Ja dat mag dus niet en ik mag ook geen dutjes doen :’)
Ik heb ook zo’n lamp maar had hem volgens mij iets te lang aangedaan in de ochtend want de nacht erna sliep ik pas om 5 uur
Ohh oeps ja het kan sowieso echt met je fucken wel, ik heb een heel schema van de psycholoog maar heb alsnog allerlei soort van bijwerkingen qua stemming en eetlust en dat soort dingen
Ik moet zo mensen ophalen en het was zo druk in de stad aaargh
Ze wilden wel met de bus maar in het weekend rijdt die hier niet waardoor je denkt dat hier 400 mensen wonen in plaats van 130000
Ga nu voor het eerst in 34 jaar een cake bakken; citroen maandzaak-cake. Het zal mij benieuwen
Ik wou het nieuwe hoe overleef ik boek kopen maar toen realiseerde ik me dat ik een soort van trauma aan die boeken heb.
In groep 7/8 ging iedereen die lezen en dat was rond het moment dat er een sfeer was waar de puberteit en bijbehorende dingen geforceerd werd. Op een ‘de puberteit komt er aan dus jullie/we moeten over deze onderwerpen hebben’ manier. En een soort van verwachting dat je daar helemaal in mee gaat en je zo ook gaat gedragen. De normale kinder period werd toen weggerukt en dit werd door alles en iedereen naar je toe gepushed. Werd gewoon zo’n grote bombarie van gemaakt.
Doet me dan ook weer denken aan die tijdschriften waar steeds heftige verhalen over loverboys en seksueel misbruik in stonden (girlz! volgens mij), maar ook zoveel gekke seks dingen. Misschien waren we toen jong om dat te lezen, maar zelfs op latere leeftijd zou ik dat helemaal niks hebben gevonden.
Het gaf bijna een angstig gevoel van ‘ja nu ben je deze leeftijd en moet je dit binnenkort doen!! Dit staat je te wachten’
Maar ja ik ben altijd overgevoelig geweest
oh dit vind ik eigenlijk best wel herkenbaar! toen ik 13 werd was het zo van ja nu word je puber en daar hoort dit en dit en dit allemaal bij dus succes he!! en we hadden het er allemaal over omdat het zo gepusht werd en misschien wel helemaal niet omdat het echt zo voelde? maar het was ook wel fijn om ineens ergens bij te horen wat groter was dan ikzelf en waar zo veel over gezegd werd waar je je naar kon gedragen ofzo. ik ga oomen wel lezen hoor want ik kan nu zelf wel beslissen wat op mij van toepassing is en wat niet
Ik sta op de wachtlijst voor een Sphynx kitten en de eerste baby (van het eerste nestje van de twee aankomende nestjes) is nu geboren, ben er helemaal hyper van
Ik verwacht een spam in het katten topic zodra de kleine er is.
Inclusief geboortekaartje
Ik zal ook gelijk even zo’n Anne Geddes fotoshoot houden en delen dan
Uiteraard, dat is een vereiste natuurlijk
Van Ottolenghi? Die heb ik vandaag ook gebakken goed gelukt?
Nee, via Pien laat haar eten zien! Absoluut goedgekeurd, bij jou ook ?
Neem je er wel twee!
Yes yes, heerlijk
Ik werkte ergens waar Teams de hele werkdag open moet staan, dus met camera. Dus dan durf je niets anders te doen. Echt vreselijk.
Gelukkig zeg je werkte. Wat een bizarre controledrang.
Typfout *werk.
Oke ik moet dit echt even kwijt. Situatieschets; Ik zit op m’n bank heerlijk een boek te lezen. Kop thee erbij, kijkend naar een mooi bos bloemen die ik vandaag op de markt heb gekocht. Helemaal gelukkig mijn introverte zelf te zijn.
Ik woon op de begane grond van een apartmentencomplex, grote ramen. Mijn gordijnen nog open, ook al is het donker buiten. Aan de buitenkant zijn bosjes een hegje, en dan de stoep. Een man komt voor m’n raam staan van he kan ik iets aan je vragen. Ik doe m’n raam open. Hij: " hey ik ken je helemaal niet. Ik woon daar (wijzend naar een paar huizen verderop) heb je zin om een drankje bij mij te doen. Ik: " uhm nee, dank je". Hij: “oke”. Doe m’n raam dicht. Hij loopt weg.
Maar wtf. T is nu een half uur later en zit nog steeds met een wtf gevoel. Ik ken je niet, ik zit heerlijk hier in mijn bubbel te lezen, wtf. Wat moet ik met die vraag.
Leden in het date topic: hoe kom ik ooit een man tegen zonder datingapps?
Zo dus
Nee vind het ook vet raar. Alsof ie je zat te bespieden.