Wat je even kwijt wil #66

Ik heb vanochtend kaartjes gekocht voor Rammstein in het goffertpark volgend jaar en het is ook nog eens op mijn verjaardag :rofl:

Benieuwd hoe lang ik nodig heb om van dat concert bij te komen.

8 likes

Ligt eraan of je wordt gedrogeerd en aangerand!

57 likes

$0¥ p€or

8 likes

Ik wil echt naar de kapper en een keer blown away zijn (niet alleen van de föhn) van het resultaat en er blij mee zijn, maar het is altijd meh.

15 likes

mijn 4 meest bekeken links hier zijn allemaal van uniqlo. ik wil echt een sponsor deal

7 likes

Sorry @lula en ik staan eerst in de rij.

hoe meer mensen ze sponsoren, hoe geloofwaardiger ze overkomen…

3 likes

Hallo Uniqlo!

3 likes

Nou idd, de enige keer dat ik dacht: ja dit is mooi en waar ik om gevraagd heb, was nadat ik een paar dagen eerder door collega 1 was geholpen en collega 2 het toen heeft gefikst nadat ik had geklaagd. Het is vaak gewoon wel prima gedaan, maar gewoon niet wat ik vroeg? Ga daarom steeds naar een andere kapper, ben as we speak ook weer op zoek naar een nieuw slachtoffer.

Heb jij trouwens nog tips voor goeie witte t-shirts?

4 likes

Even de zoekfunctie gebruiken en ik verplaats deze post naar het modetopic.

54 likes

Ik ga morgen verhuizen (met hulp van een verhuisservice, niet echt een bedrijf) en heb echt anxiety :sob:

6 likes

Ik was vanavond naar Derek Otte in het theater. Hij deed spoken word. Mocht hij nog bij een van jullie in de buurt een show doen, dan is dat echt een dikke aanrader. Het was zo leuk! :)) wilde dit gewoon ergens delen hahH

4 likes

A for effort!

Ik ben in een platenzaak voor de release van de nieuwe stones plaat (gewoon voor gezelligheid) maar het is HEET :hot_face:

10 likes

Gefeliciteerd lief! Nu wil ik eindelijk die grote stap nemen om een weekendje naar Belgie te gaan en door brabant te rijden.

2 likes

huh? :pensive:

2 likes

Godsamme.

3 likes

:sob:

Ff over de grens in Belgie sinutab halen​:joy::ok_hand:. Is in NL verboden. Maar t werkt echt goed om de symptomen te verlichten. In Amerika heette het sinustop ofzo. Zit gwn adrenaline in​:sweat_smile:. Maar dat slinkt je slijmvliezen.

3 likes