Jeujj, gefeliciteerd! Alvast veel woonplezier.
ik had al mijn oorbellen uitgedaan (piercings niet gelukkig) en nu voel ik me alsof ik naakt naar mān werk ga.
En je gaat naast je beste vriendin wonen toch? Wat super chill allemaal. Gefeliciteerd!!
Herkenbaar, alleen dan geen suikervrij.
Redbull kan altijdy, zowiezo mijn beste kater tip
Ja klopt! Zij is ook superblij. Nu al zin in vaak samen eten en alle Mario Kart marathons die gaan plaatsvinden haha.
Vind het wel spannend dat het nog een beetje voorzichtige blijheid is allemaal, maar er kan weinig meer fout gaan lijkt me. Zometeen gelijk de gemeente bellen voor een uittreksel.
Wel evengoed gaan bezichtigen hoor. Altijd goed om evengoed te gaan kijken.
En als je je gegevens goed hebt ingevuld in het systeem waarmee je hebt gereageerd, mag je ervan uitgaan dat het goedgekeurd wordt. Ik hoop het voor je iig!
Jaa ik ga uiteraard kijken hoor!! Samen met mn vader, die ziet altijd nog dingen die ik niet zie.
Veel liggen piekeren.
Vroeg wakker uiteraard.
Hopelijk kan ik straks nog wat slapen want vanavond de nachtdienst weer in.
Inmiddels wel contact gehad met veilig thuis, dat geeft iets meer lucht, al maak ik me ontzettend veel zorgen.
Had ik van de week ook. Vanuit Manilla. 2x achter elkaar.
Wat een rotsituatie en wat naar dat je zus de hand boven haar man zijn hoofd houdt. Het is heel gek misschien maar ik zou als ik jou was school ook contacten (na de zomervakantie) en daar de leraren van de kindjes in vertrouwen nemen. Snap dat je het misschien een grote stap vindt maar dan kunnen ze wel extra letten op de kinderen.
Pffft er staat hier een huis te huur dat al bijna 50 keer afgewezen is. Krijg bijna de neiging om te mailen en te zeggen dat ik hem wil
Zal wel niet voor niks zijn
Ga ik zeker doen, bedankt voor de waardevolle tip.
Hier moest ik een beetje om grinniken. Boontje komt om zijn loontje toch, met zo onvoorbereid op pad gaan
(en zonde al die reddingskosten die waarschijnlijk niet nodig waren geweest als ze beetje hadden opgelet)
Ik heb het normaal altijd wel allemaal goed geregeld met vakantie, maar dit jaar sla ik echt volkomen de plank mis. Morgen moet ik nog werken en ik ga met scouting een week op kamp, dan kom ik terug en die nacht gaan we zelf op vakantie.
Maar ik zit al 2 uur in dezelfde houding en moet nog 2x een tas inpakken en boodschappen doen voor 15 personen, en tent opzetten en nakijken of die überhaupt nog goed is. Topp hahha
Ik heb net bij een vintage winkel een Max Mara rok gevonden en gekocht met 50% korting nu verder het self care lijstje afwerken en op naar mijn beauty behandeling.
Ik vind dit wel een beetje een raar artikel. Gaat over mensen die verdwaald zijn op een berg in Oostenrijk. En het artikel gaat erover dat Nederlanders een raar volkje zijn geworden die steeds extremere dingen gaan doen, erbij willen horen, gezien willen worden, fomo hebben en op de raarste plekken ter wereld komen.
Vind het een wat vergezocht verband.
De ouders waren niet mee, die waren nog in het dal
Het is een gerenoveerd huis met nieuwe muren, ramen, nieuwe keuken en nieuwe badkamer. De vorige bewoonster was een hele nette vrouw die er bijna 30 jaar gewoond heeft.
De redenen die we gehoord hebben zijn eigenlijk best grappig.
- āHet is te groen voor het raamā
- āEr zit geen laminaat inā
- āDe keuken maakt me claustrofobisch en somberā
- āTe weinig opbergruimteā