Ik ben mij opeens heel bewust van m’n tong in m’n mond??? Zo irritant hahahaha. Nu voelt hij ook te groot aan ofzo
Tubidy is the place to go. Wel echt mrga sketchy en allemaal ads, maar het gaat al vanaf mijn 14e goed
Ik wil dat geluid uit The Devil Wears Prada wanneer Miranda naar Andy belt.
bedankt he.
Dat is zo irritant! Voelt alsof hij opgezwollen is
Via de iTunes Store van je Apple-toestel, die van succession kost 1,29 euro @Karl_Lagerfeld ook voor jou daar je satc te vinden
Jaaa ik voel de zijkant ook opeens tegen m’n kiezen aanliggen, dat voel je normaal nooit
Yes!! Dankjewel er gaat een wereld vol nieuwe mogelijkheden voor me open
Ooh, nu wil ik White Lotus season 2
Ja die tracker is een leugen, dat klopt vaak helemaal niet
ben vandaag ongesteld geworden en m’n FaceID doet het amper vandaag hahaha, herkent me de hele rijd niet kan hier een verband tussen zitten
Ik ben net twee keer door een raar nummer gebeld via whatsapp en zit dan echt veelste lang na te denken of ik diegene een berichtje doe of het negeer. Natuurlijk ook al wieheeftgebeld gecheckt
Ik had dit ook met een gek lang +225 nummer. Weird, dus heb dat nummer meteen geblokt. Lijkt me scam, welk behoorlijk bedrijf of persoon belt er nou via whatsapp? Alleen als je elkaar goed kent toch.
Nee precies. Mijne was een +234 met een baby foto
Misschien is dat het.
Geef maar aan mij i love raspatat
Oh nu heb ik echt zin in raspatat (terwijl ik daar an sich helemaal niet eens zo’n fan van ben)
Ik speel wel eens verstoppertje met mijn hond, maar hij denkt dus altijd dat ik op het toilet zit en blaft dan zelfs naar de deur, terwijl ik daar dan niet ben. Zelfs als ik zn naam roep denkt hij alsnog dat ik daar zit, zo creepy… zal haast denken dat we niet alleen zijn
Ja, raspatatje saté of oorlog! Mag je me bijna voor wakker maken!
Ja, maar dat is niet gek in Scheveningen. Pffff echt haat aan die beesten.