Dat heb ik niet probeer nu zoveel mogelijk mn tenen naar me toe te trekken
Handdoek onder je tenen langs en dan met de handdoek je tenen naar je toe trekken! Beter voor je rug en je komt net iets verder (en minder risico dat de kramp vervolgens verplaatst naar je tenen haha)
Ik heb vandaag voor het eerst met een (ongeglazuurde) tajine gekookt en ben zo blij dat ik hem niet gebroken heb!!
Ik ben 3 maanden geleden vertrokken bij mijn vorige werkgever en de laatste tijd kreeg ik lichte twijfel over ik wel de juiste beslissing had genomen omdat ik daar zulke leuke collegaās had. Nu hoor ik net dat 2 van mijn lievelingscollegaās ook weggaan. Blijkbaar heb ik iets in gang gezet en mijn twijfel is verdwenen
Ik ben net terug van karaoke en ik wil weer! Waarom is dit niet hier in de stad?
Het is bijna middernacht, sta je nog op 1?
Jaaaa het is me gelukt!! Bedankt voor het mee hopen allemaal! Nummer 1 van de 440 reacties. 10 augustus is de bezichtiging maar ik weet allang dat ik 'm wil, het is een supermooi en nieuw appartementje. Hopelijk zijn alle documenten straks in orde en dan ga ik voor het eerst in mn leven verhuizen
Ahhh wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!!
Jeujj, gefeliciteerd! Alvast veel woonplezier.
Wat fijn!! Gefeliciteerd
ik had al mijn oorbellen uitgedaan (piercings niet gelukkig) en nu voel ik me alsof ik naakt naar mān werk ga.
En je gaat naast je beste vriendin wonen toch? Wat super chill allemaal. Gefeliciteerd!!
Herkenbaar, alleen dan geen suikervrij.
Redbull kan altijdy, zowiezo mijn beste kater tip
Ja klopt! Zij is ook superblij. Nu al zin in vaak samen eten en alle Mario Kart marathons die gaan plaatsvinden haha.
Vind het wel spannend dat het nog een beetje voorzichtige blijheid is allemaal, maar er kan weinig meer fout gaan lijkt me. Zometeen gelijk de gemeente bellen voor een uittreksel.
Wel evengoed gaan bezichtigen hoor. Altijd goed om evengoed te gaan kijken.
En als je je gegevens goed hebt ingevuld in het systeem waarmee je hebt gereageerd, mag je ervan uitgaan dat het goedgekeurd wordt. Ik hoop het voor je iig!
Jaa ik ga uiteraard kijken hoor!! Samen met mn vader, die ziet altijd nog dingen die ik niet zie.
Veel liggen piekeren.
Vroeg wakker uiteraard.
Hopelijk kan ik straks nog wat slapen want vanavond de nachtdienst weer in.
Inmiddels wel contact gehad met veilig thuis, dat geeft iets meer lucht, al maak ik me ontzettend veel zorgen.
Had ik van de week ook. Vanuit Manilla. 2x achter elkaar.
Wat een rotsituatie en wat naar dat je zus de hand boven haar man zijn hoofd houdt. Het is heel gek misschien maar ik zou als ik jou was school ook contacten (na de zomervakantie) en daar de leraren van de kindjes in vertrouwen nemen. Snap dat je het misschien een grote stap vindt maar dan kunnen ze wel extra letten op de kinderen.