Wat je even kwijt wil #66

Misschien is dat het.

5 likes

Geef maar aan mij i love raspatat

3 likes

Oh nu heb ik echt zin in raspatat (terwijl ik daar an sich helemaal niet eens zo’n fan van ben)

1 like

Ik speel wel eens verstoppertje met mijn hond, maar hij denkt dus altijd dat ik op het toilet zit en blaft dan zelfs naar de deur, terwijl ik daar dan niet ben. Zelfs als ik zn naam roep denkt hij alsnog dat ik daar zit, zo creepy… zal haast denken dat we niet alleen zijn :sob: :ghost:

3 likes

Ja, raspatatje saté of oorlog! Mag je me bijna voor wakker maken!

Ja, maar dat is niet gek in Scheveningen. Pffff echt haat aan die beesten.

1 like

Ik zag net bij Hema alle schoolspullen en nu heb ik zin om mijn boeken te kaften en schoolagenda te pimpen. Jammer dat ik al 14 jaar niet meer naar de middelbare school ga :smiling_face_with_tear:

20 likes

Het is gebeurd…ik deed een bestelling bij Burga. Wtf! ik word hier helemaal ongemakkelijk van.

8 likes

Kun je nog annuleren?

9 likes

:rofl: hun hoesjes zijn gelukkig wel heel leuk en fijn!

1 like

Ik zat net op zijn wikipedia en hoe is hij al 51??

5 likes

Krijg je wel iets van compensatie? Picnic is heel coulant dus ben benieuwd.

2 likes

Ik heb een parkeerboete ontvangen maar op die datum en dat tijdschrift had ik gewoon m’n Easypark app aanstaan. Snap er niks van.

Dan kan je toch bezwaar aantekenen en bewijzen dat je de app aan had?

1 like

Stond je easypark wel aan op de goede zone? Wij hebben met yellowbrick een keer de verkeerde zone geselecteerd :sweat_smile:

1 like

Ja dat ga ik zeker doen! Maar vind het gewoon raar. En dan moet ik eerst die boete betalen en dan bezwaar aantekenen. Irritant.

@FrozenFlame Volgens mij werkt Easypark niet met zones. Heb gewoon geparkeerd en de app aangezet.

Oh dat wist ik niet sorry. Dan zeker bezwaar maken ja!

(Hadden wij ook gedaan, want wel betaald maar verkeerde zone. Was geen succes haha)

1 like

Update over de vleermuizen.
Ben er achtergekomen dat er minstens één thuis heeft gevonden onder de dakgoot, helemaal prima, maar PRECIES naast mijn deur.
Elke keer als ik naar buiten wil na zonsondergang fladdert het beest weg en nu vind ik het ook weer zo zielig dat ik het niet telkens wil storen dus nu probeer ik telkens geluidloos naar binnen en buiten te gaan, maar tegelijkertijd durf ik ook niet meer mijn deur open te houden en te chillen met muziek omdat ik dan bang ben dat het naar binnen komt vliegen…
want dan kunnen ze me bewusteloos opvegen.

3 likes

Easypark vraagt mij altijd de zone te selecteren. Ze geven altijd een suggestie van de dichtsbijzijnde. Maar je ziet ook de andere in de buurt.

10 likes

Wij hebben heel veel vleermuizen in de spouw, de ingang daarvan is boven de ramen (net voor het kozijn). We hebben 2x (in 7 jaar) een vleermuis binnen gehad en dat was steeds nadat we de ramen voor het eerst dat jaar de hele nacht open hadden gehad, alsof ze dan even niet doorhadden dat ze de verkeerde afslag namen. Dan hingen ze overdag de hele dag te chillen achter het gordijn en als het donker wordt gaan ze vliegen. Als je alle lampen uit doet en de ramen open vliegen ze vanzelf naar buiten.

4 likes