Ben moe, maaar over 4 uur vakantie
Ik wacht op een bepaald telefoontje dus nu ben ik al twee dagen on edge en gestresst als ik er aan denk. Dus ik dacht vanochtend oké heft in iegen hand, ik bel zelf wel. Kreeg ik de voicemail
Valt uiteraard helemaal in het niet natuurlijk, maar ik kwam net op school en er staat dus beveiliging bij de deur en vind dat toch best wel heftig
Ik kwam ouders van een oud klasgenootje tegen. En ze vroegen wat ik tegenwoordig deed. Ik heb maar gezegd dat ik volgende week bij een bepaalde baan begin. Niet helemaal gelogen maar heb een meeloop dag en weet nog niet zeker of ik de baan al heb…
Is gewoon openlijk manifesteren
Ik heb hem gebruikt en het was inderdaad ideaal! Voor 3 dagen boodschappen gedaan, zonder een centje pijn.
Top! Hopelijk is de drempel nu ook weg? Die dingen zijn echt underrated. Met zo’n karretje kun je veel makkelijker voorraad inslaan als er kortingsacties zijn.
ik ben blij!
had tafeltje gratis op weggeefhoek gezet, net opgehaald door een lieve vrouw die mij doosje toffeesnoepjes heeft gegeven als bedankje
Jaa echt he, heb de hele dag dit liedje al in mijn hoofd. Love kinderen voor kinderen
Mijn vriend en ik zijn vandaag 6 jaar samen, dus ik had een doosje bonbons gehaald. En toen verkochten ze Ben Hur bonbons, en zo heette het hotel waar we elkaar hebben ontmoet, dus vond het wel grappig.
Ik wilde m’n huisarts bellen dus ik bel het nummer dat in m’n telefoon staat als huisarts. Ik kreeg geen keuzemenu dus ik ging op, en toen zag ik dat het een 06-nummer was. Dus ik dacht huh raar maar oke. Ik het nummer van m’n huisarts online opgezocht en die gebeld.
Zie ik net dat ik ben teruggebeld door dat nummer en er is een voicemail ingesproken. Ik heb alleen GEEN idee wie het is? Ik ken haar naam niet en haar voicemail klinkt alsof we elkaar kennen. Als ik haar naam googel gaat er geen belletje rinkelen. Ik snap er niks van en al helemaal niet waarom ze als huisarts in m’n telefoon staat. Ik kan natuurlijk vragen wie ze is maar dat vind ik awkward
Hahaha klinkt als een dealer ofzo.
Ik heb zo een afspraak om een piercing te laten zetten en dat vind ik vet spannend! (Krijg ook altijd een beetje kriebels van naalden enzo) en nu is de afspraak wat later omdat ze wat uitlopen dus zit ik nog langer in spanning
Kan je op app naar dr profielfoto kijken?
PRECIES wat ik dacht hahahaha
Omggg slim!! Ze is wél van mijn huisarts haha
Ik zit pas net bij die huisarts, ben daar maar 1x geweest en ze was huisarts in opleiding en ik heb nog gekeken of haar naam op de site stond maar dat was niet zo en ik kon me haar naam echt niet herinneren ook. Nou mysterie opgelost, niet zo spannend helaas.
Oh nee het is nog anders, het is een nummer dat je kan appen voor simpele vragen. Daarom kende ik de naam niet.
Een oud klasgenoot van de middelbare heeft maandag te horen gekregen dat hij leukemie heeft, werd gisteren in kunstmatige coma gebracht en vanmiddag rond 17 uur is hij al van de machines afgehaald en nu is 't wachten tot zijn lichaam het opgeeft. Ik heb hem zelf al jaren niet meer gesproken maar vind het zo bizar en het houdt me eigenlijk al de hele avond bezig. Laat toch maar weer zien hoe snel het afgelopen kan zijn en dat je dankbaar mag zijn voor elke dag.
Is al de 3e oud-klasgenoot van mij die overlijdt, vind ik best veel op deze leeftijd (27 jaar).
Ik had pas ook een hele bijdehante. Ik had er nog een lege snoepzak inzitten die ik vergeten was. Hij pakte die dus ook en alle suiker van de zure winegums viel eruit in mijn tas omdat hij hem ondersteboven hield. Dus ik ‘O sorry, wist niet dat die er nog in zat’ Hij ‘ Ja mevrouw dat is niet zo handig hè!’
Hallo gozer jij gaat me echt als 17 jarige niet lopen judgen, omdat mijn boodschappen-/er past heel veel meuk in tas soms een minivuilnisbelt is. Bovendien viel alles in mijn tas. En hij pakte ook niks terug in
Niet dat ik dát fijn, vind want ik heb natuurlijk wel een ultragestuctureerde inpakmanier. En nee dat betekent niet dat je de tomaten onderop legt en er dan een fles wijn bovenop legt.
Jeetje wat indrukwekkend, bizar dat het zo snel kan gaan. Daar kan ik me dus echt geen voorstelling van maken. Heel veel sterkte.