Wat je even kwijt wil #66

Ja, meterstanden per kwartier laten aflezen, en dan onder verbruik–>slimme verbruiksinzichten.

3 likes

Nee, ik heb mijn moeder laten mailen of ik een herkansing kon krijgen.

(Ik ben docent, wil dit ook een keertje terugdoen)

4 likes

Ik heb een beginnende koortslip :weary: straks maar even een cremetje halen

1 like

Ik moet één kast opruimen, het is niet zoveel werk maar stel het al weken uit en nu MOET het van mezelf.

Zit letterlijk op een kruk voor de kast te forummen om maar niet te beginnen. Waarom ben ik zoooooo

11 likes

Nu mis ik mijn vorige woning waarin ik dit allemaal kon bijhouden. Ik woon nu in een (k)ouder huis met laag energielabel en oude meter dus ik vrees nu al voor de eindrekening :skull:

1 like

Een kennis van een kennis verhuurt haar studio voor 7 maanden onder en ik wil dat zo graag. Ik heb al op zoveel gereageerd en alles is al weg of al iemand gevonden. Ik ga nu eerst een paar weken bij een vriendin logeren maar dat is natuurlijk geen oplossing voor de lange termijn. Willen jullie voor me duimen?

82 likes

Stress misschien.

4 likes

Londen!

2 likes

Londen, dus genoeg tedoen denk ik. Ben alleen een beetje bang dat ik dan 5 dagen met niemand praat :sweat_smile:

1 like

Een praatje is zo gemaakt, dat komt wel goed! Heel veel plezier.

2 likes

Snap ik! Maar komt echt wel goed. Ik heb de ervaring dat je wel snel een praatje aanknoopt. In een restaurant, supermarkt, toeristische locatie bijvoorbeeld. Denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.

Heel veel plezier! :relaxed:

1 like

Binnen afgelopen 24 uur gehoord:
– dat iemand die ik via werk ken zich heeft gesuicideerd
– dat een collega van een vorige werkplek door een misdrijf om het leven is gekomen
– dat een huidige collega ongeneeslijk ziek is

echt wtf is er met de wereld aan de hand joh

7 likes

Bagels en beans heeft vorig jaar hun menu aangepast en mijn lieveling bagel van het menu gehaald. Dus nu ga ik dit weekend zelf aan de slag om walnoot honing cream cheese te maken en daar bovenop zwarte olijven tapenade (van de markt) met zongedroogde tomaatjes. :drooling_face:
En het is nog goedkoper ook.

9 likes

Ik weet dat dit satire is maar denk dat het serieus wel zou aanslaan. Stel je voor je krijgt een condoleancekaart met Vaarwellie Mozarellie :sweat_smile:.

28 likes

Ik weet niet of het wat voor je is maar een wandeling (met bijvoorbeeld London Walks) kom je snel ook mensen tegen die alleen zijn en kan je heel makkelijk een praatje maken over het onderwerp van de wandeling.

2 likes

Eindelijk begonnen aan mijn schilderprojecten. De trap (:expressionless:) en een tafel. Vandaag geschuurd en grondverf, morgen de trap afmaken en de poten van de tafel en dan maandag het blad.

4 likes

Dit was ook mijn favo en heb m al zovaak geprobeerd na te maken maar geen enkele tapenade komt in de buurt :sob:

1 like

Ja ik ga de jack the ripper tour doen!!

5 likes

Als je dit een interessant onderwerp vindt kan ik je ook ‘the Five’ aanraden. Is een boek maar ook een podcast (Bad Women), over de slachtoffers van Jack the Ripper, ze krijgen een naam maar ook een identiteit (het waren niet allemaal sekswerkers.)

Ik heb de tour paar jaar geleden gedaan, heel erg leuk maar kijk er nu wel wat anders naar. Maar door die steegjes lopen en je inbeelden hoe het er toen uitzag met een gids die heel beeldend kan vertellen, veel plezier!

5 likes

Dankjewel!!

3 likes