicals/ playbackshows met dit soort liedjes die je dan met een uitgestreken gezicht met andere ouders moet bekijken.

Never forget Lady Marmalade op de Bonte Avond.

31 likes

Wat voor pizza is dat dan?

3 likes

Ze hebben pas over een jaar plek om een pizza te eten?

1 like

Nee maar ben alsnog angstig door al die verhalen😩 neem ze aub niet mee terug (maar wel veel plezier)

1 like

Ik kan zaterdag om 19:45 reserveren?

29 likes

Als je geduld hebt om even in de rij te staan kun je ook random langsgaan zonder reservering. Wel echt de beste pizza uit mijn leven

4 likes