Het zijn er belachelijk veel! Echt allemaal van die neppe meuk wat ze verkopen.
Ik zie ook heel veel mensen die live gaan en doen alsof ze video game personages zijn. Ook echt zo vreemd
Het zijn er belachelijk veel! Echt allemaal van die neppe meuk wat ze verkopen.
Ik zie ook heel veel mensen die live gaan en doen alsof ze video game personages zijn. Ook echt zo vreemd
Ik kreeg twee weken geleden een advertentie van een fake webshop die zogezegd hun winkel in Amsterdam moesten sluiten wegens concurrentie van ketens en webshops. Inclusief lang sneu verhaal. Was echt verbaasd dat mensen hier dus tijd en moeite in steken, en dat het ook nog aan kan slaan. Had er screenshots van moeten maken.
Nou ik vind het wel een gat in de markt. Privacy van het kind daargelaten
Je hebt toch ook mensen die live streamen dat ze slapen, wat is daar nou leuk aan om naar te kijken
Lig je daar te kwijlen en te snurken terwijl je ondertussen aan je tiet ligt te krabben.
Ieder zân fetisj
Of mensen die gewoon een privé videogesprek voeren maar dan blijkbaar de behoefte voelen om dat via tiktok te doen? Echt zo vreemd.
Ik ben heel erg verkouden en mis op dit soort momenten die enorm sterke Amerikaanse medicijnen die je gewoon totaal verdoven en je er even niets van voelt. Niet goed voor je maar zo fijn. Er zit ook iets in waardoor je snot gewoon compleet weg is/lijkt, geen idee hoe dat werkt maar het is magisch.
ja die vind ik echt vreemd dat zijn er ook al zoveel ja.
voor die NPC content videos is omdat ze er bakken met geld mee kunnen verdienen. Elke keer als iemand ze een roos geeft of bubble tea of wat of dan ook zeggen ze bepaalde dinge etc. Om die dingen te geven moet je betalen
Pinkydoll kan $7000 en meer per dag verdienen met die uren die ze streamt
Doet me denken aan toen iedereen het had over streamers die alleen maar lagen te eten, mijn echte roeping
We hebben vandaag de Meta Maze in Tilburg gedaan en het was oprecht een leuke ervaring. Keer wat anders. Helemaal blij van deze leuke dag
Maar ik snap niet goed waarom mensen betalen voor die rozen of schoenen of whatever te geven.
Ze doen dan zoân stomme beweging erbij.
En ik weet ook niet hoe je tiktok kan linken zodat je er "geld kan opzetten, maar dat lijkt me niet slecht dat ik dat niet weet.
Ik heb net met mn kind op 1 arm een knuffel gewonnen in de grijpmachines op de kermis. In twee pogingen en ben er echt heel trots op
Jeetje ik leef weer 3 jaar minder hoor ik zie mijn ouders vrij vaak, waardoor we tussendoor niet heel veel appen en zeker niet veel bellen, tenzij er iets is. Appt mijn moeder net of ik al thuis ben van werk en of ze kan bellen. Nou begint ze ook wat medische mankementen te krijgen (niks ernstigs gelukkig!) en heeft ze de afgelopen tijd wat onderzoeken gehad. Dus toen ze dat appte zat echt direct mijn hart in mân keel, want er is iets waarvoor ze wil bellen Ă©n ze wil t pas vertellen als ik thuis ben. Zat al bijna te janken, omdat ik echt dacht dat er iets heel erg mis was. Maar nee, mevrouw mag op sollicitatiegesprek
Wist niet eens dat ze aan het solliciteren was. Heel blij voor dr, maar mijn hart vond het iets minder leuk
Ohja en zelf heb ik een vast contract gekregen en word ik ingewerkt voor een hogere functie!
WAAROM doen ouders dit? De mijne appte vanochtend: hoi ben net terug van het ziekenhuis met oma voor de uitslag van de scan. Kan ik zo even bellen? Hartslag x100 natuurlijk dus ik bel haar. Wilde ze even vertellen dat ze vrijdag na de lunch wegrijden voor het familieweekend .
En gefeliciteerd met je vaste contract!
Nagelak remover zonder aceton! Dan is het weg.
Omg romige kaneelpasta op suikerbrood
Kan je het niet opstarten. Dan hebben die pindakaaswinkels concurrent van kaneelpastawinkel.nl
Dat lijkt mij ook lekker. Ik heb wel een kaneelsuiker op broodđ€