@Mirke kan ook anoniem om advies te vragen (evt. in eerste instantie)
Ja! Heb ik ook weleens gedaan. Ik weet niet of met de zus praten helpt als zij de kinderen onder druk zet niks te vertellen.
Ja goed idee, veilig thuis kan heel goed anonieme vraagstukken beantwoorden over wat je moet/kan doen
ik ruik naar chloor? en heb niet gezwommen?
Wat naar zeg dit.
Maar wat fijn dat je een veilig plek voor ze bent en het durfde te vertellen.
Zou je denken.
Ik heb dit in mij om laten gaan maar dit lijkt me een heel slecht idee.
Ze houd haar man duidelijk de hand boven het hoofd door de kinderen te chanteren.
Ik ga veilig thuis contacteren.
Heb ook mijn ouders bericht gedaan welke met ze om de tafel willen. Ik denk dat de kindjes daar de dupe van worden.
Wat heftig. Het klinkt wel alsof zij bewust niet wil dat de kinderen dit vertellen en dit dus weet. Misschien is hij ook wel zo naar je zusje toe en durft ze daardoor niks te zeggen/doen? Uit angst dat zij ook weer de dupe ervan is. Zoals eerder gezegd is inderdaad een melding maken bij veilig thuis.
Ja, ik ben gek op ze.
Ze kunnen altijd bij me terecht uiteraard maar gun ze een veilig thuis.
Heel goed dat je gelijk actie onderneemt. Op dit moment is hetvooral ookvan belang dat de kindjes je vertrouwen en het durven te melden als het weer gebeurd zodat je weet wanneer het een bedreigende situatie wordt
Erg naar om te horen zo
dacht dat ik de enige was, vaag zeg vanmiddag ook 2x gebeld door gek raar nummer +234 met een foto van meid van mijn eigen leeftijd denk ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eerdere signalen heb opgemerkt maar heb genegeerd.
Gewoonweg omdat ik m’n kop in het zand stak.
Maar ik weet nu beter.
Leg de schuld niet bij jezelf neer. Het is namelijk ook het laatste wat je wil geloven dat er gebeurd en je zal daarom in je hoofd ook waarschijnlijk allemaal dingen bedenken die het ook geweest kunnen zijn
De enige die hier echt fout is is de vader van de kinderen
Hey, jij kunt hier niks aan doen he? Mishandeling wordt altijd goed verborgen gehouden en mishandelaren weten altijd goed te manipuleren. Nu hoor je het uit de bron en je neemt meteen actie. Je hebt echt je best gedaan!
Wat was de bedoeling van deze zin? Jij moet mij niet … ?
(Misschien weet je het antwoord door de context van de ruzie die wij niet gehoord hebben haha)
Haha nou met de lichaamstaal en de wijzende vinger erbij denk ik dat ze bedoelde intimideren. Maar je weet maar nooit, misschien bedoelde ze reïncarneren
Hoe reagerde diegene die haar aan het incarneren was?
Heb zo’n stramme kuiten na sporten gisteren. Weet nu al dat ik vannacht een keer wakker ga worden omdat ze krampen zooo pijnlijk vind ik dat
Ik moet morgen vier uur in mijn eentje autorijden en 1. ik vind het spannend (ook al heb ik vaker dan eens heel lang gereden, maar ik zit eigenlijk zelden in mijn eentje in de auto), en 2. ik ben al DAGEN op zoek naar een audioboek of podcast om tijdens de rit te luisteren en het lukt maar niet!!! Alles is te kort, te lang, te winters, obscuur of niet interessant genoeg.
Magnesium citraat slikken!