Komen er nu ineens twee nieuwe accounts voor fucking pannenzegels?
What in the Viva forum is this.
Komen er nu ineens twee nieuwe accounts voor fucking pannenzegels?
What in the Viva forum is this.
Belg
hahaha ja en ook van die semi cryptische berichten die als doel hebben dat een forummer zegt āoh je mag die van mij wel hoor!ā
(mocht je die gulle forummer zijn overweeg eerst mij x)
Is het niet gewoon dezelfde persoon? Het is wel heel toevallig
Om even door te gaan over kaneel. Deze koekjes hadden ze vroeger bij de Action en waren echt extreem lekker. Ik wil ze terug ![]()
Ook no way dat iemand zn echte voor en achternaam als username zou gebruiken
Nee nog erger. Een dyslect die even snel wat tikte
Nee jij was net aan het opscheppen over 5 mogelijke werkgevers die lined up staan voor je dus wij gunnen jou he-le-maal niks meer.
Je stikt er maar in in Scandinaviƫ!!
ben daar niet meer
![]()
Waar ben je nu dan. Handig om te weten als mensen posten āJa hier hebben we dit en datā
Ik wil even klagen want ik heb griep en ben zo beroerd. Kan door de spierpijn ook niet relaxed zitten of liggen ![]()
terug in nederland
vanochtend (vega) frikandelbroodje gegeten voor het herintegratieproces
oh dat hebben we hier niet!
Bruine tulp hahaha
Ik ben er zeker van dat je die ook vers bij je lokal Center Parks kan krijgen hoor!
omg hahaha een bloemenfrikandel love it, als je die ook vega hebt kom ik naar belgiƫ
zoals ik al aangaf, we zjn veel slomer met vega dingen uitbrengen ![]()
@Soy.peor soy PƩpƩ ik ben geen trol, ik kreeg een sterk vermoeden van iemand uit mijn omgeving dat ze me hier hadden gevonden dus moest ff wijzigen
Ik kom niet schooien voor zegels ik wilde het gewoon even kwijt omdat ik 250 euro veel geld vind