Wat je even kwijt wil #66

Of ff een vriendin bellen en dan de sleutels door de brievenbus wurmen en aan haar geven en dan kan zij ff open doen. Been there done that

15 likes

Hoe doe je dan s nachts de deur op slot?
Of niet dus, denk ik?

3 likes

Misschien op de klip?

2 likes

ik zag net Marian van B&B in de hema haha

10 likes

You can do it!!!

@Dazed jij ook! Succes!!!

3 likes

Ik doe mijn deur 's nachts ook niet op slot, nooit gedaan ook. Word ook altijd lichtelijk panisch bij mijn ouders die de deur op slot draaien en dan de sleutel ook nog eens in het (volle) sleutelkastje hangen. Wat dan als er brand uitbreekt, dan moet je eerst de goede sleutel nog eens gaan zoeken? Maar heb ook altijd in appartementen gewoond, misschien zou ik het wel doen als ik net als zij in een rijtjeshuis woonde

3 likes

Ondanks m’n volle planning loop ik voor dus ik plof lekker op de bank met foute reality :pray: (en laat mijn Slack natuurlijk lekker online)

3 likes

Oh de geur van naaktkatten is echt m’n lievelings. Mijn naaktkat ruikt echt beetje naar manege / champignons en dat zijn niet m’n favo geuren maar zij ruikt zo lekker. Echt raar eigenlijk nu ik er zo over na denk haha

4 likes

Mijn kat (met haar) ruikt een beetje naar hamsters ofzo en ik hang ook echt de hele dag met mn neus in dr buikje. Het is echt mijn crack.

15 likes

Ik had een poosje terug gepost dat ik gedoe had met het vinden van een stageplek en dat het uiteindelijk toch gelukt is. Heb nu twee dagen erop zitten en ik ben echt blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Ga nu ook eindelijk niet met tegenzin heen. :blush:

44 likes

Hahaha nou, ik ben al heel erg gek op de geur van de muffe pootjes van mijn Bengaal, dus ik ben heel benieuwd :joy:

3 likes

De pootjes van mijn kat ruiken naar popcorn :sweat_smile:

6 likes

Wedden dat als ik zo aan de pootjes van mijn kat ruik ze net uit de kattenbak komen en ze naar poep ruiken :smiling_face_with_tear:

19 likes

‘Heerlijke geur, echt mijn crack’ :rofl:

7 likes

Ik vind de oren van mijn hond, net zo’n stukje daarboven, ook altijd zo lekker ruiken :smiling_face_with_tear:🥹

1 like

Popcornpootjes :heart_eyes:
Ik vind baby’s vaak naar warme zoete melk ruiken brr. Ook als ze dat niet net hebben gehad btw

3 likes

25 likes

Baby’s ruiken imo altijd naar kwijl.

7 likes

Love it. Ik wil een kat die naar scrapbooking ruikt

1 like

Ik word echt onpasselijk van al die berichtjes over kattengeur

29 likes