Wat je even kwijt wil #66

Vandaag heb ik, na MAANDEN zeiken, eindelijk het laatste stukje ziekteuitkering gekregen dat mijn ziekenfonds had opgeschort omdat ze mij niet hadden gewezen op een ontbrekend document in mijn dossier.

Die idioten dachten even dat ze die fout van 500 euro in mijn schoenen konden schuiven.

Nou ja, zeiken wordt beloond :sunglasses:

24 likes

Neee wat kut.

1 like

Ulgh ja dit is inderdaad een ding. Heb het zelf ook al meegemaakt daar, en mijn zus en vriendinnen ook. Ik word daar zelf echt woedend van. Laat vrouwen gewoon met rust? Je loopt daar niet als een of ander object te wachten om aangesproken te worden door een sociaal incapabele man.

Sowieso zijn er tegenwoordig genoeg datingapps, dan kan een vrouw er tenminste voor kiezen of en door wie ze aangesproken wil worden.

8 likes

Deze millenial :sweat_smile: O, en mijn ringtone is tegenwoordig een mauwende kat. Hiervoor heel lang een stukje van een metalnummer. Wel een beetje jammer (en eigen schuld) dat 1 van mijn katten nu denkt dat 'ie eten krijgt als ik gebeld word, haha. Want gemauw = eten in zijn hoofd.

Ik zou dus echt niet weten hoe ik een andere ringtone kan instellen op mijn iphone. Ik had vroeger altijd dat deuntje van satc en dat zou ik wel weer willen maar geen idee hoe ik dat nu zou moeten downloaden

10 likes

Ik zou dat ook echt niet weten. Vroeger had ik daar allemaal sites voor dat het meteen op je telefoon stond, maar die bestaan allemaal niet meer. Maar ik heb hem eigenlijk toch altijd op stil.

2 likes

Ik ben mij opeens heel bewust van m’n tong in m’n mond??? Zo irritant hahahaha. Nu voelt hij ook te groot aan ofzo

5 likes

Tubidy is the place to go. Wel echt mrga sketchy en allemaal ads, maar het gaat al vanaf mijn 14e goed :joy:

4 likes

Ik wil dat geluid uit The Devil Wears Prada wanneer Miranda naar Andy belt.

4 likes

bedankt he. :cry:

5 likes

Dat is zo irritant! Voelt alsof hij opgezwollen is :joy:

2 likes

Via de iTunes Store van je Apple-toestel, die van succession kost 1,29 euro @Karl_Lagerfeld ook voor jou daar je satc te vinden

6 likes

Jaaa ik voel de zijkant ook opeens tegen m’n kiezen aanliggen, dat voel je normaal nooit :joy::joy:

2 likes

Yes!! Dankjewel er gaat een wereld vol nieuwe mogelijkheden voor me open

5 likes

Ooh, nu wil ik White Lotus season 2 :grin:

4 likes

Ja die tracker is een leugen, dat klopt vaak helemaal niet

1 like

ben vandaag ongesteld geworden en m’n FaceID doet het amper vandaag hahaha, herkent me de hele rijd niet :japanese_goblin: kan hier een verband tussen zitten

3 likes

Ik ben net twee keer door een raar nummer gebeld via whatsapp en zit dan echt veelste lang na te denken of ik diegene een berichtje doe of het negeer. Natuurlijk ook al wieheeftgebeld gecheckt :joy:

1 like

Ik had dit ook met een gek lang +225 nummer. Weird, dus heb dat nummer meteen geblokt. Lijkt me scam, welk behoorlijk bedrijf of persoon belt er nou via whatsapp? Alleen als je elkaar goed kent toch.

1 like

Nee precies. Mijne was een +234 met een baby foto :sweat_smile:

1 like