Wat je even kwijt wil #66

Goed dat je om een gesprek hebt gevraagd :blush:, nog even en dan is dit achter de rug.

2 likes

Ah, dat is zo ruk. Zit je al met zoveel spanning. En dan moet je nog langer wachten

Sterkte! Duimen dat ‘t morgen gewoon soepel verlooptđŸ€—

9 likes

Om het gesprek misschien makkelijker te maken, kun je nu alvast opschrijven wat je wilt zeggen en dat dan voorlezen?

5 likes

Ik zit Op1 te kijken waar het over de situatie in Israël gaat en ik vraag me echt af of ze niet een betere presentator hadden dan die Margje Fikse.

2 likes

Kan alleen dit denken als ik haar zie.
Ze is ook altijd heel onhandig in het inbreken in mensen mid-zin en haar vragen missen vaak context.

8 likes

Ze kapt gewoon mensen af. Net leek het zelfs alsof ze haar stem aan het verheffen was.

2 likes

Ik schrik net wakker uit een nachtmerrie en omdat ik wilde wegrennen in mijn droom stoot ik heel hard mijn neus aan de bovenrand van bed. Vraag me niet hoe, maar dit is geen droom. Bloedneus en megapijn tot gevolg en helemaal trillen nu.

11 likes

I know the feeling, ik werd snachts een keer half wakker, was nog half verlamd daardoor dus viel op de grond en dacht dat ik in het water aan het zwemmen was dus ik keihard met mijn armen zwaaien. Ook best pijnlijk.

4 likes

Ik ben 2 jaar geleden bij mijn droombaan begonnen, opvang en plaatsing van moederloze kittens (0-8 weken) voor een dierenwelzijnsorganisatie. Alleen was het seizoenswerk voor een uitzendbureau. Dus ik had dan steeds een paar maanden geen werk in de winter en ik had bijvoorbeeld 0 vakantiedagen.

Maar nu heb ik net gehoord dat ik een vast contract krijg!!

Er waren best een aantal mensen die dachten dat ik aan het lijntje werd gehouden maar ik ben zo blij dat ik geduld heb gehad en nu heb ik dus écht mijn droombaan :pleading_face:

229 likes

Omg wat tof :smiling_face_with_three_hearts: Gefeliciteerd!

4 likes

Wat leuk!! Hoeveel vakantiedagen ga je dan nu krijgen? 10?

2 likes

Ik had me via werk opgegeven voor een professionele fotoshoot omdat m’n LinkedIn foto al 100 jaar oud is maar het is zometeen al :skull: en waarschijnlijk middenin de kantine :upside_down_face: waar zat ik met m’n hoofd toen ik me opgaf

8 likes

M’n eten voor werk thuis laten staan :skull:

1 like

Dat fix ik dan altijd met de föhn :joy: Wel precies de goede hoek pakken om te föhnen, anders blaas je kaarsvet de hele kamer door

4 likes

Ik zit nu in de 4e week dat ik 50 uur p/week werk en het begint nu al z’n tol te eisen. Doe er echt alles aan om saint te blijven maar heb echt even een uitzichtloos moment :rofl:

2 likes

Het begint met 2 weken en je krijgt er meer hoe langer je er werkt. Met een max van 5 weken!

8 likes

Als je de kaars inpakt met aluminiumfolie (en aan de bovenkant een klein beetje naar binnen vouwen) dan gaat het veeeel sneller.

3 likes

Ik heb een vrije dag en net koffie op in bed en helemaal zin om naar de sportschool te gaan of mijn huis even een metamorfose te geven. Maar daarvoor moet ik wel eerst uit bed en ontbijten en douchen en aankleden dus tegen die tijd zal alle zin wel helemaal gezakt zijn :sweat_smile:

5 likes

Nou het is nog vroeg dus ik zou nog lekker even in bed blijven liggen en rond een uur of 11 eruit gaan

2 likes

Ik heb in mijn hoofd heel mijn kledingkast al opnieuw ingericht én een pakketje weggebracht dus ik heb ook al wel weer genoeg gedaan

29 likes