Wat je even kwijt wil #66

Kopen!
Ik heb er eentje en ik gebruik 'm niet vaak, maar als ik 'm gebruik is het elke keer weer genieten!
Ik gebruik de mijne eigenlijk altijd als sit up paddle board, want ik vind staand suppen nergens op slaan :stuck_out_tongue: Dus als ik 'm gebruik zet ik er een strandstoeltje op met rugleuning en gebruik een kayak peddel ipv een sup peddel. En dan is het eigenlijk meer kayakken op een sup. En voor zittend suppen hoef je helemaal geen talent te hebben haha.

De mijne is van de Decathlon (oranje Itiwit) en kan deze heel erg aanraden. Binnen no time opgepompt en fijne draagzak die je overal makkelijk mee naartoe kan nemen.

6 likes

Wat wil je met de sup gaan doen? Ik heb zelf een sup en heb de eerste jaren veel alleen gesupt, alleen ik ben mijn sup nu al een beetje ontgroeid. Ik maak namelijk graag tochten en dan kan je een beter sup hebben die wat smaller en sneller gaat! Ik moet zeggen dat ik daarom ook weinig meer sup. En ik wil graag een nieuwe haha

Daarnaast is mistral wel een goed merk! En fijn dat je er al ervaring mee heb

3 likes

Als mijn partner komt met " Hier heb je een cadeau wat we toch al nodig hadden want het was stuk." Dan ga ik opzoek naar een nieuwe partner.

37 likes

Ik gil

2 likes

Ik ga het hem ook niet geven, maar heb het wel doorgegeven aan mijn moeder als cadeautip (en weet dat zij het gaat geven).

2 likes

Ik wilde het niet zeggen, maar als mijn partner zoiets zou geven (of door zou geven als cadeautip @Fredje) zou ik daar echt not amused over zijn.

6 likes

Snap ik ook wel, hoor.
Mijn partner wil juist nuttige en praktische cadeaus, dus dat scheelt. Al het andere vindt hij onzin.

1 like

Haha, ik vind staand suppen helemaal niet comfortabel en zittend wel.
En het oppompen is inderdaad wel even vermoeiend om te doen, maar het gaat met zo’n pomp die erbij hoort wel snel vind ik.

1 like

Er is in de aankomende maand 2x een volle maan. Helemaal zin om twee nachten ruk te slapen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Als je nu al zo goed mogelijk anticipeert op slecht slapen weet je in ieder geval zeker dat je slecht slaapt

35 likes

Dat scheelt weer teleurstellingen

6 likes

Ik vind dat juist chill, vooral omdat mijn ouders en zus dan vaak een variant kopen die veel degelijker/duurder is dan ik zelf zou kopen en daar ben ik dan achteraf heel blij mee.

1 like

Ik ga heel spontaan nog weg deze vakantie en heb er zoveel zin in! Even eruit en lekker genieten na deze stressvolle periode. 🥹

11 likes

Nouja, waarom moet jij moeite doen om een cadeau te verzinnen voor je eigen verjaardag (als je nota bene al drie dingen weet!)? Haha, da’s toch de omgekeerde wereld???

5 likes

Misschien impopulaire mening maar ik wil voor mijn verjaardag alleen dingen die ik echt nodig heb en haat het als mensen dingen gaan verzinnen. Mijn huis is niet enorm en ik haaaaat ruimtes met veel spullen erin dus wil het liefst zo min mogelijk hebben. Één vriendin vindt het leuk om me vanalles te geven en heb oa een knuffel in de vorm van een schaap (?) van haar ontvangen en ook een opblaasbare poef. Voor mijn gevoel heb ik al alles wat ik wil en dat is gewoon genoeg, aka ik ben echt niet leuk om cadeaus voor te bedenken en geef anderen ook liever iets wat ze kunnen gebruiken of een fles goede wijn ofzo

39 likes

Vraag een uitje! Op een gegeven moment heb je spullen genoeg maar een dagje weg o.i.d. vind ik zelf altijd erg leuk om te krijgen.

7 likes

Ik doe nu met een vriendinnetje dat we elkaar een dinertje buiten de deur cadeau doen. Veel leuker dan troep die je niet gebruikt.

4 likes

Ik geef vaak gewoon een uitje of iets waar iemand het vaak over heeft (hobby spullen ofzo). Maar niet van oh is je keuken weegschaal kapot hier heb je een nieuwe. Maar goed ik heb liever een knuffel schaap dan een keukenweegschaal.

5 likes

Deze tweet van Malala, I lof it

93 likes

Waar was je heen geweest?