Ik werd laatst aangesproken door iemand op Hoog Catharijne… dat ie bijna nooit vrouwen zag die er zo stijlvol uitzagen als ik(ben ik niet) en begon duidelijk een gesprek aan te knopen… en toen moest ik meteen denken aan dit forum. Want ik weet dat dit vaak gebeurt daar…hij was overduidelijk bezig met zo’n flirtcursus of hij was de leraar want hij was wel goed haha (maar ook heftig). Eigenlijk wil ik zo’n groep observeren, gewoon kijken hoe dat in zijn werk gaat.
Hahaha huh gebeurt dit echt daar? Laatst sprak een man me aan met ‘hi. I love your vibe!’ misschien deed ie ook wel mee
OMG is dit een ding? Ik zou er helemaal spichtig van worden en de pepperspray al in de aanslag houden.
Noooo wat kut! Waarom? Dat kan toch niet zomaar ?
Jaa gebeurt daar vaak! Heb t ook wel meerdere keren gehad. En dat ze dan ook naast je blijven lopen ook al heb je duidelijk geen interesse, laat me met rust!!
Wie geeft er ook een opblaasbare poef. Superlellik, en het zit nergens naar.
Mn vloerkleed is gister bezorgd en ik houd zo van die geur van nieuw vloerkleed. Heeft vaak een bepaalde geur, kan het niet goed uitleggen. Maarja zal na een week wel weer weggetrokken zijn.
Wat klote!! Mag dat zomaar?
Welk vloerkleed heb je gekocht?
Ik ben zó moe. Ik stond vannacht om half 2 naast m’n bed omdat ik dacht dat ik al op moest staan
Oh lord, ik hoop het niet. Ik dacht dat dit soort dingen alleen in Amerika gebeurden.
dat word ik überhaupt als een random man tegen me praat. ga gewoon weg
Mijn contract moet worden omgezet naar onbepaalde tijd en wil de eigenaar niet riskeren met alle wetten/regels (?). Ze zijn nu alle mensen waarvan het contract moet worden omgezet naar onbepaalde tijd een brief aan het sturen dat ze hun huis uit moeten. Er is sinds dit jaar (of per volgend jaar, weet het niet precies meer) nieuwe wetgeving voor pandjesbazen met strengere regels. Omdat ze het moeilijker willen maken dat er zo een monopolie komt met mensen die dan 7 huizen verhuren ofzo.
@California
Kan jij mij een pb sturen? Lukt me bij jou niet
Ik ben dus met een gestrande tinderdate van febr op vakantie naar albanië gegaan (als fwb/‘vrienden’) onder het mom van dom idee we doen het. Geen spijt, gaat zeker niet nog een keer gebeuren, was er ook echt helemaal klaar mee (met hem) en had vaak wat moordneigingen maar kijk nu foto’s en begin hem bijna spontaan te missen (al denk ik eerder het land dan hem).
Ik heb een super goedkope topper gekocht om te kijken of ik ons matras nieuw leven kon inblazen en heb echt in maanden niet zo lekker geslapen. Zo blij.
Alles is goed gegaan, zo grappig een kind wat ontwaakt uit de narcose hij was helemaal wartaal aan het uitslaan en begreep er helemaal niets van.
Ik kreeg net al commentaar dat ik niet zo hard moest schreeuwen, ja sorry kind je hebt me 6jaar niet verstaan.
We zijn op vakantie en mijn moeder past op de katten, stuurde ze een foto van een uitnodiging voor een buurtbbq en ik reageerde met ‘YES schrijf ons maar in!!!’, ze zou moeten weten dat we dat mega kut vinden en mijn berichtje sarcastisch was maar nu heeft ze ons dus serieus ingeschreven
Ik zou je contract voor de zekerheid nog even doorlezen of mailen naar het huurteam utrecht. Bij mij stond er nl 1 zin in die tegenstrijdig was en daardoor kon ik blijven. Wat kut zeg, als ik iets hoor laat ik t weten!
Vandaag heb ik, na MAANDEN zeiken, eindelijk het laatste stukje ziekteuitkering gekregen dat mijn ziekenfonds had opgeschort omdat ze mij niet hadden gewezen op een ontbrekend document in mijn dossier.
Die idioten dachten even dat ze die fout van 500 euro in mijn schoenen konden schuiven.
Nou ja, zeiken wordt beloond
Neee wat kut.