Wat je even kwijt wil #66

Mijn directe collega is jarig, bureau versierd, alles.
Maar er komt maar geen mededeling over taart…
Why… :frowning:

12 likes

Klootzakken van de afsprakenlijn van RIVM hangen gewoon op nadat ik 15 minuten in de wacht hing :fu:. Nou dan krijgt oma van 93 maar geen coronaprik :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dit is vaak automatisch ingesteld. Maakt het niet minder irritant verder.

1 like

Mijn kind zal toch na vandaag wel een jas aan doen op de fiets… Ik herinner me niet dat ik daarin zo eigenwijs was vroeger

1 like

Ik ben vanochtend naar de mondhygienist geweest en mijn mond voelt echt gemutileerd. Het is een nieuwe medewerker en omg alles is nog nooit zo grondig schoongemaakt. Ik kreeg gewoon helemaal traanogen terwijl ik daar lag

9 likes

IMG_9681

Een waarschuwing voor gemiddeld weer? :sweat_smile:

9 likes

Ik gebruik iets van een half jaar olaplex shampoo voor geblondeerd haar, 1x in de week. Sinds een paar weken komen er de hele dag door hele plukken uit mijn haar… zou dan die verhalen er over toch waar zijn?

Ik kan er soms zo erg over inzitten dat ik niet weet of mijn huurcontract in juni gaat worden verlengd of niet. Kan soms mijn hele dag of nacht overnemen. Dit is ongeveer het enige wat ik kan betalen en ik zou echt niet weten wat ik anders zou moeten. Ik zie mezelf al onder een brug
Ik heb het wel eens gevraagd en mijn huurbaas zei ‘de intentie is wat mij betreft om te verlengen want we hebben veel aan stabiele huurders maar je weet niet wat de toekomst brengt’ en ik vind dat GEEN bevredigend antwoord genoeg :joy:

4 likes

Wat ik hierin kan automatiseren, automatiseer ik hierin. Robo stofzuiger/dweil (als je weg gaat, dat glados haar programma gaat), wasmachine met app instellen op bepaalde tijd. Alles in de juiste manden doen en dan in de machine. Bijv. Helaas nog geen oplossing voor stof gevonden en keuken schoonhouden :joy:

2 likes

Hiervoor mag je het callcenter Teleperformance bedanken. Ingehuurd door de overheid (GGD) om dit te verzorgen omdat ze waarschijnlijk de goedkoopste zijn. Grootste kutbedrijf van Europa, gaan heel slecht met hun medewerkers om. Regelmatig vielen gesprekken ook zomaar weg omdat er storing is. Misschien is het nu ook heel druk. Kan ook zijn dat een medewerker je heeft weggedrukt.

6 likes

heb je al taart gehad inmiddels?

3 likes

Ha omg, I feel ya! Ik heb paar dagen geleden 4 hechtingen uit de elleboog van mijn dominante arm geknipt, het was een beetje een slagveld maar is gelukt :sweat_smile:

2 likes

Geen taart, wel cake. Kleine domper wel, maar zelfs cake voldeed aan mijn cravings onderhand.

4 likes

ew wel teleurstellend zo’n kleffe droge kutcake van de winkel

1 like

Welke verhalen?? Ik heb dit net besteld :joy:

1 like

Hahaha ja ik denk ook dat die vorige ook gewoon heel slecht was? Ik zei ook tegen haar jeetje het is nog nooit zo grondig schoongemaakt en toen zei ze, nou dat klinkt niet heel positief voor de vorige collega :joy:

2 likes

Ligt het niet gewoon aan de tijd van het jaar? Ik trek ook hele plukken eruit nu. Eigenlijk altijd rond oktober. En ik gebruik geen olaplex.

4 likes

Dat denk ik ook want ik kan ook een pruik maken van alles wat hier op de vloer ligt (grapje, pas nog gestofzuigd natuurlijk)

1 like

Ja!! Echt verschrikkelijk. En die haren die overal aan vastplakken, vooral mijn jas.

3 likes

Door die Beckham-docu zit ik al een kwartier door foto’s van David z’n kapsels door de jaren heen te scrollen, love it.

Haar

60 likes