Wat je even kwijt wil #66

Trixie Mattel was :fire::fire::fire::fire::fire: Heb zelf helaas geen outfitpics maar een vriend heeft er wel eentje gemaakt dus heel misschien deel ik die later

8 likes

Ze komen als het goed is niet zo snel naar binnen. Ik had ze ook in de spouwmuur en er is er nooit eentje naar binnengekomen. Wel een keer een kleintje op de grond gevonden voor de deur. Je doet er ook niet zo veel aan. Ze zijn beschermd.

1 like

Ik kreeg gister een mega hoge rekening van easypark omdat ik het parkeren niet stop had gezet en hij dus twee dagen door heeft gerekend. Terwijl ik hem echt stop had gezet. Ook bezwaar aangetekent maar toen las ik de reacties op trustpilot en nu heb ik geen hoop meer… en ik kan niks bewijzen. Want de vrouw van de klantenservive begon al meteen of ik een printscreen had gemaakt. Waarop ik zei dat ik dus niet van elke parkeeracties printscreens aan het maken ben. Dus ben benieuwd! Hoop dat het voor jou ook goed afloopt!

1 like

Geen oplossing voor je probleem nu maar zet herinnering aan. Als die bepaald aantal uur loopt krijg je een melding met de vraag of je nog geparkeerd staat. Zo kun je het niet voor dagen niet door hebben. Hoop dat ze het netjes oplossen voor je!

2 likes

Stond aan maar niks gehad. En ik wist zeker dat hem stop had gezet. Dus nu wel een printscreen gemaakt van de instellingen. En nu heel hard duimen. Iemand nog tips voor andere parkeerapps?

1 like

Haha ik zie net een reclame langs komen met dé oplossing voor als je af en toe een draadloos oordopje verliest. Namelijk een ketting waar je ze aan kunt klikken zodat je ze om je nek kunt dragen. We zijn weer terug bij de bedrade oordopjes.

43 likes

Bij yellow brick heb ik dit ook eens gehad na de nieuwe app en toen kreeg ik het geld terug. Moest wel bellen ervoor.

2 likes

Schijtirritant! Ik had precies hetzelfde, bezwaar gemaakt en zit nu in week 4 ofzo van de 10, beter geven ze snel m’n geld terug gvd

4 likes

Echt belangrijk. Waarom maken ze dan zo’n app als deze toch niet werkt :rage:

2 likes

Haha ik zit aan mijn keukenraam te werken en ik zie door mijn raam dat er op anderhalve meter afstand een Duitser in z’n auto ligt te slapen :stuck_out_tongue:
Hij staat hier al 2 dagen geparkeerd, terwijl je hier maar 2 uur max. mag parkeren. Normaal gesproken delen ze hier echt om de haverklap wielklemmen uit. Maar deze jongen heeft tot nu toe nog geluk. Dus het kan een heel goedkope vakantie voor hem zijn, of een heel dure haha.

4 likes

Mijn vriend had laatst perongeluk het kentekennummer van de oude auto ingevoerd in de app. Hij heeft toen voor hij de boete betaalde contact opgenomen met de gemeente. Toen moest hij via de e-mail wat dingen aanleveren en werd kort daarna gezegd dat hij niet meer hoefde te betalen. Dus dat zou je ook nog kunnen proberen voor je betaalt.

5 likes

Miss moet ik even checken of hij nog leeft.

5 likes

Ik zit echt in de zenuwen vandaag en moet tegelijkertijd m’n enthousiasme bedwingen. Ik woon nog steeds thuis en ben al jaren op woningen aan het reageren maar het is echt fucking hopeloos. Maar nu sta ik nog steeds op nummer 1 voor een jongerenwoning in mijn dorp en de inschrijving verloopt vandaag om middernacht. De reacties lopen nu steeds sneller op omdat hij nu op de 1e pagina komt. Dit MOET het gewoon worden, anders zit ik zo weer een jaar te wachten (klein complex, komt niet zo vaak iets vrij en in naastliggende gemeenten sta ik na 8 jaar inschrijftijd nog steeds op plek 600+). En mijn beste vriendin zou letterlijk mijn buurvrouw worden!!

113 likes

Ik heb net een le creuset pan gekocht als kadootje voor onze ceremoniemeester die echt superveel tijd gestoken heeft in het helpen organiseren van de bruiloft. Ben helemaal excited om 'm te geven :star_struck: (en nu wil ik er zelf eigenlijk ook 1 hahaha)

32 likes

Oh ik hoop het zo voor je! Je staat nummer 1, wat kan er gebeuren dan? Dat er iemand met nog langere inschrijftijd reageert?

5 likes

Ik ben op vakantie en ben veel te vroeg ongesteld geworden en ik had niks bij me, behave 1 verdwaalde tampon. Gelukkig was er redelijk dichtbij een drogist die al vroeg op was dus stond ik vanmorgen om iets over 7 al in de drogist

2 likes

Ja, precies dat inderdaad. En dat is al vaker gebeurd in dit complex, dat ik in de laatste 24 uur van plek 1 naar 3 ging en het vervolgens dus niet werd. Dus ik houd echt m’n hart vast, nu is het echt een keer mijn beurt hoor :grimacing: Nog iets minder dan 2 jaar voordat ik helemaal niet meer in aanmerking ga komen voor jongerenwoningen, dan zakt de kans op een woning nog meer.

6 likes

Ik vind het helemaal spannend voor je! Laat je weten of je het bent geworden?

9 likes

Ik vind ook dat jij aan de beurt bent! Ik ga voor je duimen.

7 likes

Wow super tof. Ik zou huilen als ik het krijg. Welke is het?
Ik ben heel blij met de mijne maar ik raad zwart af. Ik had liever een witte binnenkant maar ben voor veilig gegaan.

2 likes