Ik vind dit toch zo’n stomme vent. Echt de stomste verhaallijn uit de film.
Ja en vooral dat alles gebracht word als romantisch terwijl iedereen zou moeten denken “dit is grensoverschrijdend”
Maar ik vond het aller stomste dat die vrouw met die kantoorflirt eindelijk ging seksen en dat ze toen naar haar zieke broer moest en dat dat het was. Dan ben je toch echt een lul. (Dat is toch ook deze film? Ik heb m maar 1x gezien)
Ja als het Jude Law was uit 2005 vond ik het ook niet erg
Ik heb zo’n anti-knars-klem bitje voor ‘s nachts en die maak ik een keer in de zoveel tijd uitgebreider schoon met een soort bruistablet in een bakje warm water, zo gisteren weer, maar vannacht paste die ineens niet meer goed?! Water was volgens mij niet te warm en het materiaal lijkt me ook niet zo kwetsbaar dat het snel krimpt of uitzet, maar hij zit nu mega strak en oncomfortabel. Echt kut.
Jaa dat was echt een ontzettend stomme verhaallijn!
Ik heb een tijdelijk onderkomen gevonden en wil nu vanavond gaan zeggen dat ik definitief en officieel terug wil naar Nederland. Maar ik ben zo zenuwachtig ik ben er helemaal paniekerig van. Ik zou het liefst gewoon een email sturen ik heb even steun nodig
Houd het bericht gewoon kort. Succes straks en denk vooral lekker aan jezelf.
Ik heb een beetje meegekregen dat je tegen een gastgezin nu moet zeggen dat je toch weer gaat, klopt dat? Naar wat je erover schrijft klonken het als lieve mensen die ook het beste voor jou willen. Het is vast moeilijk maar komt goed!
Kan jij!
Succes! Komt goed
Gewoon doen kut!
Ik hoor nu in de trein spottas voor zitplaatsen, joh er zijn nog spottas hier fawaka
Nou de moeder gaat zo naar het theater dus we hebben morgen gesprek