Love de typo hahaha goedkope mooie kuts daaro
Vorig jaar ook al
hahahaha shit, kust natuurliijk.
Ik vind dit echt heel lief haha.
ja echte 2023 romantiek
Net een tokkie ruzie in de bus waar de ene vrouw tegen de ander schreeuwde ājij moet mij niet incarneren!!ā
dus over 5 jaar gaat het hele forum erheen
Ik doe niet anders dan huilen.
De twee kleintjes van mān zusje (7 en 9 jaar) konden vanmiddag haarfijn vertellen met regelmaat te worden geknepen/geslagen door hun vader.
Mān zusje zet de kindjes dusdanig onder druk dat ze niets zeggen, tot vanmiddag.
Ben gewoon ziek van de situatie
Weet niet wat te doen.
Nou ik zou dit wel even bespreken met je zusā¦
Veilig thuis contacteren?
Heb je je zus al gesproken erover? Is er wellicht iemand anders nog die nauw contact heeft met het gezin (jullie ouders/evt andere broers/zussen)?
Snap dat je overstuur bent
Ja! Heb ik ook weleens gedaan. Ik weet niet of met de zus praten helpt als zij de kinderen onder druk zet niks te vertellen.
Ja goed idee, veilig thuis kan heel goed anonieme vraagstukken beantwoorden over wat je moet/kan doen
ik ruik naar chloor? en heb niet gezwommen?
Wat naar zeg dit.
Maar wat fijn dat je een veilig plek voor ze bent en het durfde te vertellen.
Zou je denken.
Ik heb dit in mij om laten gaan maar dit lijkt me een heel slecht idee.
Ze houd haar man duidelijk de hand boven het hoofd door de kinderen te chanteren.
Ik ga veilig thuis contacteren.
Heb ook mijn ouders bericht gedaan welke met ze om de tafel willen. Ik denk dat de kindjes daar de dupe van worden.
Wat heftig. Het klinkt wel alsof zij bewust niet wil dat de kinderen dit vertellen en dit dus weet. Misschien is hij ook wel zo naar je zusje toe en durft ze daardoor niks te zeggen/doen? Uit angst dat zij ook weer de dupe ervan is. Zoals eerder gezegd is inderdaad een melding maken bij veilig thuis.
Ja, ik ben gek op ze.
Ze kunnen altijd bij me terecht uiteraard maar gun ze een veilig thuis.