Kwart voor 9 en al 2x gehuild. Nette score.
Joh maar waarom? Dat is toch niet gezond
Blij dat mijn bijdrage je plezier doet!
Het leven loopt mij weer te testen. Mn band is ineens helemaal lek dus ik meteen naar de fietsenmaker gelopen fietsenmaker dicht…
Nja ik zie het maar als een warming up voor mn training.
Ik heb een nieuw mobiel abonnement in Duitsland, met dus een Duits nummer. Nou heb ik WhatsApp geïnstalleerd en ik zie gewoon alle groepschats waar dit mobiele nummer in heeft gezeten, sommige inclusief berichten en mobiele nummers van onbekende personen.
Dit had mijn vader ook! Echt heel gek. Hij kreeg ook allerlei appjes of de vakantie leuk was?!
Ik ben aan het afstuderen (onderzoeksstage) en daarnaast werk ik parttime (2 avonden en 1 weekenddag). Had die context wel eerder gepost maar heel logisch dat je dat volledig gemist hebt hoor Het is even niet anders en gelukkig tijdelijk, maar het is misschien even een reminder dat ik echt een balans moet vinden tussen me-time en alle verplichtingen.
Ooooh ok, ik dacht inderdaad op 1 plek. Dit klinkt ook zwaar, succes!
Oo dat is echt kut zeg
Vergeet niet om te schakelen met je eigen verzekering en je buurman met de zijne. Voor je straks alles zelf gaat dokken en dat misschien niet nodig is.
Ahhh. Maar ik denk wel dat het voor hem heel fijn is dat je zo reageert. Dan zijn de komende gesprekken wat minder spannend, hoop ik.
Heeft hij geen woonbegeleiding? Misschien hem even eraan herinneren dat hij het ook daaraan moet vertellen
Hmm, ik weet niet. Ik zou het wel fijn vinden als iemand me daaraan herinnert. Ik vergeet dat soort logische dingen altijd als ik kortsluiting heb
Iets als “is er nog iemand anders die hiervan moet weten?”
Ik heb al mijn kledingkast opgeruimd en met een oude, in stukken geknipte, kussensloop lopen schoonmaken dus deze dag is een daverend succes. Nu weer lekker op de bank liggen
Nou lijkt me hartstikke ongepast toch ook om nu tegen iedere volwassen persoon die anders dan ‘normaal’ is te zeggen; moet je hier niet iemand anders over inlichten?
Hallo dames ik ben nieuw hier sinds vandaag .ik ben een transvrouw al volledig omgebouwd en dus volledig vrouw .ik hoop gezellig met jullie mee te babbelen
Joh, ik heb zelf ook autisme dus no worries. Niet denigrerend bedoeld. Natuurlijk moet @Friemel het zelf even bekijken of ze het moet zeggen
Ja alleen wil dat niet zeggen dat het een gepaste vraag is dat is wat ik wil zeggen
Ah oke. Iig denk iig niet dat ik dit bij iedereen met iets denk, haha.
Omgebouwd…