Ik heb ook sinds 2/3 maanden denk ik dat mijn gemiddelde hoger liggen dan het jaar ervoor. Terwijl ik voor mijn gevoel niet anders aan het leven bent. Beetje vreemd.
Noooo. Had je een tapenade uit een potje of wel echt verse?
Ik was op vakantie in Duitsland en op de heenweg zaten we in de trein bij een bepaalde vrouw. Nu kwamen we haar op de terugweg (we deden een hele andere route) weer tegen. Toen uiteindelijk zagen we dat ze onze trein had gemist dus ze bleef staan in koblenz. Uiteindelijk hebben we nog in 3 treinen gezeten zonder haar te hebben gezien en nu duikt ze ineens op op utrecht centraal Hoeveel toeval kan je hebben hahaha
Jaa ik werk daar en heb echt geprobeerd te lobbyen maar hij is toen toch van de kaart gehaald maar hij is eerder een keer van de kaart geweest en toen weer teruggekomen dus ik heb hoop voor de toekomst
Ik heb meerdere keren gereageerd onder hun posts waarom hij er af is gehaald en of hij please terug kan komen op hoop van zegen dan maar. Vond dat serieus zo’n lekkere combo met walnoot honing.
Is het de oathie bagel?
En die met bospaddestoelkroketjes ook
Nee, toscaanse bagel!
Is dat een andere dan de tomaat?
Ik dschr altijd dat dat dezelfde was
Jaa echt helemaal kut dat ook
Nee, dit zijn echt de toppings op de bagel. Je kan zelf de bagel kiezen.
Zelf koos ik altijd volkoren en dan in cominatie met walnoot honing cream cheese.
Wat ik echt mis is de zoete plaat met allemaal kleine zoete toetjes van de bagels and beans
Pff ik verhuis komende week (niet 100% maar de meeste en grootste spullen) en net nu ligt het trottoir eruit in die straat en weet de gemeente van niks. Hoe moet ik dit nou doen als er een fucking verhuisbus moet komen te staan?! Er is wel een soort in/uitrit vlakbij de woning waar je de auto even zou kunnen zetten maar parkeren mag daar bijv niet ivm een wegsleepregeling daar. Plus dan zouden de meubels via een soort gang onder het gebouw door moeten en dan naar boven. Ik baal er zo van dat dit soort dingen er altijd net zijn als ik iets belangrijks moet doen en krijg al genoeg stress van alles bij elkaar
Ik weet niet in welke gemeente je verhuisd maar misschien contact met de gemeente opnemen en een tijdelijke vergunning proberen te regelen?
omg die was zo leuk!
Ik nam altijd de warme Livar beenham met honing mosterdsaus met de honing walnoot roomkaas. Verveelde nooit! Zo lekker
Ben op zoek naar een nieuwe auto en hou echt van testritten maken. Volgende week nog 3 op de planning staan.
Wel uit een potje Dus er is nog hoop voor jou!
Ik laat het weten of dit geslaagd is!! Morgenmiddag ga ik het maken hahaha.
Graaaag