Wat je even kwijt wil #66

Voor het eerst in maanden heb ik medicijnen op tijd besteld!! Geen stress!!!

7 likes

Dankzij dit bericht heb ik dat nu ook meteen gedaan!

2 likes

Vanavond heb ik een verjaardag en diegene wil graag nu al weten wat ik wil van de snackbar :star_struck:

34 likes

En wat wordt het

6 likes

Kaassoufflé met pindasaus :smile:

6 likes

Mn vader heeft net een bootleg gevonden van de eerste 2 concerten van Bruce Springsteen waar ik geweest ben en die zit ik nu te luisteren. Word er heel blij van, maar op de een of andere manier ook emotioneel. Zijn concerten van 20 jaar geleden en sindsdien ben ik nog bijna 20 keer geweest, voelt echt een beetje als de start van iets ofzo. Tijdens die 2 shows raakte ik besmet met het mooiste virus wat er is.

10 likes

Ik zit ergens in een soort sollicitatieprocedure wat heel lang gaat duren met veel veel rondes. En ik kan daar echt slecht mee om gaan :sob: ik hoor binnen nu en 12 dagen of ik door ben naar de volgende ronde. Maar elke keer als ik een mail binnenkrijg ben ik meteen helemaal zenuwachtig.

En ik was gisteren een tarot reading aan het luisteren (om in slaap te vallen) en toen zei die vrouw dat ik volgende week nieuws zou krijgen wat heel veel impact gaat hebben op volgend jaar maar dat ik deze week wel al tekens van het universum heb gehad dat het goed zit (kan wel wat opvallende dingen bedenken ja).

Maar nu hoop ik niet dat die mail echt pas volgende week komt :sob: ik ben hier echt te zenuwachtig voor.

7 likes

20 jaar geleden was het geen corona nee, haha

3 likes

Ik word altijd zoo moe van een dag schoonmaken, sta echt te trillen op mijn benen nu pff.

On the bright side, ik heb gedweild en mijn regel is gedweild = bloemen, dat betekent dat ik zo wat verse bloemen ga halen voor een schoon huisje :sunglasses:

19 likes

Ik ben nu met een Belgje aan het daten (heb hem niet vaak gezien hoor), maar vind het wel lastig. Ik heb net een appartement gekocht, woon er nog niet eens, hij heeft al 2 kinderen die die om de week heeft. Ik kan niet elk weekend daar naartoe, omdat ik 2 weekenden per maand moet werken en hij die kinderen ook 2 weekenden pm heeft, dus is sowieso bijzonder veel plannen eventueel in de toekomst. Rationeel gezien is het gewoon niet slim om met hem door te gaan maar ik vind hem echt heel erg leuk. Vind het gewoon beetje kut met peren deze situatie.

4 likes

Ben je dan een hele dag schoon aan het maken?:open_mouth:

3 likes

Nja een dag, 4/5 uur lang ofzo ja

1 like

Waarom zou je het niet doen?

Wat gebeurt er als deze persoon er zelf achter komt? Of is die kans er niet

1 like

Als het bijna een wekelijks gespreksonderwerp is, zou ik het de eerstvolgende keer aankaarten.Wanneer je het met hem bespreekt, kun je ook aangeven waarom je het niet eerder hebt verteld, maar toch er graag open over wil zijn. Hoe langer je wacht, hoe groter je het maakt en het moeilijker wordt om het te bespreken. Ik vind dat je alles moet kunnen vertellen in relaties. Wellicht begrijpt hij ook wel dat je het niet meteen wilde/kon vertellen en maak je het voor jezelf groter dan het is.

19 likes

Heb net iets gemaakt waar een bol knoflook in moest
 ik ga mezelf maar de rest van de week opsluiten denk ik.

22 likes

Ik vind het best moeilijk om zomaar contact te leggen met iemand buiten de werkvloer zeg maar.
Nu was ik met mijn dochter op de speelplaats en ben daar aan de praat geraakt met een andere moeder. Onze dochters speelden beetje met elkaar en deelden hun koekjes.
En op een gegeven moment stelde zij voor om nummers uit te wisselen om nog een x af te spreken. Ik had dat denk ik niet gedurfd :smiling_face_with_three_hearts:

121 likes

Nee joh! Beste manier om gekke collega’s te weren

6 likes

Daar ben ik gelukkig vanaf haha.

3 likes

Knoflooksoep?

4 likes