Haha aww. Denk niet dat we die reactie krijgen maar wie weet De marmite in 26cm, in oranjerood!
Het is mental breakdown dag hier.
Ik ben zo fucking moe en ik wil niks anders dan in bed liggen. Ik haat mān werk, vandaag is er allemaal shit aan de hand waar ik geen zak van snap en iedereen stelt vragen aan mij. Ik moet vanalles. Ik wil niet moeten werken, ik wil niet naar de sportschool, ik wil niet op mān eten letten, ik wil niet constant mān huis schoonmaken.
Ik wil niks. Ik heb pas over een maand vakantie en hoe the fuck moet ik dit nog 4 weken volhouden.
Ik duim mee!!
Hoe lang zit je nog in spanning?
Wahooo ik ga een illustratie master doen! Ik ben een paar weken geleden bloed nerveus op gesprek geweest en ben dus toegelaten en heb net mijn ontslag ingediend bij mān uitzichtloze customer service baan
ligt het aan mij of gaat iedereen op vakantie naar albaniƫ deze zomer?
Jaa heb het ook vaak voorbij zien komen. Maar komt volgens mij omdat wie is de mol daar ooit ( weet niet meer wanneer ) daar was. Was een tijd terug een nieuws item over dat sommige landen ineens populair zijn door programmas.
(Ik hoef nu geen verhalen van mensen die er 100 jaar geleden ook kwamen boeit me 0)
Ja klopt en Albaniƫ is ook echt een tiktok trend nu. Er komen echt 100 filmpjes voorbij met hoe mooi die kuts is en hoe goedkoop het is.
Love de typo hahaha goedkope mooie kuts daaro
Vorig jaar ook al
hahahaha shit, kust natuurliijk.
Ik vind dit echt heel lief haha.
ja echte 2023 romantiek
Net een tokkie ruzie in de bus waar de ene vrouw tegen de ander schreeuwde ājij moet mij niet incarneren!!ā
dus over 5 jaar gaat het hele forum erheen
Ik doe niet anders dan huilen.
De twee kleintjes van mān zusje (7 en 9 jaar) konden vanmiddag haarfijn vertellen met regelmaat te worden geknepen/geslagen door hun vader.
Mān zusje zet de kindjes dusdanig onder druk dat ze niets zeggen, tot vanmiddag.
Ben gewoon ziek van de situatie
Weet niet wat te doen.
Nou ik zou dit wel even bespreken met je zusā¦
Veilig thuis contacteren?
Heb je je zus al gesproken erover? Is er wellicht iemand anders nog die nauw contact heeft met het gezin (jullie ouders/evt andere broers/zussen)?
Snap dat je overstuur bent