Wat je even kwijt wil #66

image

25 likes

28 likes

Ik moet toch meer hier aan denken

15 likes

Ik vind dit toch zo’n stomme vent. Echt de stomste verhaallijn uit de film.

5 likes

Ja en vooral dat alles gebracht word als romantisch terwijl iedereen zou moeten denken “dit is grensoverschrijdend”
Maar ik vond het aller stomste dat die vrouw met die kantoorflirt eindelijk ging seksen en dat ze toen naar haar zieke broer moest en dat dat het was. Dan ben je toch echt een lul. (Dat is toch ook deze film? Ik heb m maar 1x gezien)

14 likes

Ja als het Jude Law was uit 2005 vond ik het ook niet erg

3 likes

Ik heb zo’n anti-knars-klem bitje voor ‘s nachts en die maak ik een keer in de zoveel tijd uitgebreider schoon met een soort bruistablet in een bakje warm water, zo gisteren weer, maar vannacht paste die ineens niet meer goed?! :weary: Water was volgens mij niet te warm en het materiaal lijkt me ook niet zo kwetsbaar dat het snel krimpt of uitzet, maar hij zit nu mega strak en oncomfortabel. Echt kut.

11 likes

Jaa dat was echt een ontzettend stomme verhaallijn!

4 likes

Kwam deze toevallig vanochtend tegen bij een artikel over 113 :grimacing:

5 likes

Ik heb een tijdelijk onderkomen gevonden en wil nu vanavond gaan zeggen dat ik definitief en officieel terug wil naar Nederland. Maar ik ben zo zenuwachtig ik ben er helemaal paniekerig van. Ik zou het liefst gewoon een email sturen :joy: ik heb even steun nodig

53 likes

Houd het bericht gewoon kort. :slight_smile: Succes straks en denk vooral lekker aan jezelf.

5 likes

Ik heb een beetje meegekregen dat je tegen een gastgezin nu moet zeggen dat je toch weer gaat, klopt dat? Naar wat je erover schrijft klonken het als lieve mensen die ook het beste voor jou willen. Het is vast moeilijk maar komt goed!

7 likes

Ja dankjewel je hebt helemaal gelijk. En dankjwel @Alicent

1 like

Kan jij!

4 likes

Succes! Komt goed :blush:

4 likes

Gewoon doen kut!

14 likes

Ik hoor nu in de trein spottas voor zitplaatsen, joh er zijn nog spottas hier fawaka

Zet hem op @Luzarl, je kunt dit!

2 likes

Nou de moeder gaat zo naar het theater dus we hebben morgen gesprek