Zal wel niet voor niks zijn
Ga ik zeker doen, bedankt voor de waardevolle tip.
Hier moest ik een beetje om grinniken. Boontje komt om zijn loontje toch, met zo onvoorbereid op pad gaan
(en zonde al die reddingskosten die waarschijnlijk niet nodig waren geweest als ze beetje hadden opgelet)
Ik heb het normaal altijd wel allemaal goed geregeld met vakantie, maar dit jaar sla ik echt volkomen de plank mis. Morgen moet ik nog werken en ik ga met scouting een week op kamp, dan kom ik terug en die nacht gaan we zelf op vakantie.
Maar ik zit al 2 uur in dezelfde houding en moet nog 2x een tas inpakken en boodschappen doen voor 15 personen, en tent opzetten en nakijken of die überhaupt nog goed is. Topp hahha
Ik heb net bij een vintage winkel een Max Mara rok gevonden en gekocht met 50% korting nu verder het self care lijstje afwerken en op naar mijn beauty behandeling.
Ik vind dit wel een beetje een raar artikel. Gaat over mensen die verdwaald zijn op een berg in Oostenrijk. En het artikel gaat erover dat Nederlanders een raar volkje zijn geworden die steeds extremere dingen gaan doen, erbij willen horen, gezien willen worden, fomo hebben en op de raarste plekken ter wereld komen.
Vind het een wat vergezocht verband.
De ouders waren niet mee, die waren nog in het dal
Het is een gerenoveerd huis met nieuwe muren, ramen, nieuwe keuken en nieuwe badkamer. De vorige bewoonster was een hele nette vrouw die er bijna 30 jaar gewoond heeft.
De redenen die we gehoord hebben zijn eigenlijk best grappig.
- āHet is te groen voor het raamā
- āEr zit geen laminaat inā
- āDe keuken maakt me claustrofobisch en somberā
- āTe weinig opbergruimteā
Deze dag lijkt niet voorbij te gaan. Nog tot 17:30 werken dan lekker weekend.
Dit dus, zit echt de minuten weg te kijken
Ik stap bij een vriendin naar buiten en het is droog, kom bij mijn fiets en het begint te regenen en onderweg een dikke stortbui. Maar uiteraard op het moment dat ik net weer binnen sta is het meteen weer droog buiten. Wat een FML momentje.
Wow bijna onvoorstelbaar dat mensen een woning om deze redenen afwijzen met de huidige woningmarkt
Ik zou dit eerlijk gezegd ook alleen in overleg met Veilig thuis doen @Mirke . Het lijkt me zoān precaire situatie, je wilt niet dat dingen uit de hand lopen of averechts werken. Ik weet natuurlijk niet wat je met Veilig thuis hebt besproken, maar ik zou hierover nogmaals contact met hen opnemen om de krachten te bundelen of iig te benoemen dat je wilt dat school op de hoogte is en hoe je dat het beste kunt aanpakken. Vaak hebben scholen ook een kort lijntje met veilig thuis. Het lijkt mij apart/moeilijk als je als school/leerkracht een op zichzelf staand bericht krijgt over zulke heftige feiten van de tante van een leerling, zonder dat dat verder onderschreven wordt of samengaat met een instantie als bijvoorbeeld Veilig thuis. Ik denk dat het beter opgepakt wordt en serieuzer genomen wordt door de school als die melding niet alleen van jou af komt. Veel sterkte, echt een supermoeilijke en heftige situatie, die kinderen boffen met zoān lieve tante bij wie ze zo goed terecht kunnen.
Waarom mail je niet dan? Jij wilde toch ook graag ergens anders gaan wonen?
Kom niet in aanmerking voor dit huis. Moet nog ff 30 jaar wachten
Owh, jammer wel
Ja misschien krijg ik dit weekend nog moed om het te doen, maar ben bang dat ie gewoon weer op woonnet komt te staan
Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb dit jaar voor het allereerst echt fijne zomerkleding voor op vakantie. Elk jaar is het inpakstress en op vakantie meermaals wassen omdat ik letterlijk 3 outfits had. Lekker oppervlakkig maar dit is toch wel fijn š«¶ #dagboekpost
Heb je een melding gedaan of heb je advies ingewonnen?
Dat maakt een groot verschil op het vervolg (even als reacties op anderen die hier op reageren ^)
Goed dat je in actie bent gekomen.