Wat je even kwijt wil #66

Nee was een marinade.

1 like

Niezen is zo’n raar iets…je voelt dat het eraan komt en dan is het moment heel chill maar dan ben je daarna 10 seconden heel gedeprimeerd :joy:

7 likes

Net zo’n onzinnig gesprek gehad over een handdoek

Ik gebruik elke dag een schone handdoek die ik daarna in de was gooi. De ander vond dat zonde en heeft een heel syteem, gebuikt een schone handdoek voor gezicht en bovenlichaam, en een andere handdoek voor onderlichaam. Die laatste gaat daarna in de was, en de volgende dag gebruikt ze die van het bovenlichaam weer voor het onderlichaam. Dat je dan net zo goed elke dag een handdoek in de was gooit ging er bij haar niet in.

10 likes

Dit ligt toch aan het formaat van de handdoeken? Heel simpel gezegd is het idd allebei een handdoek per dag, maar als zij 2x de helft van jouw handdoek gebruikt doet zij toch 2x zo lang over het vullen van een wasmand (er vanuit gaande dat er alleen handdoeken van douchen worden gewassen)

2 likes

Gebruiken allebei 70x140, dus dat gaat niet op.

2 likes

Heet jouw vriendin Masha?

4 likes

Niets gezegd dan :joy:

1 like

Wat omslachtig ook, welke is nu aan de beurt voor welk lichaamsdeel.

1 like

ik was net bij het concert van thuy en het was zooo leuk. hele goede artiest, chille sfeer, weinig mannen, goed geluid echt top

5 likes

Er was net een hoop bombarie buiten, zo hard dat ik er wakker van werd, was het iemand die net thuiskwam… Dat was me de dinsdagavond wel dan :grimacing:

2 likes

Ik heb straks een ziekenhuisafspraak, dus ben vrij vandaag. Maar ipv uitslapen werd ik om 6 uur wakker :woman_facepalming:

5 likes

Eerlijk communiceren. Ik heb dit zelfde gehad maar dan in een relationele sfeer waarin ik bewust iets niet vertelde omdat die periode zo naar was en er heel veel gebeurd is.
Door het juist te vertellen valt die last misschien van je schouders en kun je juist goed peilen hoe hij hierop reageert want dat zegt ook iets.
Wees vooral open, eerlijk en zelfs een beetje kwetsbaar hierin en geef ook aan dat je hiermee hebt gelopen, veel over na hebt gedacht en omdat hij zo belangrijk voor je is dit wilt vertellen aan hem.

3 likes

Ik ga terug naar huis rijden vanuit italie. Mijn vriend vloet zich niet lekker dus zal ik een groot stuk moeten rijden.
Ik ben ook geheel fit helaas.

2 likes

Zet hem op, hopelijk gaat het goed en helpt het om regelmatig even te stoppen.

@Ohappyday volwassen zijn is stom inderdaad :sweat_smile: maar ik vind het wel echt stoer van je dat je iets heel anders gaat doen! Hoop dat ik dat ook ooit ga durven.

3 likes

Nou het is net tien uur geweest en al een dikke telefonische aanvaring met iemand gehad op m’n werk🖕. Nu al een matige dag 🥹

4 likes

M’n vriend heeft vanochtend de deur op slot gedraaid en nu ben ik opgesloten :roll_eyes: En opzich werk ik vandaag toch thuis dus niet een heel groot probleem maar wel irritant want ik wilde wel wandelen en boodschappen doen.

1 like

Naast dat ons aankomend kattenkind een paar dagen geleden is geboren hebben mijn vriend en ik waarschijnlijk per november ook eindelijk een huisje samen. Eindelijk een beetje geluk aan mijn zijde, kan wel janken van blijdschap :face_holding_back_tears:

88 likes

Oh daar zou ik niet tegen kunnen! Heb je niet zelf ook een sleutel?

1 like

Ik vind het ook wel een beetje benauwend eigenlijk. Ik heb wel dezelfde sleutelbos alleen zit er aan de binnenkant een ander slot op? Heel gek, in andere huizen werkte altijd dezelfde sleutel zowel binnen als buiten. De sleutel die er wel in past hebben we ook niet.

2 likes

Ja en ik wil geen paniek zaaien ofzo maar ook als je naar buiten moet kan het dus niet. Is je vriend ver weg? Ikzelf liet m echt terug komen hiervoor (en eens uitzoeken hoe je aan een sleutel voor de binnenkant komt wellicht)

11 likes