Wat je even kwijt wil #66

Gewoon bedenken dat mensen het over het algemeen leuk vinden om over zichzelf te praten! Als iemand mij zou vragen van: ‘hee wil je een kopje koffie drinken omdat ik geïnteresseerd ben in wat jij doet voor werk en ik ben benieuwd of het ook wat voor mij zou zijn’ ofzo, dan zou ik dat alleen maar leuk en een eer vinden!

4 likes

Omdat jij nu iets van hun wil/nodig hebt :grimacing: tenminste dat heb ik.

2 likes

Ja dit doe ik nu ook, helpt wel met wakker worden idd. Zoals @Solee doet gaat mij niet helpen ben ik bang. Ik moet niet terug mn bed in gaan, want dan kom ik er echt nooit meer uit, haha. En mn man en ik hebben andere tijden dat we op staan, dus dan maak ik hem ook wakker, wat niet fijn is.

Denk dat het gewoon echt even wennen is en me er bij neerleggen dat het gewoon nooit leuk wordt.

1 like

Ooh deze vond ik zoo lekker! Echt jammer dat ie nooit teruggekomen is.

1 like

Haha dat is zeker waar. En deze mensen zitten allemaal in dezelfde sector.

Ik moet ze vanuit mijn werk benaderen, omdat ik iets van ze nodig heb. Maar vind het gewoon spannend, omdat ik nog niet zo goed weet waar ze me precies bij kunnen helpen. Net de eerste mail verstuurd, nu de rest nog.

3 likes

Een ochtenddoucher ga ik ook nooit worden want ik wil er dan niet meer onder uit, zeker in de winter :weary:

4 likes

Er is taart op kantoor omdat we een belangrijke test hebben gehaald. Taart werd net bezorgd en is voor 20 personen. We zijn vandaag met 5 en de koelkast staat ook vol dus helaaaassss zullen we veel taart moeten eten.

52 likes

Heftig. Sterkte vandaag!

1 like

Dankjewel. Het is een zwaar offer maar je moet iets overhebben voor je collega’s.

14 likes

Mineola’s kopen! Pellen veel makkelijker, zijn (in mijn ervaring iig) bijna nooit droog, en lekker zuur

6 likes

Ik heb nu een wake up light gekocht in de hoop dat het het opstaan wat makkelijker maakt… ik haat het echt terwijl ik van nature in de regel max een uurtje later wakker wordt maarja :-1::weary:

2 likes

Ja dat heb ik dus ook! Als ik zonder wekker slaap, word ik een uur later wakker en is er niks aan de hand. Het is volgens mij ook gewoon de wekker die maakt dat je niet lekker wakker wordt ofzo.

4 likes

Ja ugh. Heb zelfs overwogen om een uur later op werk te beginnen in de winter haha. Zit sws beetje in een (winter)dip nu dus misschien dat ik het echt ga doen.

Ik zit nu in een ooglaserkliniek te wachten op mn afspraak voor een vooronderzoek en ze zijn al bijna een kwartier te laat. En nu vraag ik me af of ze het niet zo op de tijd hebben omdat ze denken dat wij visueel beperkten toch de klok niet kunnen zien

17 likes

Ik ben gisteren begonnen op een nieuwe baan en ze zijn gewoon totaal niet voorbereid??bij ben nu al voor de tweede dag op rij vooral met mijn vingers aan het draaien. En toen ik rondgeleid werd waren er allemaal zo enthousiast want het was echt nodig. Merk er niets van.

1 like

Ik ben zo een fan van de ah spaaractie voor pannen maar ik vind het ook een naar idee dat je dus 250 euro aan boodschappen moet doen voor 1 volle spaarkaart, hallo zeg ben niet rijk en ik probeer iets te regelen voor mijn uitzet

En dan moet je ook nog bijbetalen
Vind ik soms zo jammer

3 likes

Mochten mensen in je omgeving nog oude pannen hebben, die weg kunnen, zou je die in kunnen leveren tegen 15 zegels. Scheelt toch weer

4 likes

Welkom! Er is op dit forum een spaaractie topic waar je kan vragen of mensen die zegels sparen en er zelf niks mee doen.

2 likes

Misschien ken je het al hoor maar ik was vandaag bij de bakker en daar lag een zakje met kaneelpof, dat is een soort krentenbol met kaneelpasta. Ik had het nog nooit gegeten en nog nooit van gehoord, maar moest dit natuurlijk proberen nav dit gesprek!

Lekker dat het is! Wel machtig maar ik denk als je het goed uitsmeert op brood het helemaal top is. Ik ben ook voor een pot kaneelpasta in de winkel. Totdat bestaat is de vulling uit dit recept misschien wel een optie

4 likes