Wat je even kwijt wil #66

Leuk dat ik niet de enige ben

3 likes

Jaa ik ben die dude van mn foto vind je me goed gelukt?

20 likes

Ik ken geen enkele transpersoon die zichzelf omgebouwd noemt. Bijzonder.

37 likes

Het is of een man of een vrouw die uit een gehucht komt en denkt dat dit hilarisch is.

8 likes

Durf er wel geld op in te zetten dat dit een man is

31 likes

Nou, dat is ook een binnenkomer

5 likes

Ik rol

3 likes

Jaa me 2 hij zit nu ook in het ondergoed topic. Gewoon een pervert. Nja gerald mocht je voeten fotos willen slide in mn dan onderhandelen we ff.

52 likes

als transvrouw ben je ook een volledige vrouw voor je operaties hebt gehad…?

12 likes

Nieuwste troll, is al even geleden.

10 likes

Dit zeggen mensen weleens tegen mijn vriend en dan zeg ik: ??? Goed gelukt?? Het is geen gekookt ei

7 likes

Jaa ik vind het ook vreselijk klinken. Ik zei het ook meer om in de domme woorden bullshit te blijven met zn omgebouwd.

4 likes

Op viva (jaja) zelfde verhaaltje steeds, een voornaam met een jaartal, daar ben je toch een keer klaar mee zou je denken

1 like

Jaa maar jij bent ook wel echt goed gelukt hoor

5 likes

Nou de angel is eruit, ik heb ontslag genomen als au pair bij mijn gastgezin. Ik vind het echt zo erg, ik heb overal pijn. Maar het was gelukkig een heel fijn gesprek. Ik hoop voor ze dat ze snel iemand hebben die gewoon minimaal net zo goed is als dat ik ben want dat verdienen ze, hahaha

118 likes

Wat fijn, wat een opluchting! Nu weer lekker terug. :slight_smile:
Heb je een opzegtermijn of iets, of wanneer ben je van plan te gaan?

3 likes

We hebben nu mid-november afgesproken maar ze gaan nu even zelf praten en denken en dan hebben we het daar later deze week nog een keer over

6 likes

Waarom word ik altijd zooo hangry/geirriteerd/heks als ik honger heb.

1 like

Ik zit al 6 jaar op dit forum en ik weet niet eens dat er een ondergoed topic is. Hij weet zijn doel wel te vinden.

44 likes

Even aluminiumfolie over wikkelen!

1 like