Wat je even kwijt wil #66

Jaaa, ik vind dit ook zo schattig. Vooral als ze gelijk tegen ‘m beginnen te skreeuwen alsof hij 4 maanden op wereldreis is geweest haha (en eentje gaat echt ALTIJD poepen meteen 5 seconden daarna, weet echt niet wat daar de reden van is, is nl altijd ander tijdstip).

14 likes

het ging in een ander topic over een ezelsbruggetje en ik heb echt een goede bedacht vind ik zelf, omdat ik nooit weet welke vlag polen is en welke indonesië. namelijk: polen = dichterbij de noordpool = wit/sneeuw/ijs boven. indonesië is dichterbij de zuidpool dus wit beneden. dus ik vertel het aan iedereen natuurlijk maar niemand vindt m’n ezelsbruggetje goed :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

47 likes

Ik doe het altijd zoals op de derde foto. Als je omgeving echter te koud is kan het echt 5+ uur duren voordat ie weer vlak is.

2 likes

Oh dat vind ik ook wel een bruggetje die ik kan onthouden :smile: zoiets heb ik met België en Duitsland.
België ligt onder ons dus de strepen naar beneden :belgium:
Duitsland ligt naast ons dus de strepen gaat opzij :de:

46 likes

Ik ga morgen naar Berlijn en zaterdag wordt het maar 3 graden. Au. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Gelukkig ben ik dit weekend in nederland

5 likes

Ik ga dit weekend ook naar Berlijn en twijfelde nog tussen mijn winter/tussen-jas of een dik vest met sjaal. Dit bericht is een eye opener haha. Het wordt de winter/tussen-jas

1 like

Ben zo blij! Heb een nieuwe baan en het zou eerst tot het einde van t jaar zijn. Maar mn uitzendbureau heeft er een aantal maanden meer uit gesleept en ze gaan er voor zorgen dat ik meer loon krijg.
En het is ook nog eens op een leuke plek met lieve mensen en ik hoef geen targets te halen en het grootste pluspunt geen werk kleding.

160 likes

Wat voor werk ga je doen?

2 likes

Administratief werk maar dan op een kunst school. Love kunst haha

74 likes

Wij hebben echt een mega groot chill pand op werk met allemaal zithoekjes, ik plan nu standaard even een me time moment in een verborgen hoek met thee en m’n telefoon. Don’t talk to meeeeeee.

31 likes

Heh ik zie net dat het weer is bijgesteld naar 9 graden :woman_shrugging: kan dus kennelijk nog alle kanten op

3 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd! Klinkt als een leuke locatie :smile:.

1 like

ik ben zo gebiologeerd door al die middelmatige webshops met ali express achtige kleding die live bestellingen inpakken op tiktok, hoe kunnen er zoveel bestaan?

11 likes

Linkje? Ik ben nu benieuwd hoe dat zich op TikTok manifesteert.

2 likes

Dit is mijn favo. Ik kijk haar lives heel vaak, die zijn meestal ‘s avonds

1 like

Werkt dit? MY LUCA FASHIONSTORE (@myluca.nl) is LIVE | TikTok

Of het account lemodynl is ook live nu

1 like

Tiktok live is sws een hele… bijzondere plek.

10 likes

Ik vind dat echt bizar. Kleding van marktkwaliteit en dat mensen dan live meekijken hoe iets wordt ingepakt. Als docent ga je toch ook niet het nakijken van een proefwerk streamen "Damian, jij bent nu aan de beurt. Ik zie dat je 2 vragen niet hebt beantwoord? Kijkers, denken jullie dat Damian nog een voldoende kan halen? " :face_with_raised_eyebrow:

Maar goed, je hebt ook nog mensen op internet die denken dat Robert Pattinson en Kristen Steward nog steeds samen zijn. Of tig Swifties die dertig duizend versies van zowat hetzelfde Legobouwwerk insturen in de hoop dat Lego het in productie neemt.

10 likes

Die tiktoks zijn er zeker ook! Samen nakijken. En dan zeggen ze niks dan filmt ze zich gewoon en af en toe een opmerking

5 likes