Wat je even kwijt wil #66

Haha aww. Denk niet dat we die reactie krijgen maar wie weet :joy: De marmite in 26cm, in oranjerood!

1 like

Het is mental breakdown dag hier.
Ik ben zo fucking moe en ik wil niks anders dan in bed liggen. Ik haat m’n werk, vandaag is er allemaal shit aan de hand waar ik geen zak van snap en iedereen stelt vragen aan mij. Ik moet vanalles. Ik wil niet moeten werken, ik wil niet naar de sportschool, ik wil niet op m’n eten letten, ik wil niet constant m’n huis schoonmaken.
Ik wil niks. Ik heb pas over een maand vakantie en hoe the fuck moet ik dit nog 4 weken volhouden.

12 likes

Ik duim mee!!
Hoe lang zit je nog in spanning?

1 like

Ik had zo lang tomaten staan dat de zaden begonnen te ontkiemen

23 likes

Wahooo ik ga een illustratie master doen! Ik ben een paar weken geleden bloed nerveus op gesprek geweest en ben dus toegelaten en heb net mijn ontslag ingediend bij m’n uitzichtloze customer service baan :dancer::ok_woman:

137 likes

ligt het aan mij of gaat iedereen op vakantie naar albaniƫ deze zomer?

9 likes

Jaa heb het ook vaak voorbij zien komen. Maar komt volgens mij omdat wie is de mol daar ooit ( weet niet meer wanneer ) daar was. Was een tijd terug een nieuws item over dat sommige landen ineens populair zijn door programmas.

(Ik hoef nu geen verhalen van mensen die er 100 jaar geleden ook kwamen boeit me 0)

8 likes

Ja klopt en Albaniƫ is ook echt een tiktok trend nu. Er komen echt 100 filmpjes voorbij met hoe mooi die kuts is en hoe goedkoop het is.

8 likes

Love de typo hahaha goedkope mooie kuts daaro

17 likes

Vorig jaar ook al

3 likes

hahahaha shit, kust natuurliijk.

@Solee hij heeft 99 cent betaald om m te herstellen hahahahah

12 likes

Ik vind dit echt heel lief haha.

7 likes

ja echte 2023 romantiek

2 likes

Net een tokkie ruzie in de bus waar de ene vrouw tegen de ander schreeuwde ā€˜jij moet mij niet incarneren!!’ :thinking:

6 likes

dus over 5 jaar gaat het hele forum erheen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Ik doe niet anders dan huilen.

De twee kleintjes van m’n zusje (7 en 9 jaar) konden vanmiddag haarfijn vertellen met regelmaat te worden geknepen/geslagen door hun vader.

M’n zusje zet de kindjes dusdanig onder druk dat ze niets zeggen, tot vanmiddag.

Ben gewoon ziek van de situatie :face_vomiting::sweat:

Weet niet wat te doen.

8 likes

Nou ik zou dit wel even bespreken met je zus…

2 likes

Veilig thuis contacteren?

16 likes

Heb je je zus al gesproken erover? Is er wellicht iemand anders nog die nauw contact heeft met het gezin (jullie ouders/evt andere broers/zussen)?

Snap dat je overstuur bent :frowning:

6 likes