Haha. Ik ben zo’n persoon die je beschrijft. Maar blijkbaar ga ik er zo toch niet op in. Ik was echt even flabbergasted op dat moment.
Nou die panda punten heb je toen heel veel ingeleverd dus volgens mij stond je toen in de min.
Hahahaha
Ik heb al een Bengaal, dus nee
Oh ik vind het een beetje creepy ook ofzo, zat ie op de uitkijk?
Nee, volgens mij liep hij in het begin van de avond langs met een vriend/buurman/broer. Toen heb ik vriendelijk gelachen/geknikt. Deze straat is heel gemoedelijk, ken niet heel veel mensen hier. Maar knik wel altijd vriendelijk naar de meesten. Hem kon ik niet goed plaatsen verder of het was te donker. Dat maakt verder ook niet uit.
Nee en als je iemand al niet meer gewoon kunt begroeten inderdaad…
Ja ik vind het ook heel herkenbaar @astridmagnussen
Het voelde ook alsof ik meespeelde in de rol van “gekwelde puber” ipv dat ik dat echt zo voelde, en ging toen bijvoorbeeld expres met de cd van Avril Lavigne in mijn discman met een grafgezicht buiten rondlopen
Hele week en vandaag zó moe… en dan lig ik nu al een uur klaar wakker
Volgens mij ben ik van mijn buikgriep af (niveautje speedrun) want ik word om 4 uur wakker met gigantische honger
Ik vind het niet gek eerlijk gezegd? Hij zag je eerder in het voorbijlopen en er was een ‘normaal’ oogcontact dus hij zat je niet te bespieden. Hij introduceerde zichzelf en vroeg het gewoon netjes, en deed ook niet moeilijk toen je nee zei.
Ik denk dat hij wel dacht dat hij een vraag kon stellen omdat jullie al contact gehad in dezelfde situatie (hij op straat, jij in huis). Ik snap wel dat je dat vervelend vindt. Maar ik moet er al niet aan denken dat ik vanuit m’n huis mensen moet groeten haha
Nee sorry maar ineens savonds voor iemands raam staan om iemand mee uit te vragen is in deze tijden gewoon creepy. Wacht even tot je diegene weer op straat ziet ofzo.
Ja, heb je misschien ook wel gelijk in. Het was ook niet per sé een wtf naar hem. Meer een wtf naar dat moment. Wat moet ik met die vraag? Zouden anderen hier ja op zeggen? Ik heb hier nu helemaal geen zin in. Had ik ja moeten zeggen? Misschien is het wel een hele gezellige man. Hoe kom ik anders ooit een leuke vent? Maar is dat dan niet vet akward dan, als ik ja had gezegd. Maar ik heb hier nu helemaal geen zin in.
Ik denk dat wat @Soy.peor net zegt veel fijner was geweest.
In alle tijden wel hoor Al was ik vroeger denk ik bang geweest dat ze me kwamen ophalen voor de heksenwaag.
Volgensmij denken ze dat het een boze emoji is ofzo haha
Mijn moeder was ook degene die het steeds verkeerd gebruikte:
Zet je fietslicht aan, boete is €55
Sneeuw en gladheid vannacht😏
Heb het haar uitgelegd en ze gebruikt de emoji nu wel goed
Ik had niet eens mijn raam open gedaan maar mijn gordijnen dicht gedaan, zo creepy
Edit: ikzelf woon midden in de stad dus keiveel rare mensen, vertrouw niemand meer
Ik heb een (eerste) nichtje
Ik ben tot volgende week zondag op vakantie
Buiten het feit dat hij het niet lekker heeft aangepakt vind ik het wel ballen hebben. Als ik single was geweest en het een knappe man had gevonden had ik misschien wel ja gezegd. Alleen was ik dan wel naar een druk cafe gegaan en niet naar zijn huis
Nee ik vind dit het begin van een romantische komedie die uitkwam in het jaar 2005 wat op papier helemaal leuk klinkt en in de praktijk ervoor zorgt dat je een extra slot op je deur wil en een grote hond.
Als je als man niet doorhebt hoe ongelofelijk ongepast en creepy dit is… misschien moet hij z’n date ideeën niet van een redpil forum halen